HP search
HP logo

رونمایی جدید اچ پی | چاپگر تک کاره 211DW

نمایندگی پرینتر اچ پی
رونمایی جدید اچ پی | چاپگر تک کاره 211DW. در این پست تصمیم داریم تا در ارتباط با نسل پیشرفته پرینترهای لیزری مشکی اچ پی بررسی های لازم را انجام داده. و در این زمینه نقاط ضعف و قوت لیزر جت های تک کاره اچ ...
موضوع مقاله:
مقاله های مرتبط:
4.7/5 - (3 امتیاز)

رونمایی جدید اچ پی | چاپگر تک کاره 211DW. در این پست تصمیم داریم تا در ارتباط با نسل پیشرفته پرینترهای لیزری مشکی اچ پی بررسی های لازم را انجام داده. و در این زمینه نقاط ضعف و قوت لیزر جت های تک کاره اچ پی را بسنجیم. پس در ادامه با ما همراه باشید تا در زمینه ماشین های چاپگر اطلاعات بیشتری را کسب کنیم. همچنین نمایندگی رسمی او پی در  زمینه معرفی پرینتر لیزری تک کاره در نظر دارد. تا شما کاربران عزیز را با پرینتر لیزری تک کاره محبوب HP 211DW آشنا کرده و مشخصات فنی آن را بازگو کنیم. شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر با کارشناس های ما در واحد فنی و بخش فروشگاهی در ارتباط باشید.

 

رونمایی جدید اچ پی

اچ پی به عنوان یک کمپانی محبوب در زمینه تولید ماشینهای اداری و رایانه ای.  پس از کسب موفقیت های پی در پی از سوی نمایندگان ماشین های اداری و کاربران همچنان در تلاش است. تا با طراحی اصولی و مهندسی شده محصولات خود را با آخرین تکنولوژی طراحی و به بازار عرضه کند. کمپانی محبوب اچ پی در سال‌های گذشته از محصولات جدید خود رونمایی کرده و قادر از تمامی خدمات متمایز شرکتی را روی محصولات به کاربران ارائه دهد. اگر شما هم به دنبال دریافت آخرین اخبار و اطلاعات در ارتباط با ماشینهای اداری و رایانه ای کمپانی محبوب اجتماعی باشید. تنها کافیست از صفحه اصلی لینک شبکه های اجتماعی نمایندگی رسمی فروش و خدمات پس از فروش اجرا دنبال کنید.

 

رونمایی جدید اچ پی

رونمایی جدید اچ پی

 

در ادامه رونمایی از محصولات جدید اچ پی باید اضافه کنیم. این کمپانی طی سال‌های گذشته تمرکز بسیاری بر نوع طراحی لیزرجت ها داشته است. مهندسین اچ پی با استفاده از ایده  های نو در تلاشند تا قابلیت های کاربر پسندی را به دستگاه‌های خود اضافه نمایند. با اضافه شدن این آیتم ها به دستگاه های اچ پی کار کاربران نیز بسیار آسان می شود. در ادامه با ما همراه باشید. در این بخش بعدی تصمیم داریم تا به صورت تخصصی در ارتباط با مشخصات فنی پرینتر محبوب تک کاره لیزری مشکی اچ پی 211DW بررسی های لازم را انجام داده و مشخصات فنی این دستگاه را خدمت شما کاربران عزیز ارائه دهیم. پس پیشنهاد می‌شود تا در ادامه همراه ما باشید.

 

نمایندگی پرینترهای لیزری مشکی

در بررسی امروز توسط تیم کارشناسی نمایندگی رسمی فروش و خدمات پس از فروش اچ پی نگاهی تخصصی به نحوه عملکرد چاپگر لیزری HP LaserJet pro 211DW با توانایی چاپ به صورت A4  خواهیم داشت. چاپگر لیزری مشکی تک کاره مدل 211 از سری پرینتر های بسیار کارآمد می باشد. که برای هر خانه یا محل کار شما چاپگری مناسب محسوب می‌شود. این سری از مدل های پرینتر لیزری مشکی اچ پی با سرعت چاپ 30 برگه A4 در دقیقه خروجی اسناد به شما این امکان را می دهد تا بدون هیچ دغدغه ای عملیات چاپ خود را با وضوح 600*600 DPI انجام دهید. اچ پی لیزرجت 211 از لحظه روشن شدن تا چاپ اولین سند تنها به کمتر از 9 ثانیه زمان نیاز دارد.

