HP search
HP logo

چاپگر HP 130 | معرفی سه کاره ی اچ پی

نمایندگی پرینتر اچ پی
چاپگر HP 130 | معرفی سه کاره ی اچ پی .  تیم تخصصی اچ پی در نظر دارد تا در این پست با معرفی پرینتر لیزری مشکی سه کاره سری 130 ، اطلاعات مفیدی را خدمت شما کاربران گرامی ارائه دهد. از این روش می ...
موضوع مقاله:
مقاله های مرتبط:
Rate this post

چاپگر HP 130 | معرفی سه کاره ی اچ پی .  تیم تخصصی اچ پی در نظر دارد تا در این پست با معرفی پرینتر لیزری مشکی سه کاره سری 130 ، اطلاعات مفیدی را خدمت شما کاربران گرامی ارائه دهد. از این روش می توان در جهت کسب اطلاعات بیشتر با کارشناس های ما در واحد فنی و بخش فروش در ارتباط باشید. کارشناس های ما در نمایندگی در نظر دارند تا در سریعترین زمان، بهترین خدمات را به کاربران ارائه دهند.

 

 

چاپگر HP 130

پرینترهای اچ پی همواره از سری مهم ترین محصولات در حوزه چاپ و چاپگرها می باشند. کیفیت و نحوه انجام چاپ توسط این دستگاه ها باعث شده تا کاربران علاقه زیادی به خرید چاپگر های این برند داشته باشند. اچ پی از سری کمپانی هایی است که در هنگام فروش محصولات خود خدمات بسیار مناسبی را به کاربران ارائه می دهد. از این رو کاربران در جهت خرید دستگاهی با کیفیت بالا و خدمات مناسب کمپانی اچ پی را انتخاب می کنند. شما می توانید در جهت کسب اطلاعات بیشتر در ارتباط با جدیدترین محصولات این برند با کارشناس های ما در نمایندگی رسمی فروش و خدمات پس از فروش اچ پی همراه شوید.

 

چاپگر HP 130

چاپگر HP 130

 

کارشناس های ما در نمایندگی رسمی اچ پی در نظر دارند. تا با بررسی لیزر جت سه کاره HP 130 ، این محصول اقتصادی کمپانی اچ پی را خدمت شما کاربران گرامی معرفی نمایند. شما نیز میتوانید در ادامه با دنبال کردن مشخصات این سری از چاپگرهای اچ پی از مزایا و معایب 130 مطلع شده و این دستگاه را در جایگاه مقایسه با سایر پرینتر های سه کاره ی HP قرار دهید. جهت کسب اطلاعات بیشتر با ما همراه باشید.

 

معرفی سه کاره های اچ پی

پرینترهای لیزری سه کاره همواره خدمات زیادی را به کاربران در بخش چاپ و امور مربوط به چاپگرها به کاربران ارائه می‌دهند. از این روی این دستگاه ها مورد استفاده بسیاری از کاربران در حوزه اداری می باشد‌. توجه و علاقه کاربران نسبت به پرینتر های سه کاره در بازار بسیار بیشتر از سایر دسته های دیگر می باشد. در ادامه با ما همراه شوید تا در ارتباط با مشخصات و آشنایی بیشتر با پرینترهای سه کاره توضیحات کامل تری را خدمت شما کاربران قرار دهیم.

 

معرفی سه کاره های اچ پی

چاپگر HP 130

 

پرینترهای لیزری سه کاره توانایی انجام سه عملیات مهم را برعهده دارند. پرینت ، کپی و اسکن از جمله مراحلی است که این دستگاه ها به کاربران ارائه می دهند.  پرینترهای لیزری سه کاره اچ پی  130 ، کیفیت مناسبی را در انجام سه مرحله ی اداری خود به کاربران ارائه می دهند. کمپانی اچ پی لیزرجت سه کاره مشکی HP 130 به صورت کاملا اقتصادی طراحی و به بازار عرضه کرده است. شما  می توانید از این پرینتر در محل کار و در منزل خود استفاده کنید. جهت کسب اطلاعات بیشتر تنها کافیست با کارشناس های ما در بخش فروش و خدمات پس از فروش hp در ارتباط باشید.

