HP search
HP logo

مقایسه سه کاره های A3 زن hp 436n &438n

نمایندگی پرینتر اچ پی
مقایسه سه کاره های A3 زن hp 436n &438n | امروز در نمایندگی رسمی اچ پی با یکی از مهمترین و پر طرفدار ترین پرینتر های لارج فرمت این کمپانی رو به رو هستیم. بسیاری از کاربران در جهت چاپ اسناد خود در ابعاد بزرگتر ...
موضوع مقاله:
مقاله های مرتبط:
5/5 - (1 امتیاز)

مقایسه سه کاره های A3 زن hp 436n &438n | امروز در نمایندگی رسمی اچ پی با یکی از مهمترین و پر طرفدار ترین پرینتر های لارج فرمت این کمپانی رو به رو هستیم. بسیاری از کاربران در جهت چاپ اسناد خود در ابعاد بزرگتر از A4 درخواست خرید و معرفی پرینتر های سازگار با نوع کار خود را داشتند. از این رو ما نیز تصمیم گرفتیم تا در ارتباط با ویژگی و قابلیت های این دستگاه ها اطلاعات بیشتری را خدمت شما کاربران گرامی ارائه دهیم. همانطور که می دانید به طور کلی پرینتر های A3 زن با توجه به قابلیت های خود توانایی چاپ ر ابعاد بزرگتر را دارند. به همین منظور توسط کاربران و مصرف کنندگان جایگاه خاصی پیدا کردند.

 

مقایسه سه کاره های A3

 

به  طور کلی تعریف هر فرد از ماشین های اداری A3 زن در ارتباط با قابلیت چاپ آن می باشد . این سری از دستگاه های اچ پی توانایی چاپ را در ابعاد A3 ، A4 ،  A5 ، B5 و … به کاربران خود می دهند. از این رو بیشتر نوع کاربری آنها اداری و سازمانی در نظر گرفته می شود. همچنین این سری از دستگاه های اچ پی همانند سایر چاپگر های لیزری و جوهر افشان در دسته های متفاوت تک کاره، سه کاره ، چهار کاره و … تولید می شوند. شما می توانید در جهت کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان ما در نمایندگی رسمی فروش همراه شوید.

 

 

مقایسه سه کاره های A3

 

در این بخش تصمیم دارم تا شما را یا سری HP 436 آشنا نماییم. این سری از ماشین های اداری اچ پی غالبا به رنگ استخوانی می باشند و توانایی سه کاره (پرینت ، کپی و اسکن ) را به ما ارائه می دهند. نوع تکنولوژی این دستگاه تک رنگ بوده و این دستگاه تنها توانایی چاپ به رنگ مشکی را خدمت کاربران ارائه می دهد. تکنولوژی چاپ این دستگاه به صورت لیزری می باشد. همچنین لازم به ذکر است که HP LaserJet MFP M436dn A3 با استفاده از کارتریج  26A ، کیفیت چاپ را تا 1200 نقطه در اینچ به ما ارائه می دهد. جهت کسب اطلاعات بیشتر در ارتباط با سه کاره دست دوم لیزری ، با ما همراه باشید.

 

 

نمایندگی پرینترهای HP

 

نمایندگی رسمی فروش و خدمات پس از فروش اچ پی در نظر دارد تا در این بخش .توضیحاتی در ارتباط با سری HP 438 ها نیز خدمت شما کاربران گرامی ارائه دهد. پرینتر لیزری مشکی اچ پی HP 438N از سری چاپگر های لیزری سه کاره ی این کمانی می باشد. این دستگاه به طور عمومی به رنگ استخوانی رنگ طراحی و تولید می شود. سایز چاپ این دستگاه به صورت A3 بوده و شما می توانید به راحتی اسنادتان را در سایز A3 ، A4 ،  A5 ، B5 و … چاپ نمایید.

 

نمایندگی پرینترهای HP

 

رزولوشن چاپ این دستگاه 1200 نقطه در اینچ بوده. این دستگاه با استفاده از کارتریج HP 335A توانایی چاپ ماهانه تا 50000 برگ را به کاربران ارائه می دهد . همچنین شما می توانید با مراجعه به لینک قرار داده شده ی پرینتر های لیزری سرعت بالا ، اطلاعات مفیدی در ارتباط با این سری از چاپگر های اچ پی کسب نمایید.

 

مقایسه پرینتر HP 436N و HP 438N

 

همانطور می بینید هر دوی این دستگاه ها دارای پسوند N می باشند. این واژه به ما نشان می دهد که هر دوی این دستگاه ها قابلیت شبکه را به کاربران خود ارائه می دهند. از طرفی دیگر هر دوی این چاپگر ها از نظر سایز و ابعاد مشابه یکدیگر می باشند . در مقایسه ی هر دوی این چاپگر ها ما با دو کارتریج رو به رو هستیم. سری HP 26A و سری HP 335A . هر دوی این کارتریج ها توانایی چاپ 1200*1200 DPI را به دستگاه های چاپر می دهند. اما توان چاپ آنها با یکدیگر متفاوت می باشد. اچ پی 335 توانایی چاپ 7400 و اچ پی 26 توانایی چاپ 8000 برگ A3 را دارد. شما می توانید در جهت کسب اطلاعات بیشتر در ارتباط با سایر مشخصات این سری از ماشین های اداری اچ پی با کارشناسان ما در نمایندگی رسمی همراه شوید.

🔔 2 نفر پرسیدند!!!
  • پرینتر A3 تک کاره رنگی 751dn گفته

    […] همراه شوید. جهت بررسی و کسب اطلاعات بیشتر در ارتباط با مقایسه سه کاره های A3 زن hp 436n &438n وارد لینک قرار گرفته شده […]

    سپتامبر 18, 2022 - 11:55 ق.ظ
  • پرینتر 436dn سه کاره A3 گفته

    […] اداری بی نیاز شویم. جهت کسب اطلاعات بیشتر در ارتباط با مقایسه سه کاره های A3 زن hp 436n &438n وارد لینک رو قرار گرفته شده و از اطلاعات این دستگاه ها […]

    فوریه 1, 2023 - 1:36 ب.ظ
The comments are closed.