HP search
HP logo

پرینتر لیزری دست دوم HP | پرینتر لیزری کارکرده ی اچ پی

نمایندگی پرینتر اچ پی
پرینتر لیزری دست دوم HP | همواره بسیاری از کاربران و خریداران در مقابل اسم چاپگر های کارکرده مقاومت نموده اند. دلیل و منشا عدم اعتماد کاربران به اینگونه از چاپگر ها چیست. در نظر داشته باشید. که بسیاری از چاپگر های کارکرده بنا به ...
موضوع مقاله:
مقاله های مرتبط:
Rate this post

پرینتر لیزری دست دوم HP | همواره بسیاری از کاربران و خریداران در مقابل اسم چاپگر های کارکرده مقاومت نموده اند. دلیل و منشا عدم اعتماد کاربران به اینگونه از چاپگر ها چیست. در نظر داشته باشید. که بسیاری از چاپگر های کارکرده بنا به دلایل زیادی ارزش خرید بالاتری نسبت به چاپگر های نو در بازار دارند. لذا شما می توانید با صرف هزینه ی کمتر ، دستگاهی مناسب و با قابلیت هایی بیشتری تهیه نمایید. در این بخش و بخش های بعدی از پرینتر لیزری دست دوم سعی داریم تا در ارتباط با این موضوع بررسی های خود را تکمیل نموده و در نهایت چکیده ای از آن را خدمت شما کاربران گرامی ارائه دهیم. با ما در ادامه همراه باشید تا علاوه بر معرفی پرینترهای دست دوم ، یک به یک به بررسی های آنها بپردازیم. برای کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان ما در نمایندگی رسمی تماس حاصل فرمایید.

 

 

پرینتر لیزری دست دوم

خرید محصولات دست دوم یا به اصطلاح کارکرده ، یکی از بهترین راه ها برای کاهش هزینه های مضاعف نسبت به خرید محصولات اداری و رایانه ایی در بازار می باشد. همواره کاربران می توانند با در نظر داشتن بودجه ی خود دستگاه هایی قدرتمند و با کیفیت دریافت نمایند.  به طور کلی باید بدانید که پرینتر های کارکرده ی اچ پی در نمایندگی تماما زیر تست کارشناسان این واحد قرار گرفته و در نهایت با تایید واحد QC و ضمانت شرکتی به نمایندگی جهت فروش عرضه می شود. لذا شما می توانید پیش از خرید این دستگاه ها تمامی مشخصات فنی و مصرفی چاپگر ها را با کارشناسان ما چک نموده و در نهایت دستگاهی متناسب با نوع کار خود را در سبد خریدتان جای بدید.

 

 

پرینتر لیزری دست دوم

 

 

همانطور که می دانید بسیاری از مجموعه ها ، برای پیشبرد اهداف خود نیاز زیادی به چاپگر ها دارند. حال این چاپگر ها می توانند به صورت نو و یا کارکرده خریداری شوند. به طور میانگین درصد رضایت افرادی که به سراغ پرینتر های کارکرده برای منزل ، محل کار و  یا جایگزین نمودن دستگاه اصلی می روند بسیار بالا می باشد. در نهایت مجددا در ارتباط با خدمات پس از فروش و گارانتی این دستگاه ها به شما اعلام می گردد. که شما می توانید این دستگاه ها را با ویژگی های متفاوتی در زمینه ی مشخصات و خدمات دریافت نمایید.

 

 

مشخصات پرینتر دست دوم HP

همواره در نظر داشته باشید که پرینتر های کارکرده ، همچون پرینتر های نو دارای مزایا و معایبی می باشند. در نظر داشته باشید که شما میتوانید برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با نحوه خرید و ضمانتنامه پرینتر های کارکرده با کارشناسان ما در بخش فروش تماس حاصل فرمایید. محصولات کارکرده در نمایندگی اچ پی در راستای رضایت کاربران ، در دو دسته و با آپشن های بسیاری موجود می باشند. دسته ی اصلی این محصولات مربوط به تکنولوژی چاپ آنها می باشد. دسته ی اول و قدیمی تر چاپگر های جوهرافشان و دسته ی دوم چاپگر های لیزری می باشند. این دسته از چاپگر های اچ پی با قابلیت های تک کاره ، سه کاره و چهار کاره طراحی و به بازار عرضه می شوند.

