HP search
HP logo

فیدر پرینتر اچ پی 477fnw

نمایندگی پرینتر اچ پی
فیدر پرینتر اچ پی 477fnw | در این بخش تصمیم داریم تا با کمک کارشناسان خود در نمایندگی رسمی فروش و خدمات پس از فروش ، قطعه ی تغذیه کننده ی اسناد در پرینتر لیزری HP 477fnw بررسی نماییم. در نظر داشته باشید. که پرینتر ...
موضوع مقاله:
مقاله های مرتبط:
Rate this post

فیدر پرینتر اچ پی 477fnw | در این بخش تصمیم داریم تا با کمک کارشناسان خود در نمایندگی رسمی فروش و خدمات پس از فروش ، قطعه ی تغذیه کننده ی اسناد در پرینتر لیزری HP 477fnw بررسی نماییم. در نظر داشته باشید. که پرینتر لیزری رنگی HP 477 در دسته پرینتر های لیزری با قابلیت چاپ و تغذیه ی اسناد به صورت اتوماتیک Automatic document قرار گرفته است. قابلیت ADF در این پرینتر به منظور دستگاه اداری و سازمانی بودن بسیار موثر و قابل اهمیت می باشد. سرعت و عملکرد قدرتمند این دستگاه باعث شده. تا کاربران بتوانند حساب ویژه ای بروی قابلیت های Auto این دستگاه داشته باشند. از این رو در ادامه تصمیم داریم تا در ارتباط با نوع عملکرد این قطعه در پرینتر های HP 477fnw لیزری رنگی توضیحات بیشتری را خدمت شما کاربران ارائه دهیم.

 

فیدر پرینتر اچ پی

در نظر داشته باشید که ما به طور کلی در پرینتر های لیزری و جوهرافشان های اچ پی دارای دو نوع ADF می باشند. از همه مهمتر قطعه ی ADF بکار رفته در این دستگاه ها با دو تکنولوژی متفاوتی از یکدیگر تقسیم و عرضه شده است.  ما در سری پرینتر های HP 477fnw شاهد تکنولوژی فیدر های خودکار دابلکس می باشیم. که این قابلیت را به کاربران می دهند تا اسناد به صورت خودکار در یک مرحله اسکن شده. و کار چاپ را برای شما انجام می دهد.  در نظر داشته باشید که ADF یک ویژگی استاندارد برای اکثر پرینترها، دستگاه های فکس و دستگاه های فتوکپی بزرگ می باشد. اما در بسیاری از دستگاه های طراحی شده در کمپانی HP این قابلیت دیده نمی شود.

فیدر ها دارای قابلیت هایی چون موتور فیدر ، برد فیدر ، قطعات کاغذکش و … می باشند. در بسیاری از گزارش های دریافتی توسط کاربران اچ پی ما متوجه شدیم که خیلی از کاربران در جهت راه اندازی این قطعه دچار ایراداتی هستند. در نظر داشته باشید که شما می توانید. برای راه اندازی قطعه ی Feeder در پرینتر های HP به سراغ فول پکیج های درایور اچ پی بروید. ضمنا در نظر داشته باشید که در بسیاری از مواقع ممکن است ADF ها از کار بی افتند و کار نکنند. در همین راستا تصمیم داریم تا در ارتباط با قطعه ی ADF توضیحات لازمه را خدمتتان ارائه دهیم

 

فیدر پرینتر اچ پی

 

تعویض و تعمیر انواع ADF

در نظر داشته باشید که ممکن است بنا به هر دلیل Feeder دستگاه های ما با مشکلاتی رو به رو شود. از جمله ایراداتی مانند عدم کاغذ کشیدن ، عدم دریافت دستور و مواردی این چنینی . لذا در همین زمینه شما می توانید فیدر دستگاه های خود را در صورت امکان تعمیر و یا تعویض نمایید. فیدر دارای قطعات و اجزای بسیاری همجون ، قطعات مکانیکی پد ، پیکاپ ، شفت ، رول اغذیه کننده می باشد. در بسیاری از مواقع در پرینتر های قدرتمند و پرکاری چون HP 477 . یکسری از این قطعات نیاز به تعویض پیدا می کنند. در این راستا بهتر است تا کاربران جهت استفاده ی مجدد از دستگاه های. خود نسبت به تعویض این قطعات مصرفی اقدامات لازمه را انجام دهند.

در بسیاری از مواقع نیز این دستگاه ها نیاز به تعمیرات و یا تعویض قطعات اصلی همانند برد ، موتور و … دارند. به طور کلی ایرادات این چنین در دسته ایرادات سخت افزاری قرار گرفته است. در همین راستا بهتر است تا دستگاه های کاربران جهت بررسی به نمایندگی ارسال شود. همچنین پس از بررسی کارشناسان اچ پی شما مصرف کنندگان گرامی متوجه خواهید شد که این دستگاه ها نیاز به تعمیر و یا تعویض دارند. جهت کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان ما در نمایندگی تعمیرات HP تهران همراه شوید.

 

تعویض و تعمیر انواع ADF

 

مشخصات پرینتر HP 477fnw

پرینتر لیزری رنگی HP 477 به عنوان یک پرینتر لیزری رنگی در دسته چاپگر های سایز A4 قرار گرفته اند. نوع کاربری این دستگاه با توجه به چهار کاره بودن آن اداری و سازمانی معرفی شده است. از سری مهمترین مشخصات فنی این دستگاه می توانیم. به سرعت چاپ آن 28 برگ در دقیقه ، توان کار ماهانه ی 50000 برگ و کیفیت چاپ 1200 DPI اشاره داشته باشیم. در نظر داشته باشید که کارتریج این سری از پرینتر های لیزری رنگی HP کیت 401 بوده. و در همین راستا نیز شما می توانید. نسبت به تهیه قطعات مصرفی این دستگاه اقدامات لازم را انجام دهید. جهت کسب اطلاعات بیشتر با ما در نمایندگی HP همراه شوید. همچنین جهت کسب اطلاعات بیشتر در ارتباط با تنظیمات منوی پرینتر های چندکاره اچ پی  با ما در نمایندگی رسمی HP همراه شوید.

 

مشخصات پرینتر HP 477fnw

فیدر پرینتر اچ پی

🔔 اولین نفر باشید!!!
بدون نگرانی و محدودیتی سوال خود را بپرسید...
The comments are closed.