HP search
HP logo

پرینتر کارکرده HP 227SDN | نمایندگی فروش پرینتر دست دوم اچ پی

نمایندگی پرینتر اچ پی
پرینتر کارکرده HP 227SDN | نمایندگی فروش پرینتر دست دوم اچ پی  طی چند وقت اخیر پرسش های زیادی در رابطه با پرینترهای لیزری سه کاره سیاه و سفید از کارشناسان ما در نمایندگی رسمی فروش و خدمات پس از فروش پرینترهای دست دوم hp ...
موضوع مقاله:
مقاله های مرتبط:
Rate this post

پرینتر کارکرده HP 227SDN | نمایندگی فروش پرینتر دست دوم اچ پی  طی چند وقت اخیر پرسش های زیادی در رابطه با پرینترهای لیزری سه کاره سیاه و سفید از کارشناسان ما در نمایندگی رسمی فروش و خدمات پس از فروش پرینترهای دست دوم hp مطرح می‌ شد. در این بین متوجه شدیم که پرینترهای لیزری سه کاره را می توان به عنوان محبوب ترین دستگاه ها hp شناخت. از همین رو تصمیم گرفتیم که در رابطه با یکی از پرینتر های قدرتمند hp تحلیلات لازم را انجام دهیم. همچنین شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر در ارتباط با محصولات کارکرده hp در حوزه ماشینهای اداری و رایانه ای با کارشناسان آن ما در شعبات فروش و خدمات پس از فروش تماس حاصل فرمایید.

 

 

پرینتر کارکرده HP 227SDN

امروز در این پست تصمیم گرفتیم تا با مشخصات فنی پرینتر سه کاره لیزری مشکی hp 227SDN بیشتر آشنا شویم. با ما در ادامه همراه شوید تا بتوانیم با کمک هم به جمع بندی های مفیدی در رابطه با این دستگاه برسیم. همانطور که گفته شد پرینتر لیزری مشکی اچ پی ۲۲۷ از سری پرینترهای سه کاره کمپانی اچ پی می باشد. در عین حال این پرینتر از توان و کیفیت بسیار بالایی در انجام عملیاتهای چاپ برخوردار است.

پرینتر HP 227sdn پس از معرفی توسط کمپانی محبوبیت بسیار بالایی در صنعت چاپ دسترسی پیدا کرد. این محبوبیت را می‌توان مدیون کیفیت بالای چاپ پرینتر کارکرده و قیمت مقرون به صرفه آن دانست. در این بخش سایدین تا کمی از مشخصات این پرینتر را برای شما شرح بدهیم. پیشنهاد می‌شود که با ما در ادامه همراه شوید. اگر بخواهیم این پرینتر را به صورت کلی و مختصر معرفی نماییم باید بگویم که. مشخصات فنی اچ پی 227SDN به شرح زیر می باشد.

 

  • سرعت چاپ سیاه: حداکثر 28 برگ در دقیقه
  • چرخه وظیفه (ماهانه ، A4): حداکثر 20000 صفحه.
  • حجم صفحه ماهانه توصیه شده: تا 2500 صفحه
  • سرعت پردازنده: 800 مگاهرتز ، 256 مگابایت رم ، سینی ورودی 250 برگ ، سینی خروجی 150 برگ
  • کارتریج تونر HP LaserJet HP 30A CF230A
  • HP ePrint ، AirPrint 1.5 با حسگر حضور رسانه ، Google Cloud Print 2.0

 

پرینتر کارکرده HP 227SDN

پرینتر کارکرده HP 227SDN

 

مشخصات فنی HP 227SDN

لازم می دانیم که در این قسمت تمامی مشخصاتی که در بالا به آن اشاره شد. را برای کاربران پرینتر لیزری مشکی سه کاره اچ پی 227sdn توضیح دهیم. همان طور که در ابتدا گفته بودیم. پرینتر لیزری مشکی سه کاره ما توانایی چاپ بالایی دارد. این پرینتر قادر است تا حدود 25 تا 28 برگه A4 را در دقیقه برای کاربران خود چاپ نماید. این بدین معنی است که لیزر جت کار کرده ما به طور پیش فرض هر 3 ثانیه یک پرینت را ارائه می دهد. پیش از هر تصمیمی بهتر است. بدانید که اچ پی  227sdn در دسته پرینترهای خانگی و اداری با حجم کاری سبک قرار گرفته است. اما باز با این حال پرینتر سه کاره ی اچ پی 227sdn همواره توانایی های کاری خود را در مجموعه های بزرگ به نمایش گذاشته است .

