HP search
HP logo

پرینتر دست دوم CP5225DN | نمایندگی فروش دست دوم اچ پی

نمایندگی پرینتر اچ پی
پرینتر دست دوم CP5225DN | نمایندگی فروش دست دوم اچ پی در این پست قصد داریم تا در ارتباط با یکی از پرینترهای سازمانی و قدرتمند اچ پی با تکنولوژی چاپ لیزری رنگی بحث و گفت و کنیم. شما نیز میتوانید برای کسب اطلاعات بیشتر ...
موضوع مقاله:
مقاله های مرتبط:
Rate this post

پرینتر دست دوم CP5225DN | نمایندگی فروش دست دوم اچ پی در این پست قصد داریم تا در ارتباط با یکی از پرینترهای سازمانی و قدرتمند اچ پی با تکنولوژی چاپ لیزری رنگی بحث و گفت و کنیم. شما نیز میتوانید برای کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان ما در نمایندگی رسمی فروش و خدمات پس از فروش اچ پی تماس حاصل فرمایید. در نظر داشته باشید که پرینتر های اچ پی در نمایندگی رسمی فروش با ضمانت های معتبر خدمت کاربران ارائه می شود. برای کسب اطلاعات بیشتر با ما همراه شوید.

 

پرینتر دست دوم CP5225DN

پرینتر های لیزری اچ پی تا به امروز یکی از کاربردی ترین محصولات در زمینه ی ماشین های اداری و رایانه ایی می باشند. که علاوه بر محبوبیت بالا ، دستگاه هایی هستند که بسیار .کاربردی در زمینه های خانگی ، اداری و سازمانی ظاهر شده اند. اچ پی نیز برای رضایت مشتریان خود دستگاه ها را در پلتفرم های متفاوتی طراحی و به بازار عرضه می کند. شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر در ارتباط با اخبار های مربوط به پرینتر دست دوم اچ پی با کارشناسان ما در تماس باشید.

 

 

پرینتر دست دوم CP5225DN

 

 

پرینتر لیزری اچ پی CP5225 در دسته پرینترهای لیزری با توانایی چاپ لیزری رنگی از سری دستگاه های بزرگ ، اداری و سازمانی می باشد. پرینتر لیزری رنگی اچ پی 5225 سری DN  دارای  توانایی‌های بالایی در زمینه چاپ اسناد و چاپ عکس می باشد. البته سری 5225 اچ پی بنا به جثه بزرگ خود در اداره جات و ارگان‌ها قابل استفاده می باشد. شما می توانید بدون هیچ دغدغه‌های اسناد خود را در بالاترین پدیده کیفیت ممکن به چاپ برسانید.

 

 

معرفی پرینتر HP 5225 کارکرده

تمام نیازهای چاپ دفتر خود را با پرینتر لیزری رنگی حرفه ای CP5225DN LaserJet از کمپانی محبوب HP برطرف کنید. دستگاه CP5225DN دارای قابلیت چاپ اسناد از 3×5 اینچ تا 12×18 اینچ می باشد.  همانطور که گفته شد پرینتر لیزری رنگی ما یعنی. لیزر 5225 توانایی بالایی در چاپ اسناد از کوچکترین تا بزرگترین سایز را دارد. همچنین در نظر داشته باشه که اچ‌پی با نوع طراحی. خود توانسته که نوع پرینتر این دستگاه را بسیار متنوع  جایگذاری کند.

 

 

 

معرفی پرینتر HP 5225 کارکرده

 

 

در نظر داشته باشید که یکی از مهم‌ترین و قابل استفاده ترین ویژگی هر پرینتر مربوط به کیفیت چاپ آن می‌شود. در نظر داشته باشید که بسیاری از کاربران هنگام خرید پرینتر های hp در فیلد مشخصات فنی به دنبال وضوح  و توانایی کیفیت پرینتر لیزری رنگی اچ پی می گردند. البته این موضوع کاملاً طبیعی است و برای همه کاربران کیفیت خروجی اسناد قابل اهمیت می باشد. 5225 دستگاه قدرتمند می باشد که از یک سیستم لیزری رنگی با وضوح 600*600  DPI  استفاده می کند. شما نیز می توانید برای کسب اطلاع بیشتر در ارتباط با پرینتر های خانگی قدرتمند مانند پرینتر کارکرده HP 1102 با ما همراه شوید.

 

 

خرید پرینتر لیزری رنگی  دوم CP5225DN

یکی از اولویت‌های مهم خریداران هنگام انتخاب و قرار دادن محصولات در سبد خرید خود شد بهتر است بگوییم.که دیگر قابلیت مهم پرینترهای اچ پی که باید به آن اشاره کرد سرعت عملکرد و پردازنده صحیح دستگاه های لیزری به خصوص لیزری رنگی می باشند. همان طور که در بخش قبل مطلع شدیم به این نتیجه رسیدیم که 5225 در زمینه چاپ اسناد توانایی  بسیار بالایی دارد.

