HP search
HP logo

تعمیر ADF پرینتر 426fdn

نمایندگی پرینتر اچ پی
تعمیر ADF پرینتر 426fdn | ای دی اف به عنوان قطعه ای مهم و قابل اهمیت در دستگاه های اچ پی مخصوصا دستگاه های اداری و سازمانی همچون 426FDN می باشد. قابلیت های زیادی همچون اسکن به روت اتوماتیک ، تک رو و دورو می ...
موضوع مقاله:
مقاله های مرتبط:
Rate this post

تعمیر ADF پرینتر 426fdn | ای دی اف به عنوان قطعه ای مهم و قابل اهمیت در دستگاه های اچ پی مخصوصا دستگاه های اداری و سازمانی همچون 426FDN می باشد. قابلیت های زیادی همچون اسکن به روت اتوماتیک ، تک رو و دورو می تواند از مزیت های ADF یک دستگاه سازمانی به حساب آید.از این رو عموما در وهله ی اول بسیاری از کاربران پیش از خرید به چنین قابلیتی در دستگاه های اچ پی توجه می کنند. لازم به ذکر است که هدف نمایندگی در این بخش بررسی قابلیت های ADF پرینتر لیزری اچ پی 426 و همچنین تعمیرات تخصصی این قطعه ی مهم در این دستگاه می باشد. از این رو پیشنهاد می شود تا در صورت نیاز به کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه همراه کارشناسان ما در نمایندگی رسمی فروش و خدمات پس از فروش در ارتباط باشید.

 

تعمیر ADF پرینتر

تعمیرات ADF در واحد ماشین های اداری به عنوان تعمیراتی حساس و پیچیده به حساب می آید. به دلیل پیچیدگی سخت افزاری درون ADF و مکانیک های متفاوت نسبت به بخش مرکزی پرینتر ، ADF به عنوان مجموعه ای جدا در بخش بالایی دستگاه ها شروع به کار می کند. به طور کلی ADF در پرینتر های سه یا چهار کاره ، دارای قطعات بسیاری می باشد.  قطعه ی Automatic document feeder دارای قطعاتی نظیر پد ، پیکاپ ، مکانیک های کاغذکش ، موتور ، برد . سایر قطعات دیگر می باشد.  اگر بخواهیم مجموعه ی ADF را با یکدیگر بررسی کنیم باید بگویم که این مجموع متشکل از قطعات کوچک و بزرگ بسیاری می باشد که در یک راستا در رسیدن به هدف تلاش می کنند. هدف اصلی این قطعه اسکن ، کپی و چاپ اسناد می باشد.

 

تعمیر ADF پرینتر

 

در پرینتر های نظیر HP 426FDN چهار کاره ما شاهد گزینه های زیاد و متعددی برای نوع کاربری ADF می باشیم. در این دستگاه Automatic document feeder این قابلیت را دارد تا اسناد کاربران را به صورت دو رو خودکار به چاپ برساند. همچنین شما می توانید به صورت اتوماتیک و خودکار تعداد 100 برگ را از طریق ADF اسکن نموده و سرعت کار خود را تا حد بسیار زیادی افزایش خواهد داد. در ادامه با ما همراه باشید تا در ارتباط با سایر قطعات مربوط. به منبع تغذیه کننده ی کاغذ اطلاعات بیشتری را خدمت شما کاربران گرامی ارائه دهیم.

 

تعمیرگاه مجاز اچ پی

نکته ای که ابتدا به آن پرداختیم ، بحث تعمیرات و تخصصی بودن قطعه ی ADF بود. ADF ها نیز همانند سایر بخش های سخت افزاری پرینتر ها دارای مکانیک ، پد و پیکاپ ، قطعات کاغذ کش ، رول تغذیه کننده ، برد و سایر قطعات این چنینی می باشند. از این رو تعمیر و عیب یابی این قطعه کار آسانی نمی باشد. پیشنهاد می شود تا در صورت خرابی ADF پرینتر خود با کارشناسان ما در نمایندگی رسمی مرکز تعمیرات HP در ارتباط بوده. و از کمک تیم کارشناسی اچ پی نهایت بهره را ببرید. همچنین در نظر داشته باشید که عملکرد ADF چه در پرینتر های جوهری و چه در پرینتر های لیزری به یک شکل و در یک راستا می باشد.

 

تعمیرگاه مجاز اچ پی

 

از این رو تفاوت چندانی در ارتباط با قطعات در این بخش مشاهده نمی شود. اما به طور کلی خود ADF ها دارای ویژگی و متریال های متفاوتی می باشد . که کمپانی با توجه به نوع کاربری و خصوصیات پرینتر ها آن ها را در پرینتر قرار می دهد. در همین راستا مجددا خدمت شما کاربران گرامی اطلاع داده می شود. که در صورت مشاهده ی هرگونه خرابی و آسیب دیدگی در بخش Automatic document feeder می توانید. با کارشناسان ما در نمایندگی رسمی فروش و خدمات پس از فروش در ارتباط باشید. جهت کسب اطلاعات بیشتر در ارتباط با نمایندگی چاپگر های رنگی اچ پی با ما در نمایندگی رسمی در ارتباط باشید.

 

مشخصات HP 426fdn

پرینتر لیزری HP 426 از سری پرینتر های لیزری چهار کاره قدرتند و اداری اچ پی می باشد. که توانایی های بسیار زیادی در چاپ به کاربران ارائه می دهد. قیمت مقرون به صرفه و اقتصادی این دستگاه در کنار طراحی زیبا و چشم نواز باعث شده. تا کاربران بسیاری در زمینه های اداری از این دستگاه استفاده نمایند. بر خلاف تعدادی از چهار کاره های HP ، ما در این دستگاه شاهد ADF  می باشیم که این قابلیت را به ما می دهد.

تا بتوانیم به صورت خودکار اسنادمان را تا 100 برگ کپی و اسکن نماییم. سرعت قابل قبول و رزولوشن با کیفیت اپ این دستگاه در کنار قدرت عملکرد و دقت چاپ مناسب باعث شده تا کاربران بسیاری اشتراکات مناسب و قابل اهمیت را در این دستگاه ببینند.شما نیز می توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر در ارتباط با نحوه ی نصب و تعمیر ADF های پرینتر HP با کارشناسان HP در ارتباط باشید.

 

مشخصات HP 426fdn

🔔 دومین نفر باشید!!!
  • خرابی فیدر در HP 426dn گفته

    […] شما می توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر در ارتباط با تعمیر ADF پرینتر 426 با ما در نمایندگی رسمی فروش و خدمات پس از فروش HP در […]

    می 23, 2023 - 1:33 ب.ظ
The comments are closed.