HP search
HP logo

پرینتر کارکرده HP 1102 | نمایندگی فروش پرینتر دست دوم اچ پی 1102

نمایندگی پرینتر اچ پی
پرینتر کارکرده HP 1102 | نمایندگی فروش پرینتر دست دوم اچ پی 1102 در این پست سعی داریم تا در رابطه با یکی از پر فروش ترین و قدرتمند ترین پرینتر های تک کاره ی اچ پی بررسی های موجود را انجام دهیم . پس ...
موضوع مقاله:
مقاله های مرتبط:
Rate this post

پرینتر کارکرده HP 1102 | نمایندگی فروش پرینتر دست دوم اچ پی 1102 در این پست سعی داریم تا در رابطه با یکی از پر فروش ترین و قدرتمند ترین پرینتر های تک کاره ی اچ پی بررسی های موجود را انجام دهیم . پس پیشنهاد می شود تا در ادامه با ما همراه باشید. تا بتوانیم با کمک یکدیگر پرینتر لیزری مشکی اچ پی P1102 را به صورت کامل بررسی کنیم  و در یابیم که این دستگاه ارزش خرید به صورت دست دوم را در بازار ایران دارد یا خیر؟ همچنین شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان ما در نمایندگی رسمی اچ پی در تماس باشید. کارشناسان ما در تمامی حوزه ی های مربوط به ماشین های اداری و رایانه ایی پاسخگوی شما عزیزان خواهند بود.

 

 

پرینتر کارکرده HP 1102

در این پست علاوه بر مشخصات فنی ، و بررسی کلی پرینتر لیزری مشکی اچ پی 1102 ، به مشخصاتی چون نوع کارتریج ، توان کارایی و خیلی از این مسائل فنی خواهیم پرداخت. در ادامه در نظر داشته باشید که پرینتر لیزری مشکی اچ پی 1102 در دو مدل برای کاربران طراحی و به بازار عرضه شده است . سری 1102 در دو مدل A و W در بازار قابل دسترسی می باشد.

 

پرینتر کارکرده HP 1102

پرینتر کارکرده HP 1102

 

همانطور که می دانید مدل A در پرینتر های اچ پی تقریبا نسخه ی ساده ایی در بازار می باشد شما می توانید با استفاده از این سری چاپ خود را به آسانی با استفاده از کابل های موجود اچ پی انجام دهید. اما در نسخه ی 1102 W کمی موضوع متفاوت تر می باشد. شما می توانید با استفاده از قابلیت Wireless تمامی عملیات های چاپ خود را بدون نیاز به کابل پیش ببرید. (با استفاده از اتصال بی سیم 802.11 b/g/n 802.11 b/g/n ، چاپگر را بدون کابل اضافی شبکه کنید و تقریباً از هر نقطه در خانه یا محل کار خود به آن دسترسی داشته باشید.)  برای کسب اطلاعات بیشتر تنها کافیست با کارشناسان ما در نمایندگی رسمی اچ پی تماس حاصل فرمایید.

 

 چاپگر کارکرده 1102

توانایی چاپ 1102 اچ پی با قابلیت منحصر به فرد و پر طرفدار HP ePrint  ، شما می توانید با استفاده از این قابلیت اسناد خود را با گوشی و سایر قطعات هوشمند انجام دهید. با استفاده از چاپ مستقیم HP ePrint Wireless Direct ، فایلهای مورد نیاز چاپ را از تلفن هوشمند مجهز به وایرلس یا سایر دستگاههای مجهز به اینترنت . به صورت مستقیم به چاپگر 1102 خود ارسال کنید. همچنین شما می توانید با سایر برنامه هایی چون AirPrint ، iPad ، iPhone و iPod touch اسناد خود را به صورت بیسیم چاپ نمایید.

 

 چاپگر کارکرده 1102

پرینتر کارکرده HP 1102

 

چاپ آسان ، قابل اعتماد با HP LaserJet تجربه کنید. معرفی پرینتر لیزری اچ پی 1102 دست دوم  ، با یک پانل کنترل ساده و کاربردی با چراغ های LED ، چاپ را فوراً راه اندازی کرده و شروع به کار کنید. شما می توانید با پرینتر های لیزری دست دوم اچ پی اسناد را حداکثر تا 18 صفحه در دقیقه A4 چاپ کنید. در نظر داشته باشیدکه  صفحه اول چاپ شما  را با سرعت 8.5 ثانیه از حالت صرفه جویی در مصرف انرژی (خاموش خودکار) ، با فناوری Instant-on دریافت کنید. برای کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان ما در نمایندگی رسمی در ارتباط باشید.

