HP search
HP logo

کاغذکش HP 406DN نمایندگی اچ پی

نمایندگی پرینتر اچ پی
کاغذکش HP 406DN نمایندگی اچ پی | در این بخش تصمیم داریم. تا به صورت تخصصی قطعات کامل کاغذکش و چرخ دنده های پرینتر اچ پی سری 406DN را با همراهی کارشناسان اچ پی بررسی نماییم. طی چند روز اخیر بسیاری از مصرف کنندگان سری ...
موضوع مقاله:
مقاله های مرتبط:
Rate this post

کاغذکش HP 406DN نمایندگی اچ پی | در این بخش تصمیم داریم. تا به صورت تخصصی قطعات کامل کاغذکش و چرخ دنده های پرینتر اچ پی سری 406DN را با همراهی کارشناسان اچ پی بررسی نماییم. طی چند روز اخیر بسیاری از مصرف کنندگان سری 406 از نحوه ی عملکرد کاغذ کش و قطعات مربوطه.  این دستگاه گزارشاتی را به دست ما در نمایندگی رسمی رسانده اند . از این رو ما نیز می توانیم با بررسی این دستگاه و قطعات کاغذ کش آن توضیحات مفیدی را در ارتباط با HP 406 بدست آوریم. با ما در نمایندگی رسمی پرینتر مقرون به صرفه اچ پی همراه شوید.

 

 

کاغذکش 406DN

در این بخش با یکی از محبوب ترین و پرفروش ترین پرینتر های Enterprise از سری تک کاره های اچ پی رو به رو هستیم. این دستگاه با قابلیت چاپ تک رنگ قابلیت های مناسبی را در فضای اداری به شما ارائه خواهد کرد. اما در ارتباط با مبحث کاغذ کش و عملکرد این قطعه در ماشین های اداری اچ پی چه می دانید؟ به طور کلی مجموعه ای از قطعات همچون پیکاپ ، چرخ دنده ، رابط های بین دستگاه و قطعات و … تشکیل دهنده ی قطعه ی کاغذکش در پرینتر های اچ پی می باشند. در برخی از این پرینتر ها ما شاهد دو یا سه قطعه ی کاغذ کش می باشیم.

 

کاغذکش 406DN

 

نحوه ی عملکرد کاغذکش در پرینتر لیزری مشکی HP 406DN به چه صورت می باشد.؟ در نظر داشته باشید که کاغذ کش در پرینتر های اچ پی به عنوان قطعه ای مهم و حیاتی به حساب می آید. وظیفه ی اصلی این قطعه در دستگاه های اچ پی عملکرد صحیح کششی کاغذ به درون دستگاه و در نهایت. پس از اتمام مراحل چاپ ، خارج کردن کاغذ از درون دستگاه به بیرون می باشد. اگر خللی در این قطعه به وجود بیاید ، چاپ ما دچار آسیب و پرینتر غیر قابل استفاده می شود. در ادامه در ارتباط با این قطعه ی مهم توضیحات بیشتری را ارائه خواهیم کرد.

 

تک کاره ی مشکی

تصمیم داریم تا پیش از ذکر موارد مرتبط در زمینه ی کاغذ کش پرینتر 406 ، توضیحاتی را نیز در ارتباط با این دستگاه خدمت شما کاربران گرامی ارائه دهیم . در نظر داشته باشید که پرینتر HP 406DN از سری پرینتر های سازمانی اچ پی با قابلیت تک کاره ( پرینت ) و تکنولوژی چاپ تک رنگ ( مشکی ) می باشد. این دستگاه با یک تریم رنگی تمام سفید مناسب و سازگار برای هر محیطی سازمانی و اداری به حساب می آید. وزن تقریبی این دستگاه با احتساب کارتریج درونی آن بین 12 تا 13 کیلوگرم می باشد.

در ارتباط با مشخصات فنی این دستگاه می توانیم به مواردی همچون کیفیت و سرعت چاپ HP 406DN اشاره داشته باشیم. این دستگاه توان کار ماهانه 100000  برگ A4 را به کاربران می دهد. همچنین در ارتباط با کیفیت و وضوح تصویر توسط HP 406DN باید اضافه نماییم. که این دستگاه توانایی چاپ اسناد را در مقیاس 1200*1200 DPI به کاربران ارائه می نماید. از این رو می تواند گزینه ی مناسبی برای استفاده در محیط های کاری به حساب بی آید. در مرحله ی آخر نیز لازم است بدانید که این دستگاه با استفاده از کارتریج 58A توانایی مناسبی را در کارکرد و کیفیت اسناد به شما کاربران گرامی ارائه خواهد کرد.

 

تک کاره ی مشکی

 

کاغذکش HP 406DN

در ارتباط با مشخصات کاغذ کش و عملکرد آن در پرینتر های اچ پی توضیحات کوتاهی را خدمت شما کاربران گرامی ارائه کردیم. در این بخش سعی داریم تا در ارتباط با ایرادات و عامل های مهم ، در زمینه ی خرابی کاغذ کش ها اطلاعاتی را خدمت شما کاربران گرامی ارائه دهی . لازم به ذکر است که  ورود هر گونه شی تیز و غیر مرتبط درون دستگاه ها باعث آسیب رساندن. به دستگاه و مختل نمودن عملکرد آن می شود. از این رو در نظر داشته باشید که کاغذ های مصرفی شما به هیچگونه منگنه شده و یا موارد مشابه نباشند.

از گذاشتن اشیا های غیر مرتبط بر روی دستگاه به صورت جدی خودداری نمایید. بار ها مشاهده شده که همراه با کاغذ ، خودکار ، مداد ، خط کش و … وارد دستگاه شده است . پیشنهاد می شود تا در صورت مشاهده ی هر گونه ایراد و اختلال در بخش کاغذکش و سایر قطعات دستگاه خود ، با کارشناسان ما در نمایندگی رسمی فروش و خدمات پس از فروش HP در ارتباط باشید .  همچنین شما می توانید در جهت کسب اطلاعات بیشتر در ارتباط با معرفی پرینتر اچ پی با ما همراه شوید.

 

 

کاغذکش HP 406DN

🔔 اولین نفر باشید!!!
بدون نگرانی و محدودیتی سوال خود را بپرسید...
The comments are closed.