HP search
HP logo

ای دی اف پرینتر های چهار کاره ی HP

نمایندگی پرینتر اچ پی
ای دی اف پرینتر های چهار کاره ی HP | ADF یا به طور کلی تغذیه کننده ی کلی اسناد در پرینتر های سه و چهارکاره موجود می باشند. به طور کلی ADF نقش اساسی و مهمی را در پرینتر های لیزری و جوهرافشان سه ...
موضوع مقاله:
مقاله های مرتبط:
Rate this post

ای دی اف پرینتر های چهار کاره ی HP | ADF یا به طور کلی تغذیه کننده ی کلی اسناد در پرینتر های سه و چهارکاره موجود می باشند. به طور کلی ADF نقش اساسی و مهمی را در پرینتر های لیزری و جوهرافشان سه و یا چهار کاره ایفا می کند . از طریق این قطعه می توانید اسناد خود را کپی ، اسکن به صورت تک و یا دورو داشته باشید . در ادامه در ارتباط با مشخصات فنی ، نحوه ی کارایی و تعمیرات این سری از قطعات اچ پی نکات مهمتری را خدمت شما کاربران گرامی ارائه خواهیم کرد. همچنین شما می توانید در جهت کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان ما در نمایندگی رسمی فروش و خدمات پس از فروش HP همراه شوید.

 

ای دی اف

تغذیه خودکار اسناد یا ADF چیست و کاربرد آن در پرینتر های لیزری و جوهرافشان HP چگونه می باشد.؟  تغذیه خودکار اسناد ADF ، یک ویژگی یا همان آپشن در پرینترها، دستگاه‌های فتوکپی، دستگاه‌های فکس یا اسکنرها به حساب می آید. عموما این قطعا بروی درب بالایی دستگاه های چاپگر قرار گرفته است. از این رو این قطعه به طور خودکار پس از ثبت دستور چاپ ، اسکن و کپی  به کاربر اجازه می‌دهد.! تا بدون نیاز به قرار دادن دستی کاغذ، چاپ، اسکن یا کپی را انجام دهد. تمامی ADF ها دارای یک سینی کاغذی محدود می باشند. که به کاربران اجازه ی نگهداری کاغذ A4 ، A5 و A3 را می دهند.

به طور کلی ما در دستگاه های اچ پی شاهد دو نوع از ای دی اف ها می باشیم.! یک فیدر های معکوس و دو فیدر هایی با قابلیت چاپ دورو می باشند. در این بخش فیدر های معکوس پس از اینکه یک طرف چاپ را انجام دادند مجددا کاغذ را برعکس می کنند تا طرف دیگری از چاپ انجام شده و سپس اسناد به مرحله ی خروج می رسند.اما در دسته ی دوم ما شاهد فیدر های دوبلکس می باشیم. ایم فیدرها توانایی چاپ بروی هر دو طرف اسناد و کاغذ را به کاربران می دهند. همانطور که می دانید اکثر پرینتر های موجود در بازار فاقد ADF می باشند. از این رو کاربران تنها می توانند اسناد خود را از طریق بخش تخت اسکنر ، اسکن یا کپی نمایند. از این رو قابلیت ADF را می توان در پرینتر های اچ پی قابلیت موثر به حساب آورد.

 

ای دی اف

فروش قطعات اصلی نمایندگی | ای دی اف

همواره موضوع قطعات ماشین های اداری ، جزء بحث های داغ و مفصل نمایندگی رسمی فروش و خدمات پس از فروش اچ پی بوده است. در ارتباط با این موضوع تنها لازم است بدانید که هنگامی که قطعات مورد نظر را تهیه می کنید باید در ارتباط با گرید و کیفیت محصول اطمینان کامل را به دست آورید . در نظر داشته باشید که قطعات شرکتی عموما دارای گارانتی و ضمانت محصول بوداند. از این رو گزینه ی مناسبی در جهت تعویض و استفاده ی مجدد بروی پرینتر های می باشد. از بخشی دیگر بسیاری از قطعات به صورت متفرقه در بازار وجود دارند. پیشنهاد می شود جهت تعمیر و یا تعویض قطعات خود به هیچ عنوان از قطعات متفرقه استفاده نکنید. جهت کسب اطلاعات بیشتر در ارتباط با ارسال قطعات HP به تمام نقاط ایران با ما همراه شوید.

 

فروش قطعات اصلی نمایندگی

 

 

مشخصات فنی ADF

واژه ی ADF یا ای دی اف مخفف Auto Document Feeder می باشد. به طور کلی ما این قطعه را در سری چاپگر های چند کاره ، دستگاه های کپی ، دستگاه های فکس و … مشاهده می کنیم. به طور کلی سینی ADF ها توانایی نگهداری بین 20 تا 100 برگ را به کاربران می دهد. از این رو شما می توانید در پرینتر های خود دو منبع مهم در جهت نگهداری کاغذ داشته باشید .

به طور کلی خود ADF دارای قطعات مکانیکی و مدار های الکترونیکی جهت شناسایی و انجام امورات مربوط به چاپ می باشد. از این رو شما می توانید پس از مشاهده ی هر گونه ایراد و یا نقص به نمایندگی رسمی فروش و خدمات پس از فروش HP در جهت تعمیر و یا رفع ایراد خود مراجعه کنید .همچنین شما می توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر در ارتباط با پرینتر مقرون به صرفه اچ پی با ما در نمایندگی همراه شوید.

 

مشخصات فنی ADF

🔔 اولین نفر باشید!!!
بدون نگرانی و محدودیتی سوال خود را بپرسید...
The comments are closed.