HP search
HP logo

تک کاره های دست دوم رنگی

نمایندگی پرینتر اچ پی
تک کاره های دست دوم رنگی. در این بخش با پرینتر های لیزری رنگی پر طرفدار اچ پی رو به رو هستیم. دستگاه هایی که با توجه به سری ساخت و مدلهایی که دارند. قابلیت های زیادی را در اخیتار ما قرار می دهند. حال ...
موضوع مقاله:
مقاله های مرتبط:
Rate this post

تک کاره های دست دوم رنگی. در این بخش با پرینتر های لیزری رنگی پر طرفدار اچ پی رو به رو هستیم. دستگاه هایی که با توجه به سری ساخت و مدلهایی که دارند. قابلیت های زیادی را در اخیتار ما قرار می دهند. حال با توجه به قیمت بالای دستگاه های لیزری رنگی ما چگونه می توانیم پرینتر های مقرون به صرفه را خریداری نماییم . جواب ، با مراجعه به نمایندگی رسمی اچ پی می توانید با ببرسی کامل این دستگاه ها از خدمات فروش متناسب با بودجه ی خود نیز بهرمند شوید. در ادامه با ما همراه شوید.

 

تک کاره های دست دوم

در نظر داشته باشید که پرینترهای لیزری رنگی قابلیت های متفاوتی نسبت به پرینتر های لیزری مشکی دارند. همانگونه که از نام این چاپگر ها مشخص است. لیزری های رنگی وظیفه چاپ اسناد مان را در طیف های رنگی متفاوت تری دارند. موضوع به ما کمک می‌کند تا اگر در زمینه ای مشغول به فعالیت هستیم که ما را وادار به چاپ به صورت رنگی می‌کند ‌. پس مجبورید که از لیزر HP color  استفاده نماییم. جهت کسب اطلاعات بیشتر در ارتباط با سایر پرینتر لیزری رنگی تک کاره اچ پی وارد لینک قرار گرفته شده شوید.

 

تک کاره های دست دوم

تک کاره های دست دوم

 

اما چه الگوهایی پیش از خرید یک چاپگر لیزری رنگی برای کاربران حائز اهمیت می باشد ؟ قطعا اگر شما هم به عنوان یک مصرف کننده نیاز به تهیه یک چاپگر لیزری داشته باشید. باید در وهله اول به کیفیت این دستگاه توجه ویژه‌ای کنید. دومین آیتم مهم هنگام خرید پرینترهای لیزری رنگی بررسی سرعت چاپ آن می باشد. مهم است که شما پیش از خرید ، هدف و وظایف خود را نسبت به استفاده از چاپگرهای لیزری رنگی مشخص نمایید. با ایجاد یک الگوریتم صحیح از نوع مصرف خود می توانید مدل های متنوعی را از کمپانی hp بررسی کنید. در ادامه همراه ما باشید تا علاوه بر راه های خرید پرینترهای تک کاره ارزان قیمت مشخصات مهم این دستگاه ها را نیز خدمتتان اعلام نماییم.

 

HP 1025

در این بخش تصمیم داریم تا بررسی خود را با یکی از محبوب ترین پرینتر های لیزری رنگی HP در دسته تک کاره ها شروع کنیم. ‏HP 1025  ، این دستگاه به عنوان یکی از چاپگر های پرفروش در زمینه تک کاره ها به حساب می آید. بی برو برگرد 1025 را در سبد کالای خود قرار دهند. این دستگاه لیزری رنگی همانند سایر چاپگرهای لیزری از چهار کارتریج به رنگ های مشکی، آبی، زرد و قرمز تشکیل شده است.

ابعاد چاپگر لیزری رنگی HP1025  به عنوان یک دستگاه خانگی و اداری کاملاً مناسب بوده و در مقابل عملکرد بالا ، این دستگاه فضای زیادی را اشغال نمی کند. وزن تقریبی 10 تا 12 کیلوگرم باز شده که اچ پی 1025 در دسته پرینتر های سبک و قرار بگیرد. در بخش قبلی، دو نکته قابل اهمیت را خدمت شما معرفی کردیم. حال تصمیم داریم تا در این بخش با استفاده از آن دو نکته چاپگر 1025 خود را مورد بررسی قرار دهیم. اولین نکته ما در ارتباط با کیفیت چاپ توسط دستگاه های لیزری رنگی می باشد. باید اضافه کنیم که چاپگر HP1025 توانایی چاپ اسناد مان را تا 600 نقطه در اینچ در نظر گرفته است. این آمار برای یک چاپگر لیزری رنگی خانگی و اداری بسیار خوب و قابل قبول می باشد. اما این کیفیت چاپ حداکثر میزان رزولوشن نمی باشد.