 

مشخصات فنی HP 130

پرینتر لیزری اچ پی HP 130 از دستگاه های محبوب و پرفروش کمپانی اچ پی می باشد که توانایی چاپ ، کپی و اسکن را مانند سایر دستگاه های سه کاره به کاربران ارائه می کند. لازم ذکر است که در پرینتر های سه کاره ی اچ پی ، قابلیت اسکن باعث ایجاد قابلیت کپی در دستگاه ها می شود. ازاین روش ما می توانید این دو آپشن را در کنار پرینت در اختیار داشته باشید. شما می توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر در ارتباط با چهارکاره های محبوب اچ پی  با ما همراه شوید.

تنها تفاوت چاپگر لیزری مشکی اچ پی 130 سه کاره با پرینتر چهارکاره ی اچ پی سری 130FN و … نداشتن قابلیت ارسال و دریافت فکس می باشد. پرینتر لیزری سه کاره 130 اچ پی دارای یک صفحه‌نمایشی 2 خطی ساده می باشد که ، کار با آن بسیار آسان می باشد. پردازش این دستگاه در دسته پرینتر های میان رده قرار می گیرد. HP 130 دارای پردازنده‌ی 600 مگاهرتزی و حافظه‌ی 256 مگابایتی می باشد. این دستگاه با این حجم پردازنده قادر است تا عملیات پرینت را تا حداکثر 25 برگ انجام دهد. پرینتر های سه کاره ی اچ پی 130 قابلیت چاپ به صورت دابلکس یا دورو را انجام نمی دهند. اما در صورت نیاز کاربران می توانند این کار را به صورت دستی انجام دهند .

 

مشخصات فنی HP 130

چاپگر HP 130

 

 

کارتریج پرینتر 130 اچ پی | چاپگر HP 130

در بخش قبلی تصمیم داشتیم تا موارد مهم را در ارتباط با پرینتر های لیزری مشکی اچ پی 130  خدمت شما کاربران گرامی ارائه دهیم. در این بخش تیم تخصصی اچ پی به بررسی  اصلی ترین قطعه ی مصرفی این دستگاه می پردازد. کارتریج ، لیزری مشکی اچ پی 105A می باشد. کارتریج سری 105 اچ پی از سری کارتریج های سازگار با پرینتر لیزری سه کاره ی اچ پی HP 130 می باشد. که شما می توانید جهت خرید کارتریج لیزری مشکی اچ پی 105  با کارشناسان ما در نمایندگی رسمی فروش و خدمات پس از فروش در ارتباط باشید.

همچنین کارتریج 105 اچ پی توانایی چاپ اسناد با بالاترین کیفیت را به کاربران ارائه می دهند و از این جهت میتوانند وسیله ای مناسب جهت چاپ و خروجی اسناد شما کاربران به حساب آیند. برای کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان ما در نمایندگی رسمی اچ پی در ارتباط باشید.

 

کارتریج پرینتر 130 اچ پی

چاپگر HP 130

 

ضمانت خرید پرینتر های اچ پی

نمایندگی رسمی اچ پی در نظر دارد تا برای کسب رضایت کاربران خود تمامی محصولات خود را در زمینه ی فروش و تعمیرات با ضمانت نامه ی معتبر ارائه دهد. از این رو شما می توانید به راحتی برای کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان ما در واحد فنی و واحد مربوط به مشتریان به شماره ی 02189392000 در ارتباط باشید. کارشناس های ما در نمایندگی رسمی فروش و خدمات پس از فروش اچ پی مفتخر اند تا در این زمینه همراه و همیار شما کاربران گرامی باشند. همچنین شما می توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر در ارتباط با اعلام هزینه پرینتر های اچ پی بروی لینک کلیک کنید.

 

ضمانت خرید پرینتر های اچ پی

چاپگر HP 130

🔔 اولین نفر باشید!!!
بدون نگرانی و محدودیتی سوال خود را بپرسید...
The comments are closed.