 

 

مشخصات پرینتر دست دوم HP

 

 

حال در این دسته کاربران می توانند از محصولات تک رنگ و رنگی استفاده نمایند. لازم است بدانید که هر دو دسته از محصولات دارای خدمات پس از فروش شرکتی مناسبی بوده و باعث می شود. تا کاربران بدون هیچ دغدغه ای نسبت به خرید خود اقدامات لازم را انجام دهند. در نظر داشته باشید که مشخصات پرینتر ، موضوعی مهم می باشد که بسته به نوع مدل چاپگر متفاوت ظاهر می شود. در همین راستا شما می توانید با مشاهده ی بخش چاپگر های خانگی ، اداری ، سازمانی و ارگانی ، محصولات مرتبط با نوع کار خود را نقد و بررسی نمایید.

 

 

 

مزایا و معایب پرینتر HP کارکرده

در ابتدای بخش قبل ، اشاره ی جزئی در ارتباط با مزایا و معایب ماشین های اداری نو و کارکرده داشتیم. مطمئنا تمامی ماشین های اداری دارای نقاط قوت و نقاط ضعفی می باشند. در بخش ماشین های اداری کارکرده یکی از اصلی ترین نقاط قوت این دستگاه ها مربوط به مقرون به صرفه بودن آنها و صرف هزینه ی پایین تر از سوی کاربر می باشد. این قابلیت به ما این اجازه را می دهد. تا بتوانیم محصولات مد نظر خود را با قیمت پایین تر از قیمت اصلی تهیه نموده و از خدمات شرکتی نهایت استفاده را ببریم.

متاسفانه در این بخش موضوعی در ارتباط با معایب دستگاه ها به چشم نمی خورد. زیرا که به مدل خاصی از چاپگر ها اشاره نشده است. در همین راستا شما کاربران گرامی می توانید با انتخاب محصولات خود ، در سایت نمایندگی اچ پی و مراجعه به بخش Review از تمامی مزایا و معایب دستگاه خود مطلع شوید. در نظر داشته باشید که تمامی ماشین های اداری کارکرده ، از نظر عملکرد و بخش سخت افزاری در نمایندگی و بخش QC چک شده و با مهر تایید به فروش می رسند.

 

تکنسین های اچ پی

این دوره تکنسین های پرینترهای اچ پی متوجه تمامی آزمون و خطا های چاپگر شده. و در نهایت دستگاهی با عملکرد استاندارد را به بازار عرضه می کنند.  در آخر ضمانت نامه که توسط نمایندگی رسمی به شما کاربران ارائه می شود به مدت معلوم شامل بخش های متفاوت دستگاه اچ پی می شود. این ضمانت نامه معتبر از سوی نمایندگی به کاربران عرضه می شود.

 

 

تکنسین های اچ پی

 

 

 

ارتباط با نمایندگی رسمی فروش پرینتر اچ پی

پس از مشاهده ی نظرات کاربران مبنی بر خرید چاپگر های دست دوم ، تصمیم گرفتیم تا نکاتی را خدمت شما ارائه دهیم. در وهله ی اول کاربران می بایست نسبت به عملکرد و سلامت چاپگر خود مطمئن شوند. همین موضوع به ما کمک می کند. تا بتوانیم دستگاهی استاندارد و سالم خریداری نماییم. در بخش دوم شما کاربران گرامی می بایست از مراکز مجاز دستگاه خود را تهیه نمایید. در آخر لازم به ذکر است. که نمایندگی رسمی فروش و خدمات پس از فروش اچ پی این قابلیت را به کاربران خود می دهد. تا بتوانند پس از خرید دستگاه های خود ، برگه ی ضمانت را نیز تحویل گیرند. با این اوصاف شما می توانید پس از خرید ماشین های اداری از خدمات پس از فروش آنها نیز بهره مند شوید. جهت کسب اطلاعات بیشتر در ارتباط با به صرفه ترین پرینتر های کارکرده با ما همراه شوید.

 

 

 

ارتباط با نمایندگی رسمی فروش پرینتر اچ پی

 

کارتریج پرینتر دست دوم لیزری اچ پی

آخرین و مهمترین سوال مربوط به وضعیت کارتریج پرینترهای لیزری کارکرده می‌شود. وضعیت و نوع کارتریج اهمیت بسیار زیادی در نحوه کارایی پرینتر لیزری و جوهری داشته و دارد. بر همین اساس می باشد که کارتریج را به عنوان اصلی ترین مواد مصرفی یک پرینتر معرفی می کنند. در رابطه با وضعیت کارتریج پرینترهای کارکرده لازم است. بدانید که این کارتریج چاپ به صورت کاملاً سالم و بدون خطا درون این پرینتر ها مشغول به کار می باشد.

شما می توانید با خرید پرینتر های کارکرده از تخفیف قابل توجه ای در رابطه با خرید کارتریج شرکتی از طرف نمایندگی برخوردار شوید. پیشنهاد می شود برای کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان .ما در بخش فروش و خدمات پس از فروش پرینتر های لیزری مشکی و رنگی تماس حاصل فرمایید. جهت کسب اطلاعات بیشتر در ارتباط با خدمات و پشتیبانی محصولات اچ پی وار لینک قرار گرفته شده شوید.

