HP search
HP logo

فیوزینگ اچ پی 479DW

نمایندگی پرینتر اچ پی
فیوزینگ اچ پی 479DW | در این بخش تصمیم داریم تا در ارتباط با یکی از محبوب ترین سری پرینتر های لیزری رنگی اچ پی با قابلیت سازمانی اداری توضیحات لازم را خدمت شما کاربران گرامی ارائه دهیم. از این رو شما می توانید با ...
موضوع مقاله:
مقاله های مرتبط:
Rate this post

فیوزینگ اچ پی 479DW | در این بخش تصمیم داریم تا در ارتباط با یکی از محبوب ترین سری پرینتر های لیزری رنگی اچ پی با قابلیت سازمانی اداری توضیحات لازم را خدمت شما کاربران گرامی ارائه دهیم. از این رو شما می توانید با دنبال کردن این صفحه اطلاعاتی موثر در ارتباط با قطعات شرکتی این دستگاه همانند فیوزینگ و کارتریج و … به دست آورید. پیشنهاد می شود تا در جهت تهیه ی قطعات شرکتی این با کارشناسان ما در نمایندگی همراه باشید. همچنین شما می توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر در ارتباط با ایراد کاغذکش پرینتر های HP وارد لینک قرار گرفته شده شوید.

 

فیوزینگ اچ پی

پیش از مراجعه به هر نوع موضوعی لازم است .تا ما در ارتباط با فیوزینگ و قابلیت های آن اطلاعات بیشتری را کسب نماییم. به طور کلی اگر بخواهیم فیوزینگ را به زبانی ساده معرفی کنیم . باید بگویم که . این قطعه به عنوان یک پارت اصلی در پرینتر های لیزری رنگی و سیاه و سفید کار خود را انجام می دهد. حالا کار این قطعه چیست؟ پس از این که کاربران و مصرف کنندگان پرینتر های لیزری اچ پی دستور چاپ را صادر می کنند . اقدامات اولیه همانند پردازش توسط دستگاه و .. انجام می شود. فیوزینگ زمانی بکار می آید که پردازش انجام شده و پرینتر در مرحله ی انتقال تونر به کاغذ هستند. در این بین فیوزینگ ها با ذوب کردن تونر باعث می شوند که دستگاه بتواند تونر یا همان ذرات مصرفی کارتریج های جوهرافشان را بروی کاغذ منتقل کند.

 

فیوزینگ اچ پی

 

ما در این بخش خیلی ساده متوجه شدیم که فیوزینگ ها در چاپ پرینتر های لیزری چه نقشی دارند. بسیاری از کاربران پس از چاپ در ارتباط با دمای بالای کاغذ سوالاتی را مطرح نموده اند. اما اصلی ترین سوال اینجاست که آیا دمای روی کاغذ های خارج شده به فیوزینگ ها مربوط می باشد. یا خیر .؟! در ارتباط با دمای بالای کاغذ هنگامی که از دستگاه خارج می شود باید گفت که این موضوع هم مرتبط با عملکرد فیوزینگ ها می باشد. زیرا که این قطعه وظیفه دارد با ایجاد دمای مشخص و حساب شده تونر های ذوب شده را بروی کاغذ بچسباند . از این رو این دستگاه از انتقال دما استفاده می کند.

 

HP Parts

قطعات و کوالیتی هر نوع قطعه ی استفاده شده. در پرینتر های اچ پی ، حرف اول را در چاپ و نحوه ی صحیح عملکرد در دستگاه ها می زنند. در نظر داشته باشید. که پرینتر ها به عنوان یکی از اصلی ترین ماشین های اداری و خانگی ، از قطعات بسیار زیادی تشکیل شده اند. به طور کلی تمامی قطعات و نحوه ی عملکرد آنها را نمی توان در این بخش بیان نمود. اما تصمیم کارشناسان ما در این بخش بررسی سیستم عملکرد و قطعات فیوزینگ HP 479DW می باشد. پیش از مراجعه به گزارشات ارسال شده توسط تیم اچ پ لازم است بدانید که خود قطعه ی فیوزینگ نیز در تمامی پرینتر ها لیزری از چند قطعه ی مهم تشکیل شده اند. از مهمترین قطعات تشکیل دهنده ی فیوزینگ می توان به فیلم فیوزینگ ، پرس ، اهرم فیوزینگ ، هیتر ،رول پرس و … اشاره نمود.

 

HP Parts

 

حالا که به طور خلاصه با فیوزینگ ها ، قطعات تشکیل دهنده ی آن و نحوه ی عملکرد این دستگاه آشنا شدیم . بد نیست تا در ارتباط با پرینتر لیزری اچ پی سری 479DW نیز اطلاعاتی را از بخش امور فروش نمایندگی اچ پی بیان کنیم. در مرحله ی اول لازم است بدانید که اچ پی 479DW از سری دستگاه های لیزری رنگی با نوع کاربری چهار کاره ( پرینت ، کپی ، اسکن و فکس ) می باشد. این دستگاه توسط کمپانی به صورت اداری و سازمانی. طراحی و به بازار عرضه شده. است. لازم به ذکر است که این دستگاه با حد توان چاپ 50000 برگ در ماه از کارتریج لیزری رنگی 416A استفاده می کند. شما نیز می توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر در ارتباط با کارتریج hp 416 A کیت 4 رنگ با ما همراه شوید.

 

🔔 اولین نفر باشید!!!
بدون نگرانی و محدودیتی سوال خود را بپرسید...
The comments are closed.