HP search
HP logo

نمایندگی لیزری رنگی | hp570dw

نمایندگی پرینتر اچ پی
نمایندگی لیزری رنگی | hp570dw ، در این پست تصمیم داریم تا در ارتباط با پرینترهای لیزری اچ پی ، بررسی های لازم را انجام داده و در ارتباط با مشخصات این دستگاه ها اطلاعات لازم را خدمت شما کاربران گرامی ارائه دهیم. از این ...
موضوع مقاله:
مقاله های مرتبط:
4.7/5 - (3 امتیاز)

نمایندگی لیزری رنگی | hp570dw ، در این پست تصمیم داریم تا در ارتباط با پرینترهای لیزری اچ پی ، بررسی های لازم را انجام داده و در ارتباط با مشخصات این دستگاه ها اطلاعات لازم را خدمت شما کاربران گرامی ارائه دهیم. از این رو پیشنهاد می شود اگر شما هم قصد خرید پرینترهای لیزری رنگی را دارید با ما در این پست همراه شوید و از از مشاوره کارشناسان  استفاده نمایید. همچنین شما میتوانید جهت کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان ما در نمایندگی 02189392000 در ارتباط باشید.

 

 

نمایندگی لیزری رنگی

نمایندگی لیزری رنگی، ما در نمایندگی رسمی فروش و خدمات پس از فروش پرینترهای لیزری همواره به دنبال کسب رضایت مشتریان بوده ایم. همانطور که می دانید پرینترهای اچ پی تنوع بسیار زیادی در بازار ماشین های اداری دارند. از این رو ممکن است خرید این دستگاه ها برای بسیاری از کاربران کمی پیچیده باشد. از این رو نمایندگی رسمی اچ پی در نظر دارد . با ایجاد فضایی مطمئن تمامی این دستگاه ها را مورد بررسی قرار دهد. شما می‌توانید بر اساس بررسی  تکنسین های متخصص در نمایندگی رسمی ، پرینتر خود را انتخاب نموده و آن را خریداری نمایید.

در ارتباط با پرینترهای لیزری رنگی یک سری نکات را باید رعایت نماییم. در ادامه با ما همراه شوید تا علاوه بر معرفی پرینتر لیزری رنگی جدید ، به نکات مربوط به این دستگاه ها بپردازیم.

 

نمایندگی لیزری رنگی

نمایندگی لیزری رنگی

 

مشخصات پرینتر 570DW

ترکیب رنگ و وضوح آن یکی از اصلی ترین نکاتی است که ما باید در هنگام خرید پرینتر های لیزری رنگی به آن توجه ویژه ای بکنیم. همچنین با در نظر گرفتن فضای کاری خود باید با توجه به الگوها پرینتری مرتبط با کار و نوع چاپ خود انتخاب نماییم. اگر در فضای اداری فعالیت داریم ، بهتر است از دستگاه های سه یا چهار کاره استفاده کنیم. نمایندگی اچ پی تصمیم دارد تا امروز با معرفی پرینتر لیزری رنگی HP 570DW یکی از چاپگرهای محبوب چند کاره را خدمت شما کاربران گرامی ارائه نماید. پرینتر لیزری رنگی 570 در زمینه پرینترهای چهار کاره اچ پی قرار گرفته است. این بدین معنی است که چاپگر لیزری رنگی توانایی چاپ ، کپی ، اسکن و فکس را به کاربران ارائه می دهد. چاپگر لیزری رنگی اچ پی 570DW با ارائه قابلیت‌های خوب خود عملیات چاپ را برای همه کاربران لذت بخش می سازد.

 

مشخصات پرینتر 570DW

نمایندگی لیزری رنگی

 

امنیت یکی از مهمترین قابلیت هایی است که باید در هر نوع دستگاه اداری و رایانه ای به خوبی بکار  رود. یکی از دلایلی که پرینترلیزرجت رنگی M570DW برای فضاهای اداری و ارگانی انتخاب می شود. موضوع امنیت قوی این دستگاه ها می باشد. نصب آسان پرینتر هوشمند اچ پی با استفاده از صفحات داخلی و قابلیت های فراوانی خدمت کاربران ارائه می شود. از این رو شما میتوانید برای کسب اطلاعات بیشتر در ارتباط با خرید این دستگاه با کارشناس هایما در نمایندگی رسمی فروش و خدمات پس از فروش اچ پی در ارتباط باشید.