 

گارانتی پرینترهای دست دوم در نمایندگی

دغدغه بسیاری از کاربران جهت خرید دستگاه های دست دوم گارانتی این محصولات است که در بیشتر مراکز متفرقه و فروشگاه های غیر مجاز به دلیل دست دوم بودن ، بدون گارانتی و پشتیبانی به فروش میرسد. این مسئله در نمایندگی اچ پی جهت تسهیل در کاربری مشتریان و جلب اعتماد مشتریان برای ترغیب به خرید دستگاههای استوک و دست دوم رفع شده. لازم به ذکرست کلیه دستگاههای خریداری شده دست دوم اچ پی در این مرکز با همان گارانتی یکساله دستگاههای نو عرضه میشود. همچنین پشتیبانی ، مشاوره و موارد مربوط به امور مشتریان از ابتدا تا مراحل مصرف از دستگاه عینا مطابق دستگاههای نو در اختیار مشتریان قرار خواهد گرفت. از اینر کاربران میتوانند با خیالی آسوده از خرید و خدمات این نوع دستگاه ها اطمینان حاصل نمایند. | مرکز ماشین های اداری و رایانه HP.

 

 

🔔 9 نفر پرسیدند!!!
  • پرینتر جوهری HP 2131 | نمایندگی فروش پرینتر جوهرافشان اچ پی گفته

    […] کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان ما در نمایندگی رسمی فروش پرینتر اچ پی تماس حاصل فرمایید. کارشناسان ما در نمایندگی رسمی اچ پی […]

    اکتبر 13, 2021 - 1:59 ب.ظ
  • پرینتر کارکرده HP 1102 | نمایندگی فروش پرینتر دست دوم اچ پی 1102 گفته

    […] آسان ، قابل اعتماد با HP LaserJet تجربه کنید. معرفی پرینتر لیزری اچ پی 1102 دست دوم  ، با یک پانل کنترل ساده و کاربردی با چراغ […]

    اکتبر 13, 2021 - 2:05 ب.ظ
  • پرینتر کارکرده HP 404DN | نمایندگی فروش پرینتر دست دوم اچ پی گفته

    […] به آن می پردازند. در ارتباط با این دستگاه باید بگویم که پرینتر اچ پی 404DN توانایی چاپ 40 برگ در دقیقه را دارد. در ارتباط با پرینتر […]

    اکتبر 27, 2021 - 1:20 ب.ظ
  • پرینتر رنگی HP 1025 | نمایندگی فروش پرینتر لیزری در قم گفته

    […] رنگی اچ پی 1025A محاسبه حرفه و کارهای چاپی شما می باشد. پرینتر لیزری دست دوم HP برای خرید پرینتر دست دوم با کارشناس های ما تماس حاصل […]

    نوامبر 14, 2021 - 2:11 ب.ظ
  • کارتریج لیزری HP 59A | نمایندگی فروش کارتریج مشکی اچ پی گفته

    […] توانید برای کسب اطلاعات بیشتر در ارتباط با نحوه ی خرید پرینتر لیزری دست دوم  HP با ضمانت نامه ی شرکتی . با کارشناسان ما در نمایندگی […]

    نوامبر 14, 2021 - 2:15 ب.ظ
  • نمایندگی قطعات پرینتر های HP گفته

    […] مقرون به صرفه ترین راه ها جهت خرید چاپگر جدید ، انتخاب پرینتر لیزری دست دوم HP  می باشد. شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر در ارتباط […]

    نوامبر 23, 2021 - 4:05 ب.ظ
  • پرینتر دست دوم HP 609 | فروش چاپگر کارکرده HP گفته

    […] اطلاعات بیشتر با کارشناسان ما در نمایندگی رسمی پرینتر لیزری دست دوم HP  اچ پی تماس حاصل فرمایید و از مشاوره ی کارشناسان ما […]

    دسامبر 9, 2021 - 2:45 ب.ظ
  • مشخصات پرینتر 452 | اچ پی مرکزی گفته

    […] دارد. شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر در ارتباط با پرینتر لیزری دست دوم HP با ما همراه […]

    مارس 15, 2022 - 3:19 ب.ظ
  • پرینتر لیزری M281FDW | پرینتر لیزری رنگی HP گفته

    […] کنید. شما می توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر در ارتباط با پرینتر لیزری دست دوم HP بروی لینک کلیک […]

    آوریل 17, 2022 - 3:28 ب.ظ
You must be logged in to post a comment.