 

 

مشخصات فنی laser jet P1102

اچ پی 1102 کارکرده با استفاده از سینی کاغذ 150 برگ و اسلات ورودی با اولویت 10 برگ ، روی انواع مختلفی از چاپ کنید. همچنین پرینتر لیزری اچ پی 1102 دست دوم در نمایندگی رسمی اچ پی با استفاده از فناوری HP Auto-On/Auto-Off ، تمامی فعالیت چاپ شما را حس می کند . این دستگاه قابلیت این را دارد تا به طور خودکار روشن و خاموش شود . این امر باعث می شود تا شما مصرف کنندگان در مصرف انرژی صرفه جویی کنید.

 

کارتریج پرینتر HP P1102 کارکرده

پرینتر کارکرده HP 1102

 

صرفه جویی در فضا با یک چاپگر فوق العاده جمع و جور با طراحی صنعتی شیک. 1102 دست دوم اچ پی از نظر ابعاد دستگاهی کوچک و جمع و جور در حوزه ی پرینتر های اچ پی به حساب می آید. ابعاد ان دستگاه به گونه ایی است . که می توانید از آن در تمامی فضا های اداری و خانگی به آسانی استفاده نمایید.یکی از مهمترین مطالبی که باید به آن هنگام معرفی پرینتر لیزری دست دوم اچ پی اشاره کنیم. کارتریج مورد مصرفی پرینتر می باشد. در ادامه با ما هماره باشید تا در رابطه با مواد مصرفی پرینتر اچ پی 1102 اچ پی بیشتر اطلاعات کسب نماییم. همچنین در نظر داشته باشید که شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان ما در نمایندگی رسمی اچ پی در تماس باشید. کارشناسان ما مفتخراند تا در این راه یاری رسان شما باشند.

 

کارتریج پرینتر HP P1102 کارکرده

با استفاده از کارتریج پرینتر 1102 کارکرده در چاپ اسناد خود به صورت روزمره از ارزش بالایی برخوردار شوید. کارتریج تونر HP LaserJet 1102 توسط کمپانی اچ پی 85A معرفی شده است. در ادامه با ما همراه باشد.  با کیفیت و قابلیت اطمینان کارتریج های تونر اصلی HP LaserJet از خرابی پرینتر 1102  کارکرده جلوگیری کنید.اسناد پررنگ ، بدون هیچ ایرادی و تصاویر واضح را با استفاده از کارتریج لیزری مشکی اچ پی 85A تولید کنید.

با استفاده از کارتریج های تونر HP LaserJet از متن  واضح و تصاویر سیاه و سفید لذت ببرید. به لطف هوشمند بودن کارتریج 85 اچ پی شما می توانید از تمامی هشدار ها با خبر شوید. خرید و شارژ آسان کارتریج 85A . شما می توانید بدون هیچ دردسری کارتریج پرینتر لیزری اچ پی 1102 را درب منزل خود (تهران) دریافت نمایید.همچنین اگر نیاز به شارژ مجدد کارتریج اچ پی 85A داشتید با کارشناسان ما در نمایندگی رسمی اچ پی تماس حاصل فرمایید. کارشناسان ما در کوتاه ترین زمان پاسخگوی درخواست شما خواهند بود.

 

کارتریج پرینتر HP P1102 کارکرده

پرینتر کارکرده HP 1102

🔔 2 نفر پرسیدند!!!
  • پرینتر دست دوم CP5225DN | نمایندگی فروش دست دوم اچ پی گفته

    […] اطلا بیشتر در ارتباط با پرینتر های خونگی قدرتمند مانند پرینتر کارکرده HP 1102 با ما همراه […]

    نوامبر 2, 2021 - 1:21 ب.ظ
  • پرینتر 135 اچ پی | نمایندگی فروش چاپگر HP گفته

    […] حاصل فرمایید. برای مشاهده ی پرینتر های دست دوم همانند پرینتر کارکرده HP 1102 بروی لینک مورد نظر کلیک […]

    آوریل 26, 2022 - 5:21 ب.ظ
You must be logged in to post a comment.