پرینتر HP colo Laserjet 211DW دارای یک سینی ورودی 150 برگی و یک سینی چندمنظوره 50 برگه می باشد. از این رو شما می توانید حجم زیادی از کاغذ های خود را در این پرینتر جای دهید و نیاز به تعویض زود به زود کاغذ نداشته باشید. اگر به پسوند این فیلتر دقت کرده باشید. واژه D را می بینید. این پسوند نشان‌دهنده قابلیت چاپ دوروی اتوماتیک این پرینتر لیزری مشکی تک کاره می باشد. حال از دیگر ویژگی‌های 211 می توان به پردازنده 1.2 گیگاهرتری اشاره کرد.

 

نمایندگی پرینترهای لیزری مشکی

رونمایی جدید اچ پی

 

نصب پرینتر لیزری تک کاره HP | رونمایی جدید اچ پی

کاربران گرامی دقت کنید که راه اندازی چاپگر لیزری 211  تک کاره مشکی سریع و آسان می باشد. زیرا که شما قابلیت استفاده از طریق ، USB ،  Network  Wireless و wifi direct را دارید. پس در نظر داشته باشید که می توانید به راحتی این دستگاه را با درایور های مرتبط نصب کرده و از تمامی قابلیت های این دستگاه بهره مند شوید. در نظر داشته باشید که شما کاربران گرامی می توانید در صورت ایجاد خطا و اختلال هنگام  شیوه نصب پرینتر لیزری مشکی تک کاره در هر مرحله با کارشناس های ما در نمایندگی رسمی همراه شوید. کارشناس های ما مفتخر است تا در این زمینه همیار شما کاربران عزیز باشند.

 

نصب پرینتر لیزری تک کاره HP

رونمایی جدید اچ پی

 

در نظر داشته باشید که انجام عملیات چاپ با پرینتر منحصر به فردی چون 211DW  بسیار آسان شده است. شما می توانید تمامی اسناد خود را از طریق تلفن همراه هوشمند خود انجام داده و از تمامی امکاناتی که نمایندگی رسمی اچ پی در خصوص کنترل و مدیریت چاپگر قرار داده استفاده کنید. همچنین نمایندگی رسمی اچ پی مژده را به شما می دهد تا بدانید پرینتر لیزری مشکی تک کاره اچ پی 211DW با تمامی سیستم عامل های موجود سازگاری می باشد.

 

کارتریج پرینتر لیزری HP 211DW

در این بخش تصمیم داریم تا در ارتباط با یکی از مهمترین عامل های تشکیل دهنده پرینترهای لیزری مشکی یعنی تونر مخصوص چاپگر 211DW بررسی‌های لازم را انجام داده و گزارش آن را خدمت شما کاربران گرامی ارائه دهیم. همانطور که میدانید و نمایندگی رسمی اچ پی بارها و بارها به آن اشاره کرده کارتریچ ها اصلی ترین مواد مصرفی هستند که درون پرینتر ها قرار گرفته اند.

از این رو اهمیت این تونر ها چه برای نمایندگی و چه برای کاربران بسیار مهم و حائز اهمیت می‌باشد. همانطور که می‌دانید چاپگر 211 از سری محبوب و معروف لیزری مشکی های تک کاره می باشد. همچنین در نظر داشته باشید که شما کاربران گرامی می توانید جهت اطلاعات بیشتر در ارتباط با نمایندگی قطعات پرینتر های HP بروی لینک مورد نظر کلیک کنید.

 

کارتریج پرینتر لیزری HP 211DW

رونمایی جدید اچ پی

 

نمایندگی رسمی فروش تونرهای لیزری اچ پی

در نظر داشته باشید که چاپگر 211 اچ پی از کارتریج با کیفیت سری 134A استفاده می نماید. و همچنین کد فنی این کارتریج ها برای مشکی متفاوت می باشد.  شما می توانید از این کد کارتریج ، به رنگ اصلی تونر دستیابی پیدا کرده و آنها را از نمایندگی رسمی خریداری کنید. شما کاربران عزیز می توانید با ارتباط به بخش فروشگاهی و کارشناسی به مرکز تعمیرات کارتریج های اچ پی  به شماره ی 02189392 با کارشناس های ما همراه شده و از تمامی خدمات نمایندگی رسمی بهره مند شوید.

 

نمایندگی رسمی فروش تونرهای لیزری اچ پی

رونمایی جدید اچ پی

 

🔔 اولین نفر باشید!!!
بدون نگرانی و محدودیتی سوال خود را بپرسید...
The comments are closed.