HP search
HP logo

قطعات اصلی سه کاره های اچ پی

نمایندگی پرینتر اچ پی
قطعات اصلی سه کاره های اچ پی | این روزا ها می توان گفت که بسیاری از افراد جامعه با عملکرد و مکانیز عملکرد پرینتر های اچ پی آشنا می باشند. اچ پی جهت رفاه و استفاده ی آسان کاربران از دستگاه های چاپگر ، ...
موضوع مقاله:
مقاله های مرتبط:
Rate this post

قطعات اصلی سه کاره های اچ پی | این روزا ها می توان گفت که بسیاری از افراد جامعه با عملکرد و مکانیز عملکرد پرینتر های اچ پی آشنا می باشند. اچ پی جهت رفاه و استفاده ی آسان کاربران از دستگاه های چاپگر ، دسته بندی های متفاوتی از این محصولات به بازار عرضه نموده اس. یکی از پرفروش ترین قطعات در دسته ماشین های اداری HP ، پرینتر های سه کاره می باشند. محبوبیت این دستگاه ها مربوط به عملکرد و توانایی بالای آنها در چاپ ، کپی و اسکن می شود. فرقی نمی کند که شما از دستگاه های لیزری و یا جوهرافشان استفاده می کنید. پرینتر های سه کاره تماما به ما این قدرت را می دهند تا در عین حال بتوانیم از ویژگی کپی ، پرینت و اسکن بهرمند شویم.

 

قطعات اصلی سه کاره

همانطور که گفته شده پرینتر های سه کاره توانایی انجام چاپ ، کپی و اسکن را با کیفیت های متفاوتی به ما می دهند. در قدم اول تصمیم به بررسی بخش پرینتر این دستگاه داریم. پرینتر در دستگاه های سه کاره به عنوان قابلیت اصلی دستگاه به حساب می آید. شما می توانید با اتصال دستگاه خود به لپ تاپ ، PC ، گوشی موبایل و … در سریعترین زمان دستور خود را به حافظه ی پرینتر ارسال نمایید. در همین راستا پرینتر پس از بررسی ، چاپ خود را انجام داده و سپس اسناد از دستگاه خارج می شوند. قابلیت دوم در پرینتر های سه کاره کپی می باشد. دستگاه های سه کاره در بخش کپی و اسکن به دو شکل توسط نمایندگی طراحی و به بازار عرضه می شوند.

پرینتر های دارای ADF و پرینتر های Flatbed . معموما پرینتر های دارای ADF مناسب و سازگار با کار افرادی می باشد که تعداد کپی و اسکن آنها در روز زیاد می باشد. قابلیت و قطعات ADF به این دسته از افراد این امکان را می دهد. تا بتوانند به صورت Auto اسنادشان را کپی و اسکن نمایند. قدم بعدی پرینتر های Flatbed می باشند. این دستگاه ها تنها از طریق صفحه ی تخت روی دستگاه ، کپی و اسکن اسناد را انجام می دهند. عموما این سری از دستگاه ها مناسب افرادی هستند که در روز تعداد کمی کپی و اسکن می کنند. شما می توانید جهت آشنایی بیشتر در ارتباط با قطعات اسکنر و پرینتر و کپی دستگاه های Multifunction با کارشناسان ما در نمایندگی رسمی فروش و خدمات پس از فروش در ارتباط باشید.

 

 

 

قطعات اصلی سه کاره

 

مرکز خدمات چاپگر ها

چاپگر ها به عنوان اصلی ترین ماشین در دسته کار های اداری – سازمانی به حساب می آیند. از این رو جهت پیشبرد اهداف خود در چاپ باید توجه ویژه ای به این دستگاه ها داشته باشید. به طور کلی قطعات این دستگاه ها به دو دسته ی مصرفی و اورجینال تقسیم شده اند. در همین راستا لازم است بدانید که قطعات مصرفی ، همانند کارتریج ، قطعات کاغذ کش ، فیلم فیوزینگ و … به عنوان قطعاتی به حساب می آیند که باید طی دوره های مشخص سرویس و یا تعویض شوند. به عنوان مثال کارتریج ها به عنوان یک قطعه ی مصرفی پس از یک دوره ی مشخص نیاز به تعویض و یا شارژ دارند که کاربران باید به این قطعه توجه ویژه ای داشته باشند.

مرحله ی دوم مربوط به قطعات اصلی و سخت افزاری پرینتر های اچ پی می شود. این سری از قطعات بسته به نوع استفاده ی کاربران ممکن است عمر متفاوتی داشته باشند. به طور مثال می توانیم به قطعاتی همچون برد فرمتر ، برد پاور ، یونیت اسکن ، چرخ دنده های رابط و … اشاره داشته باشیم. همچنین پیشنهاد می شود تا در صورت نیاز به کسب اطلاعات بیشتر در ارتباط با قطعات اصلی و قطعات سخت افزاری پرینتر های اچ پی با کارشناسان ما در نمایندگی پرینتر های سازمانی HP همراه شوید.

 

 

مرکز خدمات چاپگر ها

 

تعمیرگاه مجاز پرینتر های اچ پی | قطعات اصلی سه کاره

تعمیرات پرینتر های اچ پی در دو دسته قرار می گیرند. تعمیرات سخت افزاری و تعمیرات نرم افزاری . همانطور که در بخش های قبلی توضیح دادیم تعمیرات سخت افزاری مربوط به قطعات اصلی و قطعات درونی پرینتر های اچ پی می شود. به طور مثال تعمیرات فرمتر ، تعویض چرخ دنده های رابط ، تعمیر و تعویض فیوزینگ و … در دسته ی تعمیرات سخت افزاری قرار می گیرد. همین در ارتباط با تعمیرات نرم افزاری بهتر است بدانید که، تعمیراتی چون نصب پرینتر ، تنظیمات اسکن و کپی و … به عنوان تعمیرات و بخش نرم افزاری پرینتر های HP به حساب می آیند. همچنین شما می توانید جهت آشنایی بیشتر با پرینتر مقرون به صرفه اچ پی با ما در نمایندگی رسمی همراه شوید.

 

 

تعمیرگاه مجاز پرینتر های اچ پی

🔔 دومین نفر باشید!!!
  • تنظیمات اسکنر در اچ پی hp 182n گفته

    […] شما می توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر در ارتباط با قطعات اصلی سه کاره های اچ پی با کارشناسان بخش فروشگاهی ما در ارتباط […]

    ژوئن 17, 2023 - 2:50 ب.ظ
The comments are closed.