HP search
HP logo

وایرلس hp 236dw راه اندازی در نمایندگی

نمایندگی پرینتر اچ پی
وایرلس hp 236dw راه اندازی در نمایندگی | امروزه با پیشرفت تکنولوژی ، راه های ارتباطی و چاپ نیز گسترش بسیاری داشته. از این رو شما می توانید به ساده ترین شکل ممکن اسناد خود را ویرایش و سپس از راه دور و بدون نیاز ...
موضوع مقاله:
مقاله های مرتبط:
Rate this post

وایرلس hp 236dw راه اندازی در نمایندگی | امروزه با پیشرفت تکنولوژی ، راه های ارتباطی و چاپ نیز گسترش بسیاری داشته. از این رو شما می توانید به ساده ترین شکل ممکن اسناد خود را ویرایش و سپس از راه دور و بدون نیاز به دستور مستقیم ، آن را به چاپ برسانید. عموما پرینتر هایی که دارای پسوند W می باشند. این قابلیت را به ما می دهند. قابلیت وایرلس در پرینتر های HP ، این قابلیت را به ما می دهد تا به صورت خیلی ساده ،  تنها با اتصال به شبکه ی وایرلس دستگاه ، می توانید اسنادتان را از راه دور به چاپ برساندید. اتصال این شبکه در پرینتر های اچ پی نیازمند طی کردن مراحلی می باشد که ما در ادامه به آن اشاره خواهیم داشت. جهت کسب اطلاعات بیشتر در ادامه همراه ما باشید.

 

وایرلس hp 236dw

برای نصب وایرلس اچ پی راه های زیادی وجود دارد. شما می توانید به راحتی برای تکمیل و راه اندازی وایرلس پرینتر خود مراحل لازم را انجام دهید. در بسیاری از مواقع دستگاه به صورت Smart قابلیت اتصال را به شما می دهد و شما می توانید بدون استفاده از برنامه های جایگزین و یا واسطه مستقیما دستگاه خود را به شبکه ی Wi-Fi متصل فرمایید. اما در برخی از سیستم و دستگاه ها شما کاربران گرامی باید از برنامه های واسطه جهت نصب دستگاه بهره ببرید. در ادامه مراحل نصب را به صورت مستقیم و با برنامه خدمتتان ارائه خواهیم داد. با ما در تعمیرگاه اصلی پرینتر های لیزری اچ پی همراه شوید.

 

 

وایرلس hp 236dw

 

 

هنگامی که یک چاپگر و یا یک دستگاه اسکنر را به PC و یا لپ تاپ خود متصل می کنید. معمولا در پرینتر های بروز شما می توانید با نصب آنها بر روی سیستم عامل 11 یا 10 ویندوز بدون استفاده از سایر برنامه ها همانند HP support و یا HP Smart به صورت مستقیم Wi-Fi Direct خود را راه اندازی کنید. حال با این وجود بدون هیچ دغدغه ای به صورت هوشمند دستگاه و شبکه ی وای فای به یکدیگر متصل می شوند. اگر چاپگر شما روشن باشد و از طرفی دیگر سیستم عامل شما را شناخته باشد. ویندوز باید آن را بدون هیچ مشکلی پیدا کند. پس از پیدا کردن ویندوز ، موبایل یا تبلت هوشمند ، شما باید مجوز اتصال را تایید کرده و سپس چاپ خود را انجام دهید. جهت آشنایی بیشتر با مشکلات رایج پرینتر های HP وارد صفحه ی فوق شوید.

 

عدم اتصال به وایرلس

مطمئنا بسیاری از کاربران هنگام انجام مراحل نصب با موانعی رو به رو شدند. در این بخش تصمیم داریم تا اصلی ترین نکات را در ارتباط با عدم اتصال و یا دسترسی پرینتر به وای فای را بررسی کنیم. گزارش های زیادی مبنی بر عدم موفقیت کاربران در بحث نصب وایرلس پرینتر HP 236DW به کارشناسان ما گزارش شده است.  در بسیاری از مواقع ، عدم اتصال به وای فای می تواند مربوط به سیستم و یا مربوط به پرینتر باشد.

  • در نظر داشته باشید ، چنانچه نتوانستید دستگاه خود را به وای فای متصل نمایید. حتما پرینتر را یکبار ریست نمایید.
  • عدم اتصال دستگاه به وای فای ممکن است از طریق منوی تنظیمات دستگاه بسته شده باشد. برای رفع این کار شما باید ابتدا به منوی Network ، WiFi دستگاه رفته و راه ارتباط شبکه ی دستگاه را مجاز کنید.

 

 

عدم اتصال به وایرلس

 

اتصال WiFi پرینتر اچ پی

برای اتصال پرینتر خود به شبکه ی وای فای طبق مراحل زیر پیش روید.

  • اگر از ویندوز های بروز استفاده می کنید. در ابتدا می بایست در نوار جست و جوی صفحه ی اصلی ، کلمه ی Printers را جست و جو نموده و سپس وارد مرحله ی بعدی شوید.  پس از ورود به Printers & scanners گزینه ی  نتایج جستجو را انتخاب کنید تا تنظیمات سیستم Printers & Scanners باز شود.
  • در کنار افزودن چاپگر یا اسکنر، افزودن دستگاه را انتخاب کنید. تا بتواند به صورت دستی مشخصات وای فای و وای فای دایرکت را اضافه نمایید.
  • منتظر بمانید تا سیستم به صورت خودکار چاپگرهای اطراف را پیدا کند، سپس چاپگر مورد نظر خود را انتخاب کنید و افزودن دستگاه را برنید.
  • شما می توانید پس از مدتی چاپگر نصب شده را بعداً حذف کنید. برای این کار می بایست ابتدا آن را انتخاب کرده و سپس Remove را انتخاب کنید.
  • اگر چاپگر شما در لیست نیست، در کنار The printer that I want is not listed، گزینه Add manually را انتخاب کنید و سپس دستورالعمل ها را دنبال کنید تا با استفاده از یکی از گزینه ها آن را به صورت دستی اضافه کنید.

 

اتصال WiFi پرینتر اچ پی

🔔 اولین نفر باشید!!!
بدون نگرانی و محدودیتی سوال خود را بپرسید...
The comments are closed.