HP search
HP logo

تخلیه یونیت درام اچ پی در نمایندگی

نمایندگی پرینتر اچ پی
تخلیه یونیت درام اچ پی در نمایندگی | یونیت درام قطعه ای درون پرینتر های لیزری به حساب می آید که ممکن است تمامی افراد در ارتباط با ویژگی و کاربرد آن اطلاعات کافی را نداشته باشند و از این رو ما در این بخش ...
موضوع مقاله:
مقاله های مرتبط:
Rate this post

تخلیه یونیت درام اچ پی در نمایندگی | یونیت درام قطعه ای درون پرینتر های لیزری به حساب می آید که ممکن است تمامی افراد در ارتباط با ویژگی و کاربرد آن اطلاعات کافی را نداشته باشند و از این رو ما در این بخش تصمیم داریم تا در ارتباط با ویژگی و نحوه ی خدمات این قطعه در نمایندگی رسمی فروش و خدمات پس از فروش اطلاعات لازم را خدمت شما کاربران گرامی ارائه نماییم.

پرینتر های لیزری چون HP 1025 ، HP 227 ، HP 177 و سایر دستگاه های دیگر ، از تکنولوژی کارتریج و یونیت جدا در دستگاه های حود استفاده می کنند. همین موضوع باعث شده تا خدماتی جداگانه در ارتباط با بخش یونیت و درام ها بروی این دستگاه ها اعمال شود. همچنین جهت آشنایی بیشتر در ارتباط با تعویض فرمتر اصلی پرینتر های اچ پی وارد لینک قرار گرفته شده شوید.

 

تخلیه یونیت درام

اگر پرینتر شما هم از سری چاپگر هایی می باشد که از قطعه ی درام ، جدا از کارتریج استفاده می کند. این بخش می تواند برای شما مفید و آموزنده باشد. در نظر داشته باشید که در پرینتر هایی که درام و کارتریج از یکدیگر جدا می باشند ، ما شاهد اتصال این دو قطعه در دستگاه می باشیم. یعنی بعضا رام در مرحله ی او یا اصطلاحا طبقه ی بالای کارتریج قرار می گیرد. مطمئنا شما هم تا الان متوجه ی تاثیر درام ها بروی چاپ خود شده اید. اما اگر با این قطعه آشنا نمی باشید. لازم است بدانید که درام ها نقش اساسی در رسم و نقش بستن اسناد شما دارند. به طور کلی درام ها دارای بار الکتریکی می باشند. که  به دستگاه کمک می کند تا تونر آزاد شده را بروی رسانه قرار دهد.

در نظر داشته باشید که درام تنها در پرینتر های لیزری کاربرد داشته و در حوزه ی پرینتر های جوهرافشان وجود ندارد. اما تخلیه ی آن به چه صورت می باشد.؟ در پرینتر های لیزری درام دائما در حال چرخش و فعالیت می باشد. از طرفی دیگر این قطعه وظیفه ی نگهداری از بک تونر ها را نیز در خود دارد. همین موضوع باعث می شود تا پس از مدتی نیاز به تعمیر ، سرویس و تخلیه داشته باشد .

اگر شما در سرویس دوره ی این قطعه نظم و استاندارد های لازم را رعایت کنید. طبیعتا درام شما دچار ایرادات زیادی نمی شود. اما اگر به صورت غیر استاندارد از این قطعه نگهداری کنید ممکن است آسیب های زیادی را به دستگاه و اسناد شما وارد نماید. همچنین شما با تخلیه ، سرویس و یا تعویض یونیت درام های خود می توانید نقشی موثر در چاپ با کیفیت دستگاه خود داشته باشید.

 

تخلیه یونیت درام

 

قطعات لیزری رنگی

نقش پرینتر در چاپ اسناد با کیفیت بسیار موثر و قابل توجه می باشد. اما نکته ای که در این زمینه با آن رو به رو هستیم نقش کارتریج ، یونیت درام و سایر قطعات مصرفی دیگر می باشد. اگر شما به عنوان یک مصرف کننده از قطعات فیک و ناسازگار استفاده کنید. اولین نفر خود شما ضرر خواهید دید. زیرا که قطعات فیک و نادرست در زمینه ی ماشین های اداری ، ضرر بسیار بالایی به دستگاه های لیزری و یا جوهرافشان وارد می کنند.

همین موضوع باعث می شود تا کاربران جهت خرید هرگونه قطعه از قطعات ماشین های اداری ، توجه ویژه ای به اصالت و سازگاری قطعات دارند. در بخش آخر نیز لازم است بدانید که تخلیه ی تونر زائد در یونیت پرینتر های HP می تواند کیفیت و صورت چاپ را به حالت ویژه ای حفظ نمایند. در نظر داشته باشید تونر های زائد تماما در قسمت بک یونیت جمع می شوند. از این رو لازم است تا طی مدت معلومی این قطعه سرویس شود. جهت کسب اطلاعات بیشتر در ارتباط با درام کیت اورجینال HP با ما همراه باشید.

چگونه می توان قطعات اورجینال و سازگار با پرینتر های لیزری اچ پی را تهیه کنم. ؟ متاسفانه ما امروزه شاهد گرید های بی کیفیت و متفرقه از قطعات ماشین های اداری HP در بازار می باشیم. بسیاری از کاربران در راستای اطلاعات نادرست و نا کافی که دارند سهوا قطعات غیر اورجینال را جایگزین قطعات خود می کنند. پیشنهاد نمایندگی رسمی HP به کاربران تهیه و خرید قطعات از مارکت و نمایندگان مجاز HP می باشد . با توجه به این موضوع شما می توانید علاوه بر خرید قطعات شرکتی و اورجینال از خدمات پس فروش شرکت نیز بهره مند شوید.

 

قطعات لیزری رنگی

🔔 اولین نفر باشید!!!
بدون نگرانی و محدودیتی سوال خود را بپرسید...
The comments are closed.