HP search
HP logo

بررسی تک کاره های رنگی 452dn & 454dn

نمایندگی پرینتر اچ پی
بررسی تک کاره های رنگی 452dn & 454dn | دستگاه های تک کاره ؛ قابلیت فکس ؛ کپی ؛ و اسکن را ندارند . اما برای چاپ اسناد در تعداد بالا ؛ بسیار مناسب می باشند . با این حال در نوع خود تفاوت های ...
موضوع مقاله:
مقاله های مرتبط:
Rate this post

بررسی تک کاره های رنگی 452dn & 454dn | دستگاه های تک کاره ؛ قابلیت فکس ؛ کپی ؛ و اسکن را ندارند . اما برای چاپ اسناد در تعداد بالا ؛ بسیار مناسب می باشند . با این حال در نوع خود تفاوت های زیادی را شامل می شوند که به طور کلی ؛ می توان به سرعت و ظرفیت چاپ و یا قابلیت چاپ دورو و یا رنگ چاپ آنها ؛ اشاره کرد .در این پست به طور کلی در ارتباط با دستگاه های لیزری تک کاره اچ پی و بررسی دو نمونه از پر فروش ترین های بازار ( پرینتر HP Laserjet Pro M452dn  و  پرینتر HP Laserjet Pro M454dn  ) ؛ و بررسی پرینتر های تک کاره اچ پی می پردازیم .

 

بررسی تک کاره

  • پرینتر HP Laserjet Pro M452dn : این دستگاه پرینتر لیزری تک کاره قابلیت پرینت به صورت سیاه و سفید روی برگ A4 را دارد . سرعت چاپ آن بالا و حدود ۲۷ برگ در دقیقه می باشد . و ظرفیت سینی کاغذ آن بیش از ؛ ۲۵۰ برگ می باشد . که در نوع خود ظرفیت بالایی محسوب می شود . حافظه بالای دستگاه ؛ ( حدود ۲۵۶ مگابایت ) از دیگر ویژگی های مطلوب آن به شمار می رود . البته شامل هارد دیسک نمی باشد . فارغ از تمامی موارد نام برده شده ؛ از بهترین ویژگی های این دستگاه چاپگر ؛ قابلیت چاپ آن به صورت دو رو می باشد . این ویژگی ؛ روند چاپ اسناد حجیم با دستگاه را بسیار تسهیل می کند و سرعت می بخشد . توجه داشته باشید پرینتر ؛ فقط با کابل USB به کامپوتر متصل می شود و امکان اتصال آن به صورت بی سیم وجود ندارد . بدنه دستگاه دارای طراحی زیبا و با رنگ سفید موجود است . که بر روی آن یک صفحه نمایش کوچک جهت کارکرد آسان تر تعبیه شده است .

کارتریج مناسب این دستگاه پرینتر سری HP 410 A ( CF 410 A , CF 411 A , CF 412 A , CF 413 A ) می باشد که ظرفیت شارژ بسیار بالایی حدود ۲۳۰۰ برگ را شامل می شود .

 

  • پرینتر HP Laserjet Pro M454dn : این دستگاه پرینتر لیزری تک کاره قابلیت چاپ برگه ( A4) به صورت سیاه سفید و رنگی را دارد . و ظرفیت سینی کاغذ آن بیستر از ۳۰۰ برگ است . سرعت چاپ دستگاه ۲۸ برگ در دقیقه و میزان حافظه آن ۵۱۲ مگابایت می باشد و شامل هارد دیسک نمی شود . این دستگاه چاپگر قابلیت چاپ به صورت دو رو را دارد . و همانند دستگاه نام برده شده قبلی ؛ اتصال آن فقط به صورت کابل USB می باشد و اتصال بی سیم ندارد . از ویژگی های ظاهری آن وجود صفحه نمایشگر و رنگ بدنه سفید می باشد .

کارتریج مناسب این دستگاه ؛ HP 416 A می باشد . که کارکرد آن ۲۴۰۰ برگ مشکی و ۲۱۰۰ برگ رنگی می باشد .

 

 

 

 

بررسی تک کاره

 

 

نمایندگی HP

کمپانی اچ پی همواره در ارائه انواع دستگاه چاپگر با هر نوع تکنولوژی چاپ و انواع و اقسام کاربرد های گوناگون ؛ پیشگاه بوده است . و تنوع و تعدد محصولات آن شگفت انگیز و مثال زدنی است . از این رو بهتر است قبل از خرید ؛ با کسب اطلاعات بیشتر راجع به انواع آن و با توجه به نیاز خود و کارایی چاپگر ؛ اقدام کنید . در این پست به طور کلی در ارتباط با دستگاه های لیزری تک کاره اچ پی و بررسی دو نمونه از پر فروش ترین های بازار ؛ پرداختیم . برای کسب اطلاعات بیشتر جهت خرید دستگاه پرینتر و یا قطعات مورد نیاز از جمله کارتریج مناسب بادستگاه و یا شارژ آن ؛ به نمایندگی HP ؛ مراجعه بفرمایید .

 

 

 

نمایندگی HP

 

 

 

🔔 اولین نفر باشید!!!
بدون نگرانی و محدودیتی سوال خود را بپرسید...
The comments are closed.