از این رو تصمیم گرفتیم به قسمت دوم یعنی بررسی سرعت پردازش 5225 بپردازیم تا بتوانیم اطلاعاتی مفیدی را از این دستگاه جمع آوری کنیم. البته در نظر داشته باشید. که پرینتر لیزری رنگی hp 5225 در دسته چاپگرهای ارگانی و سازمانی قرار گرفته است. از همین رو قطعاً سرعت بالایی در پذیرش و خروجی اسناد به کاربران خود ارائه می دهد. 5225 اچ پی اولین چاپ را در حدود 14.5 ثانیه به صورت سیاه و سفید و 16.5 ثانیه به صورت رنگی انجام می دهد.

 

بررسی پرینتر لیزری رنگ دست دوم 5225 اچ پی

همانطور که پیش از این به آن اشاره کردیم شکل ظاهری پرینتر لیزری رنگی اچ پی ۵۲۲۵ مانند سایر مدلهای ارگانی و سازمانی از قدرت زیادی برخوردار می باشد. اما در نهایت طراحی ساده این دستگاه باعث شده تا پرینتر لیزری رنگی ما در هر فضایی خود را به خوبی نشان دهد.  پنل کنترل جلویی این دستگاه دارای 5 دکمه و 2 چراغ نشانگر LED به همراه نمایشگر LCD 2 خطی می باشد. در نظر داشته باشید که شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان ما در نمایندگی رمس اچ پی تماس حاصل فرمایید. کارشناسان ما  مفتخراند تا در این راه یاری رسان شما عزیزان باشند.

در آخر نیز تصمیم گرفتیم تا در ارتباط با یکی از مهم ترین قابلیت های هر پرینتر جوهر افشان و لیزری توضیحات مختصری را خدمت شما ارائه دهیم. یکی از مهم‌ترین قابلیت‌های که هر پرینتر می تواند.  حد و اندازه‌های مختلف آن را داشته باشد. نگهداری کاغذ توسط پرینتر است. معمولاً حداقل این تعداد را می‌توان در دستگاه های خانگی و حداکثر آن ها را می توان در دستگاه های سازمانی مشاهده کرد. جابجایی کاغذ با استفاده از یک سینی چند منظوره 100 برگ و یک سینی ورودی 250 برگ انجام می شود. دوام برای CP5225n کلیدی است زیرا چرخه کاری آن 75000 صفحه است. علاوه بر این، هم از USB 2.0 و هم اتصال اترنت برخوردار می باشد.

 

بررسی پرینتر لیزری رنگ دست دوم 5225 اچ پی

پرینتر دست دوم CP5225DN

 

کارتریج پرینتر لیزری رنگی کارکرده پرینتر 5225 اچ پی

در ارتباط با کارتریج لیزری رنگی اچ پی hp پرینتر 5225 توضیحات زیادی موجود است که بیان آنها در این پست میسر نمی شود. همچنین به شما پیشنهاد می شود که از طریق سایت کارتریج نمایندگی رسمی اچ پی خواهان بررسی و شناسایی کامل کارتریج لیزری رنگی اچ پی 5225  شوید. همچنین شما می توانید. با کمک کارشناس های ما در بخش فروش تمامی اطلاعات لازم در ارتباط با پرینتر های سازمانی hp بدست آورید. تنها کافیست برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تماس 89392 در ارتباط باشید. فیوزینگ پرینتر  HP همچنین شما  می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر در ارتباط با قطعات پرینتر اچ پی با ما همراه شوید.

با توجه به قیمت روز افزون پرینترهای اچ پی و عدم توانایی برخی از کاربران عزیز جهت تهیه دستگاههای نو بالاخص دستگاههای سنگین مانند نمونه فوق. پیشنهاد میشود با کارشناسان ما در واحد فروش جهت تهیه دستگاههای دست دوم معادل ، که مورد تایید کارشناسان است با یک سوم یا یک چهارم قیمت تماس حاصل فرمایید. بدیهی ست با توجه به اینکه کاربران به نمایندگی مراجعه میکنند گارانتی دستگاههای دست دوم با همان شرایط خدمات و زمان گارانتی دستگاههای نو ارائه میگردد. پرینتر دست دوم CP5225DN همچنین جهت فروش اماده ارائه و خدمات رسانی و پشتیبانی و نصب در محل به همراه کارتریج های اورجینال میباشد.

 

🔔 اولین نفر باشید!!!
بدون نگرانی و محدودیتی سوال خود را بپرسید...
You must be logged in to post a comment.