HP search
HP logo

مقایسه جوهر افشان های 515w & 615dw

نمایندگی پرینتر اچ پی
مقایسه جوهر افشان های 515w & 615dw | پرینتر ها فارغ از نوع تکنولوژی چاپ و مشخصات کلی خود ؛ بنا به نیاز مختلف کاربران ؛ در موارد جزئی تر گوناگونی باهم تفاوت دارند . به طور مثال از لحاظ تنوع کارایی یا همان چند ...
موضوع مقاله:
مقاله های مرتبط:
Rate this post

مقایسه جوهر افشان های 515w & 615dw | پرینتر ها فارغ از نوع تکنولوژی چاپ و مشخصات کلی خود ؛ بنا به نیاز مختلف کاربران ؛ در موارد جزئی تر گوناگونی باهم تفاوت دارند . به طور مثال از لحاظ تنوع کارایی یا همان چند کاره یا تک کاره بودن و سرعت و ظرفیت چاپ و چاپ دورو و نوع کارتریج و برخی موارد جزئی دیگر تفاوت دارند . که در این پست به تفاوت و بررسی بیشتر دو دستگاه چاپگر جوهر افشان (515w & 615dw) پرداختیم . این دو دستگاه از لحاظ سرعت چاپ ؛ قابلیت چاپ رنگی و نوع اتصال به رایانه و قابلیت اسکن ، کپی  ؛ مشابه می باشند و اما در مواردی چون فکس ؛ چاپ دورو ؛ صفحه نمایشگر ؛ ظرفیت چاپ ؛ نوع کارتریج و موارد دیگر ؛ متفاوت هستند .

 

مقایسه جوهر افشان ها

  • پرینتر HP 515 w  ( HP smart tank 515 ) : این دستگاه چاپگر جوهر افشان تانکدار ؛  از نوع چندکاره ( ۳ کاره ) و با قابلیت اسکن ، کپی ، و پرینت به دو صورت مشکی و رنگی ،  می باشد . سرعت چاپ رنگی آن بیش از ۵ برگ (A4) در دقیقه و چاپ سیاه سفید آن ۱۱ برگ (A4) در دقیقه ، است . ظرفیت سینی کاغذ این دستگاه ؛ ۱۰۰ را شامل می شود . کارتریج مناسب این دستگاه چاپگر ؛ HP 51 و HP 52  می باشد . که ظرفیت چاپ مشکی آن ۶۰۰۰ و رنگی ؛ حدود ۸۰۰۰ برگ (A4) می باشد . از ویژگی های بارز این چاپگر ؛ دارابودن مخزن جوهر با ظرفیت بالا و هزینه چاپ بسیار مقرون به صرفه آن می باشد . این دستگاه هوشمند ؛ امکان اتصال بی سیم و از طریق شبکه wifi و بلوتوث را دارد . حافظه دستگاه ۲۵۶ مگابایت می باشد و از دیگر مزیت های آن امکان چاپ به صورت دورو است . دارای ظاهری زیبا و کارکرد سریع و آسان است .

 

  • پرینتر HP 615 dw : این دستگاه جوهر افشان چند کاره ( ۴ کاره ) ؛ دارای قابلیت فکس ؛ اسکن ؛ کپی ؛ و پرینت به دو صورت معمولی و رنگی ، می باشد . سرعت چاپ آن مشابه دستگاه نام برده شده ؛ ۵ برگ رنگی در دقیقه  و ۱۱ برگ مشکی در دقیقه ؛ می باشد . ظرفیت سینی آن ۱۰۰ برگ (A4) است . ظرفیت چاپ این دستگاه بسیار بالا و مطلوب و حدود ۱۲۰۰ برگ مشکی و ۸۰۰ برگ رنگی می باشد . اما توجه کنید که امکان چاپ دو رو ؛ توسط آن امکان پذیر نیست . این دستگاه دارای صفحه نمایشگر لمسی کوچک و ظاهری ظریف و بسیار مناسب برای مصرف خانگی و محیط اداری کوچک می باشد .

 

 

 

 

 

 

 

مقایسه جوهر افشان ها

 

 

نمایندگی HP

کمپانی اچ پی انواع پرینتر های لیزری و جوهر افشان را با بهترین کیفیت و بیشترین بهره وری ارائه می دهد . پرینتر های جوهر افشان سیستم چاپی حرارتی دارند و چاپ در آن توسط جوهر ها انجام می شود . اما با توجه به نیاز های مختلف کاربران ؛ هریک از انواع پرینتر ها خود موارد مختلفی را شامل می شوند . به طور مثال از لحاظ تنوع کارایی یا همان چند کاره یا تک کاره بودن و سرعت و ظرفیت چاپ و چاپ دورو و نوع کارتریج و برخی موارد جزئی دیگر تفاوت دارند . که در این پست به تفاوت و بررسی بیشتر دو دستگاه چاپگر جوهر افشان پرداختیم . پیشنهادمی شود جهت کسب اطلاعات بیشتر و آشنایی با پرینتر های دست دومجوهر افشان؛ با نمایندگی اچ پی همراه شوید .

 

 

 

 

مقایسه جوهر افشان ها

 

 

 

مرکز ماشین های اداری و رایانه

 

🔔 اولین نفر باشید!!!
بدون نگرانی و محدودیتی سوال خود را بپرسید...
The comments are closed.