HP search
HP logo

پرینتر اچ پی 1320 | پرینتر دست دوم HP

نمایندگی پرینتر اچ پی
پرینتر اچ پی 1320  | پرینتر دست دوم HP .  در این پست تصمیم داریم تا در ارتباط با یک پرینتر لیزری مشکی تک کاره بسیار محبوب و البته قدرتمند کمپانی اچ پی توضیحاتی را خدمت شماذ کاربران گرامی ارائه دهیم. از این رو پیشنهاد ...
موضوع مقاله:
مقاله های مرتبط:
5/5 - (1 امتیاز)

پرینتر اچ پی 1320  | پرینتر دست دوم HP .  در این پست تصمیم داریم تا در ارتباط با یک پرینتر لیزری مشکی تک کاره بسیار محبوب و البته قدرتمند کمپانی اچ پی توضیحاتی را خدمت شماذ کاربران گرامی ارائه دهیم. از این رو پیشنهاد می شود تا برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه ی فنی و مشخصات پرینتر HP laserJet 1320 ، در این پست همراه ما باشید و جهت کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان ما در واحد فروش به شماره ی 02189392000 در ارتباط باشید.

 

پرینتر اچ پی 1320

ما در این بخش تصمیم داریم تا در ارتباط با معرفی پرینتر لیزری مشکی 1320 و نحوه ی چاپ این دستگاه ، توضیحات مفیدی را خدمت شما کاربران گرامی ارائه دهیم از این رو پیشنهاد می شود تا در ادامه همراه ما باشید. پرینتر اچ پی 1320 از سری پرینتر های پر فروش و قدیمی کمپانی اچ پی می باشد که پس از طراحی و عرضه به بازار ، طرفداران بسیار زیادی پیدا کرد. نحوه ی عملکرد و قدرت این دستگاه باعث شده تا کاربران از HP LaserJet 1320 بیشتر در فضا های اداری با حجم کاری بالا استفاده نمایند. همچنین این دستگاه نسبت به سایر چاپگر های هم رده قابلیت های بیشتری را به کاربران ارائه می دهد که در ادامه به آنها خواهیم پرداخت.

 

پرینتر اچ پی 1320   

پرینتر اچ پی 1320

 

یکی از موضوعاتی که باعث دیده شدن این دستگاه و استفاده از آن شد ، قیمت اقتصادی و مقرون به صرفه ی آن بود. 1320 اچ پی با قیمت بسیار اقتصادی طراحی و به بازار عرضه شد . از این رو افرادی که نیاز به خرید پرینتر با تکنولوژی سیاه و سفید داشتند از این دستگاه استقبال می کردند. HP 1320  سالیان زیادی است که دیگر در چرخه ی تولید ماشین های اداری اچ پی قرار ندارد . اما همچنان ، این دستگاه به صورت آکبند و کارکرده در بازار به فروش می رسد. در ادامه با ما همراه باشید تا در ارتباط با سایر مشخصات لیزرجت HP 1320 توضیحات بیشتری را ارائه دهیم.

 

مرکز فروش چاپگر کارکرده HP

پیش از اینکه به سراغ مشخصات فنی و سایر اطللاعات مربوط به پرینتر 1320 برویم  ، لازم دانستیم تا اطلاعاتی در ارتباط با نمایندگی رسمی فروش و خدمات پس از فروش HP خدمت شما کاربران ارائه دهیم. با توجه به این موضوع شما می توانید بدون هیچ دغدغه ایی با استفاده از خدمات شرکتی اچ پی ماشین های اداری خود را خریداری نمایید. در ادامه با ما همراه باشید. همچنین شما می توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان ما در مرکز فروش به شماره ی 02189392000 در ارتباط باشید. جهت مشاهده ی اصلی ترین تفاوت پرینتر های استوک و کارکرده وارد لینک مورد نظر شوید.

