HP search
HP logo

تعمیر لیزر اچ پی 127FS در نمایندگی hp

نمایندگی پرینتر اچ پی
تعمیر لیزر اچ پی 127FS در نمایندگی hp | تمامی پرینتر های لیزری اچ پی برای انجام دستورات کاربران و چاپ اسناد از قطعه ای به نام لیزری استفاده می کنند. شاید بتوان قطعه ی لیزری را بیس و اصلی ترین قطعه سازنده ی پرینتر ...
موضوع مقاله:
مقاله های مرتبط:
Rate this post

تعمیر لیزر اچ پی 127FS در نمایندگی hp | تمامی پرینتر های لیزری اچ پی برای انجام دستورات کاربران و چاپ اسناد از قطعه ای به نام لیزری استفاده می کنند. شاید بتوان قطعه ی لیزری را بیس و اصلی ترین قطعه سازنده ی پرینتر های LaserJet اچ پی به حساب آورد. در بسیاری از مواقع پس از بررسی گزارش کاربران ما متوجه ی نقص و خرابی قطعه ی لیزر ، در پرینتر های تونری می شویم. در همین راستا در این بخش تصمیم داریم تا با معرفی این قطعه موارد مهم و حیاتی مربوط به آن را معرفی نماییم. با ما در ادامه همراه شوید. در نظر داشته باشید که شما کاربران گرامی می توانید در هنگام ایجاد نقص بروی پرینتر های لیزری خود سریعا با مرکز خدمات HP تماس گرفته و مشکل دستگاه خود را حل کنید.. با ما در ادامه همراه باشید.

 

تعمیر لیزر اچ پی

امروزه چاپگر های لیزری ، محصولاتی آشنا متکی به لیزر ، مابین کاربران  و مصرف کنندگان قرار گرفته اند.  اغلب این دستگاه ها در دسته بندی های متفاوت توسط کمپانی مبدا طراحی و به بازار عرضه می شوند. اصل کار این دستگاه ها متکی به وجود قطعه ای به نام لیزر می باشد. لیزر درون ان دستگاه ها دقیقا همانند فرآیندی می باشد که فتوکپی ها از آن بهره می برند. فرآیند لیزر درون پرینتر های اچ پی به دین گونه می باشد. که : یک سطح گیرنده نور، حاوی لایه ای از مواد رسانا، به طور یکنواخت توسط یون های تخلیه باردار می شود. جهت کسب اطلاعات بیشتر در ارتباط با ارسال قطعات HP به تمام نقاط ایران با ما همراه شوید.

این سطح دقیقا همانند سطح درام درون دستگاه ها می باشد. پس از مرحله ی بررسی ، توسط رایانه ، لیزر با بررسی دستور وارده ، چاپ را به شکل یک الگو ایجاد نموده و سپس با انتقال آن به واحد درام و تونر ، اطلاعات را بروی رسانه منتقل می کند. در نظر داشته باشید که تونر ایجاد شده بروی سطح رسانه توسط هیتر های قرار گرفته شده درون پرینتر می چسبند. همچنین موضوع روند چاپ ، بررسی هارد ، عملکرد لیزر و در نهایت خروجی در تمامی پرینتر های اچ پی به صورت یکنواخت و یکسان نبوده و هر چاپگر با توجه به ویژگی های خود روند متفاوت تری را به کاربران ارائه می دهد.

 

 

تعمیر لیزر اچ پی

 

علت خرابی

و اما یکی از اصلی ترین موضوعات در زمینه ی لیزر ها ، مبحث خرابی و دلیل نقص در این قطعات می باشد. در نظر داشته باشید که موارد زیادی باعث خرابی این قطعه می شوند که در ادامه به آن اشاره خواهیم داشت. اما پیش از آن بهتر است بدانید که خرابی و یا هرگونه نقص درون این قطعه باعث ایجاد چاپ کم رنگ ، بی کیفیت و … می شود. در بسیاری از مواقع کاربران پس از شارژ و یا تعویض کارتریج با ایراد کم رنگی مواجه هستند. در همین راستا می توان یکی از مهمترین ایرادات مربوط به چاپ کم رنگ را ایجاد ضعف درون قطعه ی لیزری به حساب بیاوریم. مواردی چون :

  • ورود گرد و غبار : ورود گرد و غبار و هر گونه جسم خارجی به درون دستگاه در مرحله ی اول می تواند به لیزر ، سنسور و یونیت لیزر دستگاه شما آسیب بزند. در همین راستا پیشنهاد می شود تا از دستگاه خود در اماکن شلوغ و پر گرد و غبار استفاده نکنید.
  • عدم توجه به سرویس های دوره ای : در نظر داشته باشید که تمامی پرینتر های اچ پی با توجه به نوع عملکرد خود دارای زمان مشخصی جهت سرویس دوره ای می باشند. از این رو پیشنهاد می شود تا در صورت امکان ، سرویس های دوره ای دستگاه خود را به صورت مرتب انجام دهید.
  • در نظر داشته باشید که حجم غیر استاندارد از چاپ نیز ، عامل دیگری می باشد که ممکن است به دستگاه و لنز لیزر آسیب برساند. در همین راستا پیشنهاد می شود تا در صورت امکان از دستگاه به صورت استاندارد استفاده نمایید.

 

 

 

علت خرابی

 

تعویض لیزر پرینتر | تعمیر لیزر اچ پی

در نظر داشته باشید که تعویض و انجام امورات سخت افزاری در مبحث چاپگر ها و ماشین های اداری ، تخصصی حساس و نیازمند دانش مافی در این زمینه می باشد. از طرفی دیگر استفاده از قطعات اورجینال و شرکتی نیز موضوع مهم دیگری است که مستقیما اچ پی به آن در دستورالعملهای خود اشاره نموده است. از این رو پیشنهاد می شود تا در صورت برخورد با آسیب های احتمالی پرینتر های اچ پی با کارشناسان ما در نمایندگی رسی فروش و خدمات پس از فروش اچ پی در ارتباط باشید. همچنین شما می توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر نمایندگی چاپگر های رنگی اچ پی وارد صفحه ی مورد نظر شوید.

 

تعویض لیزر پرینتر | تعمیر لیزر اچ پی

🔔 اولین نفر باشید!!!
بدون نگرانی و محدودیتی سوال خود را بپرسید...
The comments are closed.