 

مشخصات فنی HP 227SDN 

پرینتر کارکرده HP 227SDN

 

در ارتباط با سرعت پردازنده و حجم رم این دستگاه باید اضافه کنیم که. اچ پی 227 لیزری سه کاره در دست تو قدرتمند و مناسبی قرار گرفته است. همچنین بهتر است بدانیم تمامی پرینترهای دست دوم HP در نمایندگی فروش ،با ضمانت خدمت به خریداران ارائه می‌شود. و همچنین لازم به ذکر است که بدانید تمامی دستگاه ها به مدت چند روز به صورت مداوم توسط نمایندگی تست می شوند تا از نحوه ی صحیح کار دستگاه اطمینان حاصل شود.

 

خدمات پس از فروش پرینتر 227 کارکرده

سینی ورودی ۲۵۰ برگی و سینی خروجی ۱۵۰ برگ. یکی از موضوعاتی که شاید در نگاه اول اهمیت چندانی به آن ندهیم حجیم نگهداری کاغذ توسط سینی نگهدارنده دستگاه ها می باشد. همانطور که میدانید ۲۲۷ hp در این زمینه خوشبختانه هیچ ضعفی ندارد و شما می توانید با حداکثر تعداد کاغذ به عملیات چاپ خود بپردازید.

در این بخش می پردازیم به توضیحات تکمیلی ، در رابطه با پرینتر لیزری مشکی 227 . در نظر داشته باشید که شما کاربران گرامی می توانید بدون صرف هیچ هزینه ایی از مشاوره ی کارشناسان ما در زمینه ی خرید پرینتر های دست دوم اچ پی بهرمند شوید. برای ارتباط با ما تنها کافیست با شماره ی 89392 تماس حاصل فرمایید.

 

خدمات پس از فروش پرینتر 227 کارکرده 

پرینتر کارکرده HP 227SDN

 

ارتباط با کارشناسان نمایندگی HP

همانطور که می دانید نام سازنده ی پرینتر 227SDN ، کمپانی HP می باشد.  پرینتر لیزری مشکی ما دارای رنگ بدنه ی سفید می باشد. و همچنین  ابعاد 48.2 39.2 x 39.2 سانتی متر و وزن آن به 13.2 کیلوگرم میرسد. شما می توانید از این دستگاه در هر فضایی بدون هیچ مشکی استفاده نمایید این دستگاه استفاده نمایید. کمپانی رسمی و معتبر هیولت و  پکارد طی سالها تلاش و آزمون خطا های خود توانسته تولیدات خود را در بالاترین سطح ، کیفی عرضه کند.

در نظر داشته باشید. که لیزر جت HP 227SDN دارای قابلیت نوع اتصال  Wi-Fi بوده و شما می توانید از هوشمدی این دستگاه در سرعت بخشیدن به عملیات چاپ خود استفاده نمایید.  همچنین 227 اچ پی سری SDN برای مصرف کنندگان بستر ارتباط سخت افزاری رایانه ، تبلت ، تلفن هوشمند را برای کاربران فراهم کرده است.

 

ارتباط با کارشناسان نمایندگی HP 

پرینتر کارکرده HP 227SDN

 

کارتریج پرینتر لیزری HP 227SDN

در بخش انتهایی تصمیم گرفتیم تا توضیحات مختصری را در رابطه با کارتریج لیزری مشکی پرینتر اچ پی 227 کارکرده بدهیم. باما در ادامه همراه باشید. 230a سری کارتریج لیزری مشکی این مدل می باشد. شما نیز می توانید برای تهیه کارتریج  اچ پی 227 با کارشناسان ما در نمایندگی رسمی اچ پی تماس حاصل فرمایید. کارشناسان ما در تلاش اند تا بتوانند تمام خدمات مربوط به کارترج های اچ پی را بدون هیچ وقفه ایی خدمت شما مصرف کنندگان عزیز عرضه کنند. برای کسب اطلاعات بیشتر با ما در ارتباط باشید.

🔔 اولین نفر باشید!!!
بدون نگرانی و محدودیتی سوال خود را بپرسید...
You must be logged in to post a comment.