 

کارتریج پرینتر لیزری HP 570

کارتریج محبوب ، پر قدرت و با کیفیت ، کیت HP 507A  مورد مصرفی پرینتر لیزری رنگی اچ پی M 570DWمی باشد. در ادامه در ارتباط با این کارتریج و مشخصات فنی آن اطلاعات کامل تر را خدمت شما کاربران گرامی ارائه خواهیم کرد. پیش از آن بهتر است بدانیم که نمایندگی رسمی فروش و خدمات پس از فروش hp برای افرادی که علاقه مند به محصولات این برند هستند. فضای را مهیا کرده تا بتوانند از جدیدترین اطلاعات و اخبار کمپانی اچ پی و تکنولوژی مربوطه آن در زمینه ماشینهای اداری و رایانه ای با خبر شوند. تنها کافیست برای کسب اطلاعات بیشتر از صفحه نخست شبکه اجتماعی نمایندگی را دنبال نمایید.

 

کارتریج پرینتر لیزری HP 570

نمایندگی لیزری رنگی

 

کارتریج لیزری HP570DW ، این کارتریج نیز همانند سایر کارتریج های لیزری رنگی در چهار رنگ تقسیم شده است. 507 از سری کارتریج های پر قدرت و با کیفیت کمپانی اچ پی بوده که قابلیت چاپ بسیار بالایی دارد. به طور میانگین کارتریج توانایی چاپ 5500 برگ را به کاربران ارائه می دهد. شما میتوانید از این دستگاه و از این کارتریج در فضاهای اداری ، سازمانی، ارگانی و سایر فضاهایی که نیاز به چاپ در ابعاد گسترده دارند استفاده نمایید.

کارتریج HP 507 از چهار رنگ مشکی، آبی ، زرد و قرمز تشکیل شده است . کد فنی این کارتریج ها ب ترتیب از رنگ مشکی CE400E ، CE401E ، CE402E و CE403E می باشد. شما می توانید جهت خرید کارتریج پرینتر M570 با کارشناس های ما در نمایندگی رسمی فروش در ارتباط باشید.

 

تعمیرگاه مجاز پرینتر لیزری رنگی

در این بخش تصمیم داریم تا یکی از مهم‌ترین موارد را پس از خرید پرینتر های لیزری رنگی hp به شما کاربران گرامی توضیح دهیم. پرینترهای لیزری در دستگاه های متفاوتی توسط کمپانی اچ پی طراحی و تولید می‌شوند. این امر برای قدرت خرید کاربران و نحوه استفاده از دستگاه ها توسط کمپانی اچ پی صورت می گیرد. حال در ارتباط با پرینتر های لیزری رنگی سازمانی این کمپانی باید اضافه کنیم که تقریباً این دستگاه ها بیشتر از سایر پرینتر ها مورد استفاده قرار می گیرند. از این رو ممکن است . بس از استفاده ی بیش از حد با خطاهایی در زمینه چاپ مواجه شوید. یا حتی ممکن است دستگاه پس از مدتی نیاز به سرویس داشته باشد.

 

تعمیرگاه مجاز پرینتر لیزری رنگی

نمایندگی لیزری رنگی

 

از این رو نمایندگی رسمی خدمات پس از فروش کمپانی اچ پی در نظر دارد تا جهت کسب رضایت کاربران خود فضای مطمئن در ارتباط با تعمیرات و خدمات پشتیبانی پرینترهای اچ پی دایر نماید. شما می‌توانید برای تعمیر و یا سرویس پرینتر لیزری رنگی خود بدون هیچ دغدغه ایی به نمایندگی رسمی مراجعه نموده و  دستگاه خود را در دست تعمیر قرار دهید. همچنین می توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر با کارشناس های ما در واحد فنی به شماره 02189392 تماس حاصل فرموده و از خدمات ما بهره مند شوید‌. همچنین شما می توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر در ارتباط با نمایندگی قطعات پرینتر های HP با ما در ارتباط باشید.

 

 

🔔 اولین نفر باشید!!!
بدون نگرانی و محدودیتی سوال خود را بپرسید...
The comments are closed.