HP search
HP logo

تعمیر CP4525 با قطعات اصلی

نمایندگی پرینتر اچ پی
تعمیر CP4525 با قطعات اصلی  | ما در این بخش شاهد یکی از محبوب ترین پرینتر های سازمانی کمپانی اچ پی می باشیم. CP4525 از سری چاپگر های مقرون به صرفه و ایده آل کمپانی اچ پی می باشد که نوع کاربری اداری و سازمانی ...
موضوع مقاله:
مقاله های مرتبط:
Rate this post

تعمیر CP4525 با قطعات اصلی  | ما در این بخش شاهد یکی از محبوب ترین پرینتر های سازمانی کمپانی اچ پی می باشیم. CP4525 از سری چاپگر های مقرون به صرفه و ایده آل کمپانی اچ پی می باشد که نوع کاربری اداری و سازمانی دارد. عموما عملکرد این سری از پرینتر های لیزری رنگی را در ادارات و سازمانها مشاهده می نماییم. زیرا که این دستگاه به دلیل قابلیت های زیادی که در حوزه ی ماشین های اداری دارد و همچنین بنا به وزن و ابعاد بزرگ خود ، بجز سازمانها در محیط دیگری قرار نمی گیرد. شما می توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر و خرید پرینتر لیزری رنگی HP CP4525 با کارشناسان ما در نمایندگی رسمی HP همراه شوید. جهت کسب اطلاعات بیشتر در ارتباط با ترنسفرکیت لیزری رنگی اچ پی با کارشناسان ما در نمایندگی رسمی HP همراه شوید.

 

تعمیر CP4525

همانطور که گفته شد پرینتر اچ پی Cp4525 از سری چاپگر های لیزری کمپانی اچ پی می باشد که مورد استفاده ی بسیاری از سازمان ها قرار می گیرد. حجم بالای استفاده ی این ارگانها ممکن است در طولانی مدت باعث بروز خرابی هایی بری سیستم این چاپگر ها شود. از این رو کاربران برای راه اندازی مجدد آن نیاز به تعمیر این دستگاه دارند. سیستم پیچیده ی این دستگاها ما را وادار می نماید تا پس از مشاهده ی هرگونه ایراد ، به نمایندگی رسمی جهت تعمیر و سرویس دستگاه تماس بگیریم.

 

 

 

تعمیر CP4525

 

 

 

عموما پرینتر لیزری رنگی اچ‌پی CP4525 با چه ایراداتی مواجه می شود. همانطور که میدانید دستگاه هایی که در طول روز تراکنش های بیشتری دارند . ابتدا در بخش قطعات مصرفی دچار ایراد می شوند. پس با توجه به این خصوصیات باید توجه داشته باشید که همواره یکی از اصلی ترین قطعات مصرفی این دستگاه ها را در مجموعه ی  خود داشته باشید. به طور کلی سالیان زیادی از طراحی و عرضه ی این محصول به بازار گذشته است. پس نیاز به سرویس و تعمیر در چاپگر های cp4525 امری غیر عادی و عجیب به نظر نمی رسد.‌ در نظر داشته باشید که شما می توانید با مراجعه و یا ارتباط تلفنی با کارشناسان ما ، در سریع‌ترین زمان ممکن ایرادات مربوط به دستگاه خود را شناسایی کرده و سپس این دستگاه را در دست تعمیر قرار دهید. جهت کسب اطلاعات بیشتر با ما همراه شوید.

 

نمایندگی اچ پی

مادر نمایندگی رسمی همراه شما هستیم تا شما کاربران گرامی را در ارتباط با عملکرد و بررسی کلی چاپگر CP4525 مطلع نماییم . از نظر ظاهری این دستگاه بسیار بزرگ و قدرتمند به نظر می آید . البته که این موضوع خیلی هم جای تعجبی ندارد. زیرا که به راستی cp4525 یک دستگاه قدرتمند و با کیفیت در دسته چاپگر های سازمانی اچ‌پی می باشد. وزن تقریبی این دستگاه با کارتریج 65 کیلوگرم محاسبه شده . این وزن برای یک دستگاه چاپگر بسیار سنگین و پر می باشد. از نظر طراحی ما شاهد یک چاپگر مکعبی شکل با تریم رنگی سفید و سیاه هستیم.

ما بین درب جلویی و درب کاغذ کش این دستگاه اچ پی از رنگ آبی استفاده نموده. که این رنگ به نوبه ی خود ، به جذابیت این دستگاه کمک بیشتری نموده است. خبری از تاچ اسکرین بروی این دستگاه نمی باشد که این موضوع کاملا قابل چشم پوشی است . زیرا که سالیان زیادی از تولید این دستگاه می گذرد. اما برای کنترل و دسترسی هر چه بهتر به ویژگی های این دستگاه ما شاهد یک نمایشگر خطی هستیم.  به طور کلی CP4525 از سری Laserjet Enterprise از نظر طراحی قابل توجه و قابل قبول می باشد .

 

 

 

 

تعمیر CP4525 | نمایندگی اچ پی

 

 

 

 

مشخصات فنی HP CP4525 | تعمیر CP4525

برای چندمین بار اضافه میکنم که cp4525 در دسته چاپگر های لیزری رنگی قرار گرفته. چاپ رنگی این دستگاه با کیفیت مطلوب و عالی به دست کاربران می سرد و همین موضوع باعث محبوبیت بیشتر این دستگاه شده است. بر خلاف قد و قواره ی بزرگ این دستگاه ، و افکار عمومی که این دستگاه را A3 می دانند.  باید بگویم که این چاپگر از سری پرینتر های A4 می باشد. CP4525 از سرعت مطلوبی در زمینه ی چاپ مشکی و رنگی برخوردار می باشد. این دستگاه توانایی چاپ 42 برگ رنگ مشکی و 40 برگ در سایر رنگ ها را دارد.

این دستگاه از دو سینی کاغذی در جهت چاپ اسناد استفاده می‌کند و شما می توانید به راحتی چاپ خود را انجام دهید. کارکرد استاندارد این دستگاه به صورت ماهیانه 120000 برگ محاسبه شده. و این تعداد برای محیط های اداری و سازمانی ، تعداد قابل توجه ای می باشد. رزولوشن چاپ CP4525 در نمایندگی رسمی فروش و خدمات پس از فروش اچ پی 1200 نقطه در اینچ محاسبه شده. و شما می توانید حتی کوچکترین جزئیات را در خروجی اسناد خود مشاهده نمایید.

اما مهمترین موضوع در ارتباط با قطعات مصرفی این دستگاه مربوط به کارتریج های لیزری رنگی آن در چهار رنگ می شود. اچ‌پی CP4525 در جهت چاپ اسناد خود از کیت 648A استفاده می‌نماید. شما می‌توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر در ارتباط با ارسال قطعات HP به تمام نقاط ایران و خرید کارتریج 648A به صورت کیت و تکی با کارشناسان ما در نمایندگی رسمی HP همراه شوید.

 

 

 

مشخصات فنی HP CP4525

🔔 اولین نفر باشید!!!
بدون نگرانی و محدودیتی سوال خود را بپرسید...
The comments are closed.