 

 

HP 1025

تک کاره های دست دوم

 

قطعات مصرفی چاپگر اچ پی 1025

اما در ارتباط بخش پردازنده و سرعت این دستگاه باید بگوییم که : همواره پردازش سریع و قدرت چاپ با سرعت بالا برای افرادی که در فضاهای کاری و اداری مشغول به فعالیت می باشند مهم بوده و هست. زیرا کاربران خانگی زیاد به این مشخصه اهمیتی نمی دهد و ترجیح اصلی این کاربران بیشتر بر روی کیفیت است. اما به هر حال چاپگر لیزری 1025 قابلیت چاپ تا 15000 برگ را در ماه به کاربران خود می دهد. لازم به ذکر است که سرعت چاپ سیاه و سفید این دستگاهه در دقیقه 16 برگ و برای چاپ رنگی 4 برگ می باشد. در ادامه نیز سایر مشخصات مصرفی این دستگاه را خدمتتان معرفی خواهیم کرد.

همانطور که می دانید اصلی‌ترین جزء تشکیل دهنده یک چاپگر لیزری، قطعات مصرفی آن می باشد. به هیچ عنوان نمی توان از یک چاپگر لیزری بدون در اختیار داشتن قطعات مصرفی مهم مانند کارتریج استفاده کرد. زیرا که این دستگاه ها برای چاپ نیاز به پودر دارند. و تنها جایی که می‌توانند از این پودرها استفاده کنند ،  درون کاست کارتریج  باشد.حال در این بخش از تصمیم گرفتیم تا با معرفی یکی از محبوب ترین کارتریج های hp با شما همراه شویم.

کارتریج  HP LaserJet color 126A ، پس از گذر از کارتریج های محبوب لیزری مشکی، شاید بتوانیم 126 را به عنوان یک کارتریج محبوب در دست لیزری های رنگی معرفی نماییم. طبق روال همیشگی کارتریج های لیزری رنگی ، این کیت نیز از چهار رنگ تشکیل شده است. در ارتباط با مشخصات فنی این کارت هم باید گفت که کارکرد کارتریج 126 مشکی. به صورت پیش فرض تا 1300 برگ و توان کار کارتریج‌ رنگی نیز تا 1200 برگ A4 توسط کمپانی اندازه گیری شده است.

 

خرید پرینتر 1025 دست دوم

هدف اصلی ما از بررسی و معرفی خدمات پرینترهای لیزری رنگی ، این بود تا که بتوانیم شما را با اصول های اولیه ساخت و معرفی پرینتر های لیزری رنگی آشنا کنیم. اما کارشناسان ما هدف دیگری در این پست داشت تا بتواند پرینتر های اقتصادی و دست دوم hp را نیز معرفی نمایند. حال تصمیم گرفتیم تا در این بخش بیشتر به خرید چاپگر های لیزری رنگی اقتصادی بپردازیم. در قدم اول با توجه به الگوهایی که خدمتتان گفته شد باید هدف خود را نسبت به خرید یک چاپگر مشخص نمایید.جهت کسب اطلاعات بیشتر در ارتباط با چاپگرهای دست دوم قیمت مناسب با کارشناسان ما همراه شوید.

 

خرید پرینتر 1025 دست دوم

تک کاره های دست دوم

 

آیا شما چاپگر را برای فضای اداری و خانگی نیاز دارید؟ به طور میانگین قرار است تا چند برگ از پرینتر لیزری در روز استفاده نمایید ؟. تمامی موضوعات سوالاتی می شود که شما می توانید به عنوان یک خریدار از خودتان بپرسید. سپس با جواب دادن به آنها به راحتی می‌توانید. چاپگر را مطابق با میل خود در سبد خرید اضافه نمایید.لازم به ذکر است که نمایندگی رسمی فروش و خدمات پس از فروش اچ پی در جهت کسب رضایت بیشتر کاربران دستگاه های لیزری رنگی را به صورت دست دوم با گارانتی معتبر عرضه می نماید. شما می توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر با ما در نمایندگی همراه شوید.

🔔 2 نفر پرسیدند!!!
  • نمایندگی آفیس لیزر پرینترهای HP گفته

    […] متفاوتی می باشند .جهت کسب اطلاعات بیشتر در ارتباط با تک کاره های دست دوم رنگی وارد لینک قرار گرفته شده […]

    می 16, 2022 - 5:44 ب.ظ
  • پرینت لیزری اچ پی در نمایندگی ها گفته

    […] به مشتری می‌باشد. جهت مشاهده ی محصولات و آشنایی با تک کاره های دست دوم رنگی اچ پی وارد لینک قرار داده شده باشید.  همچنین لازم به […]

    می 18, 2022 - 3:55 ب.ظ
The comments are closed.