مرکز فروش چاپگر های کارکرده ی در نظر دارد تا برای کسب رضایت مشتریان و مصرف کنندگان برند اچ پی ، پرینتر های خود را به صورت کارکرده با ضمانت معتبر خدمت شما کاربران گرامی ارائه خواهد کرد. این طرح در جهت توسعه و افزایش قدرت خرید کاربران ، توسط نمایندگی مرکزی اچ پی برقرار شده است. با توجه به این موضوعات شما می توانید در این راستا پرینتر اچ پی را به صورت کارکرده با ضمانت نامه معتبر دریافت نموده و از چاپ با ماشین های اداری اچ پی لذت ببرید. جهت کسب اطلاعات بیشتر با ما در ارتباط باشید.

 

مرکز فروش چاپگر کارکرده HP

پرینتر اچ پی 1320

 

مشخصات فنی اچ پی 1320

پرینتر لیزری اچ پی 1320 ، دستگاهی قدرتمند با سرعت مناسب در انجام امورات چاپی می باشد. از این رو تصمیم گرفتیم تا در این مرحله HP 1320 را خدمت شما کاربران معرفی کرده و همچنین مشخصات فنی آن را بررسی نماییم. پرینتر لیزری اچ پی HP 1320 از سری چاپگر های پر قدرت و با کیفیت کمپانی اچ پی می باشد . بنا به توصیه ی کمپانی اچ پی 1320 نوع کاربری خانگی اداری دارد. اما عموما از این دستگاه در فضا های اداری استفاده می شوند.

 

مشخصات فنی اچ پی 1320

پرینتر اچ پی 1320

 

زیرا که این سری از ماشین های اداری اچ پی پر سرعت و البته سخت کار می باشند. 1320 اچ پی پرینتریست که در دسته پرکاربردترین ماشین های اداری این کمپانی قرار دارد.  اچ پی 1320 با حداکثر توان ، اسناد خود را با کیفیت بسیار بالا تولید می نماید. کیفیت این چاپگر در چاپ اسناد به رنگ مشکی با رزولوشن 1200x1200dpi به چاپ می رسد. از این رو شما می توانید کیفیت بالایی در چاپ داشته باشید. پرینتر HP مجهز به درگاه های ارتباطی کاملی می باشد. از این رو کاربران نگرانی در ارتباط با اتصالات این دستگاه نخواهند داشت . اچ پی 1320 دارای سینی کاغذی 100 برگی می باشد و همچنین توانایی چاپ این دستگاه در هر دقیقه 22 برگ توسط کمپانی محاسبه شده است . 1320 اچ پی پس از 8 ثانیه قابلیت چاپ را به کاربران ارائه می دهد. جهت مشاهده ی سایر پرینتر های اچ پی همچون  پرینتر لیزری HP 201 بروی لینک مورد نظر کلیک نمایید.

 

کارتریج پرینتر 1320 اچ پی

همانطور که می دانید ما در این پست بار ها به کیفیت بالای چاپ توسط پرینتر 1320 اشاره داشتیم. لازم به ذکر است که بخش عمده ایی از این کیفیت مربوط به کارتریج با کیفیت سازگار با این پرینتر می باشد. HP 49A کارتریج با کیفیت کمپانی اچ پی ، که  مصرف کنندگان برند اچ پی ، تونر مشکی اچ پی HP 49A را عموماً به نام کارتریج اختصاصی  HP 1320میشناسند. 49A اچ پی جزو کارتریج تونرهای قدرتمند و پر فروش می باشد که مصرف کنندگان بسیاری دارد. خبر خوب برای مصرف کنندگان این است که  کارتریج اچ پی 49A در دسته کارتریج های قابل شارژ قرار گرفته و شما می توانید در صورت نیاز آن را شارژ نمایید.

 

کارتریج پرینتر 1320 اچ پی

پرینتر اچ پی 1320

 

همچنین 49A سازگار با پرینتر های محبوب و پر فروش 1160 و 3390 کمپانی اچ پی می باشد. که شما می توانید آن را برای دستگاه های خود از نمایندگی مرکزی تهیه نمایید.  مهمترین بخش در ارتباط با معرفی کارتریج های اچ پی مربوط به تعداد چاپ و توانایی کارتریج می شود. کارتریج لیزری مشکی اچ پی HP 49A توانایی چاپ تا 2500 برگ A4 را به کاربران ارائه می دهد.

 

🔔 اولین نفر باشید!!!
بدون نگرانی و محدودیتی سوال خود را بپرسید...
The comments are closed.