HP search
HP logo

شارژ پرینتر های سه کاره HP

نمایندگی پرینتر اچ پی
شارژ پرینتر های سه کاره HP | شارژ کارتریج های پرینتر های اچ پی به عنوان یکی از مهمترین عوامل برای هر کاربری به حساب می آید. از این رو بسیاری از کاربران پیش از خرید هر نوع چاپگر ، بررسی های لازم خود. را ...
موضوع مقاله:
مقاله های مرتبط:
Rate this post

شارژ پرینتر های سه کاره HP | شارژ کارتریج های پرینتر های اچ پی به عنوان یکی از مهمترین عوامل برای هر کاربری به حساب می آید. از این رو بسیاری از کاربران پیش از خرید هر نوع چاپگر ، بررسی های لازم خود. را در ارتباط با کارتریج های دستگاه انجام می دهند. به طور کلی اگر نیاز به خرید و تهیه ی یک چاپگر برای هر محیطی را داشته باشید و باید پیش از تهیه ی آن چاپگر به مشخصات فنی آن توجه ویژه ای داشته باشید. در نظر داشته باشید که شما می توانید هر نوع اطلاعات مورد نیاز خود را با بخش امور مشتریان HP مطرح نمایید. کارشناسان ما مفتخر اند تا در این زمینه همراه شما کاربران گرامی باشند.

 

شارژ پرینتر

همانطور که می دانید یکی از قابلیت های مهم در هر سری از پرینتر های اچ پی ، چه سری لیزری و چه سری جوهرافشان ف قابلیت شارژ و تعمیر کردن قطعات مصرفی آن می باشد. بسیاری از کاربران در جهت سرویس این قطعات به نمایندگی رسمی فروش و خدمات پس از فروش HP مراجعه می نمایند. در طی گزارش های اخیر ، بسیاری از کاربران در ارتباط با شارژ پرینتر و قطعات مصرفی آن سوالاتی را مطرح نمودند. نمایندگی رسمی اچ پی با بررسی گزارشات ارسال شده توسط کاربران ، در نظر دارد تا با بررسی این موارد بخش مهمی از این گزارشات را مطرح نماید. با ما در ادامه همراه شوید.

  • در قدم اول بسیاری از کاربران در ارتباط با نوع شارژ و تهیه ی مواد اورجینال و شرکتی هستند ..!

لارم به ذکر است ، هنگامی که شما یک پرینتر را تهیه ، پس از اتمم هر نوع قطعات مصرفی آن باید به نمایندگی رسمی جهت شارژ و تعمیر مراجعه نمایید.

  • بسیاری از کاربران در ارتباط با هزینه ی شارژ کارتریج های اچ پی سوالات زیادی را مطرح نموده اند.

در نظر داشته باشید ، پرینتر های اچ پی تنوع بسیار زیادی در زمینه ی ماشین های اداری دارد. این تنوع باعث شده تا این شرکت برای برای فراهم ساختن قطعات مصرفی خود از کارتریج های متفاوتی در زمینه ی چاپ استفاده نماید. همین موضوع باعث اختلاف هزینه ی شارژ هر کارتریج با کارتریج دیگری می شود. پیشنهاد می شود تا در جهت کسب اطلاعات بیشتر در ارتباط با  HOME & home office چاپگر،  با کارشناسان ما در نمایندگی رسمی همراه شوید.

 

 

شارژ پرینتر

 

135W

در این بخش تصمیم داریم تا در ارتباط با یکی از پرینتر های سه کاره ی اچ پی را با قابلیت 3 کاره ، بررسی های لازم را انجام دهیم. پرینتر  اچ پی 135 در دسته چاپگر های لیزری مشکی طراحی و به بازار عرضه شده است. از سری قابلیت های این دستگاه می توان به پرینت ، کپی و اسکن اشاره کرد. سینی ورودی این دستگاه در مرحله ی اول قابلیت ورود 50 تا 60 برگ را دارد. کارتریج این سری از دستگاه های اچ پی ، 106A و 107A می باشد. وزن تقریبی این دستگاه بین 7 الی 8 کیلوگرم می باشد. رزولوشن چاپ این سری از دستگاه های اچ پی با استفاده از کارتریج 106A و 107A ، 1200 نقطه در اینچ اندازه کیری شده است.

 

لازم ه ذکر است که پرینتر لیزری مشکی اچ پی 135W با قابلیت اتصال از طریق وایرلس به شما این امکان را می دهد. تا در سریعترین زمان ممکن اسناد خود را از طریق گوشی هوشمند ، تبلت و رایانه های هوشمند به چاپ برسانید. همچنین این دستگاه دارای یک صفحه نمایشگر 2 خطی می باشد که تمامی اطلاعات لازم را خدمت شما کاربران گرامی ارائه می دهد. جهت کسب اطلاعات بیشتر در ارتباط با نحوه ی فروش پرینتر دست دوم 135 با کارشناسان ما در نمایندگی رسمی فروش و خدمات چس از فروش HP همراه شوید.

 

135W

🔔 2 نفر پرسیدند!!!
  • راه اندازی وایرلس 211DW گفته

    […] شما می توانید تا در جهت کسب اطلاعات بیشتر در ارتباط با شارژ پرینتر های سه کاره HP، در ادامه با ما در نمایندگی رسمی فروش و خدمات پس از […]

    آگوست 20, 2022 - 1:31 ب.ظ
  • سه کاره ی دورو زن 236DW گفته

    […] چاپ بی سیم را دارد . جهت کسب اطلاعات بیشتر در ارتباط با شارژ پرینتر های سه کاره HP وارد لینک قرار گرفته شده […]

    سپتامبر 26, 2022 - 1:26 ب.ظ
The comments are closed.