HP search
HP logo

یونیت اسکن hp 428DW فابریک

نمایندگی پرینتر اچ پی
یونیت اسکن hp 428DW فابریک | در این بخش تصمیم داریم. تا در ارتباط با یکی از مهمترین قطعات پرینتر های چندکاره ی اچ پی یعنی یونیت های اسکن بررسی خود را شروع نموده. و همچنین توضیحات مهمی در ارتباط با این قطعه و نحوه ...
موضوع مقاله:
مقاله های مرتبط:
Rate this post

یونیت اسکن hp 428DW فابریک | در این بخش تصمیم داریم. تا در ارتباط با یکی از مهمترین قطعات پرینتر های چندکاره ی اچ پی یعنی یونیت های اسکن بررسی خود را شروع نموده. و همچنین توضیحات مهمی در ارتباط با این قطعه و نحوه ی استفاده از آن در پرینتر های چند کاره ی اچ پی به شما کاربران گرامی ارائه دهیم. از این رو پیشنهاد می شود تا در جهت کسب اطلاعات بیشتر در ادامه همراه ما باشید.

در ارتباط با ویژگی یونیت اسکن کافیست بدانید. که این قطعه به عنوان یک واحد حرفه و مفید توانایی اسکن و پرینت را از ورودی و خروجی جداگانه از کاست اصلی دستگاه ارائه می دهد. از سری مشخصات و ویژگی های اصلی این قطعه می توان به سرعت و کیفیت بالای آن در چاپ ، اسکن و کپی اسناد اشاره کرد. همچنین یونیت های اسکن از قطعات و ابزارآلاتی چون لیزر ، موتور چند ضلعی و یک لنز اسکن تشکیل شده اند. در ادامه همراه ما باشید. تا در ارتباط با این اهمیت این قطعه و وظیفه ی آن در دستگاه های سری HP 428DW توضیحات بیشتری را ارائه دهیم.

 

یونیت اسکن 428DW

یونیت اسکن و عملکرد آن در پرینتر های لیزری HP . در قدم اول تنها کافیست تا بدانید که آپشن یونیت اسکن تنها درون پرینتر های چند کاره ی اچ پی قابلیت خود را نشان می دهند. مبحث یونیت ها درون پرینتر های اچ پی به صورت فراوان دیده و شنیده می شوند. از سری یونیت های مهم درون پرینتر های اچ پی می توانیم به یونیت لیزر ، یونیت درام ، یونیت فیوزینگ و … اشاره داشته باشیم. در این بخش نیز ما تصمیم داریم تا در ارتباط با یونیت اسکن بررسی های خود را آغاز کنیم. همانطور که از نام این محصول مشخص است ، یونیت اسکن مربوط به بخش اسکن اسناد می شود.

این یونیت در بخش سخت افزار پرینتر های اچ پی قرار گرفته. و این قابلیت را به کاربران خود می دهد. تا توانند اسناد را در سریعترین زمان به چاپ برسانند. از سری قطعات به کار رفته درون یونیت اسکن های توانیم به لیزر ، موتور و لنز حساس این قطعه اشاره داشته باشیم. تمامی این قطعات به در کنار یکدیگر قرار گرفتن و ایجاد یک مجموعه به شما امکان اسکن را می دهند. همچنین شما کاربران گرامی می توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر در ارتباط با قطعات فابریک اچ‌ پی با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

 

 

 

 

یونیت اسکن 428DW

 

تعویض در نمایندگی رسمی

هنگامی که یونیت اسکن از کار می افتد ، کاربران دیگر قادر به کپی یا اسکن اسناد خود نیستند. حال ممکن است این روند با عدم روشنایی لیزری ، عدم حرکت موتور و یا عدم شناسایی و از کار افتادن سنسور و لنز دستگاه همراه شود. در هر صورت ورود آسیب به هر یک از این قطعات باعث می شود تا بخش یونیت اسکن از کار بایستد. و در انتها شما کاربران گرامی نتوانید به صورت کامل از این دستگاه و این قابلیت استفاده نمایید. اما در نهایت اگر شاهد خرابی در این بخش از دستگاه خود بودید. می توانید بدون هیچ دغدغه ای پس از تماس با نمایندگی رسمی فروش و خدمات پس از فروش اچ پی قطعه ی یونیت اسکن پرینتر خود را تحویل بگیرید.

در نظر داشته باشید که اگر از کاربران اچ پی هستید. می توانید پس از تماس با نمایندگی رسمی فروش قطعات پرینتر های اچ پی ، دستگاه خود را جهت تعمیر و یا تعویض قطعه ی یونیت اسکن به نمایندگی برده و در سریعترین زمان ممکن نسبت به تعمیر این قطعه خدمات لازم را دریافت نمایید. همچنین اگر نیازی به تعمیر در نمایندگی رسمی نداشتید. می توانید با ثبت سفارش ، قطعه ی یونیت اسکن پرینتر ، کالا را درب محل مورد نظر خود دریافت نمایید.

در نظر داشته باشید که نمایندگی رسمی فروش و خدمات پس از فروش اچ پی در راستای تعهدات خود ، تماما از قطعات اورجینال و نسخه ی رسمی اچ پی در امر فروش و تعمیرات پرینتر های خود استفاده می نماید. در همین راستا شما کاربران گرامی می توانید. جهت کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان ما در نمایندگی رسمی فروش و خدمات پس از فروش HP | تعمیرگاه اصلی پرینتر های لیزری اچ پی در ارتباط باشید.

 

 

 

 

تعویض در نمایندگی رسمی

یونیت اسکن 428DW

 

 

 

ارسال یونیت اسکن HP به شهرهای مختلف

ارسال اسکنر کامل دستگاههای لیزری HP به تمام نقاط ایران با توجه به حالت فیزیکی قطعه بصورت بدون گارانتی امکان پذیر میباشد. و شرایط گارانتی فقط در صورت تحویل حضوری در تهران برای این دسته بندی توسط شرکت فعال شده است. کاربران گرامی در نظر داشته باشند شکستگی شیشه بطور کلی شامل گارانتی نخواهد بود و تنها در صورتیکه قطعات داخلی اسکنر معیوب باشد بصورت رایگان تعویض خواهد شد. موتور یونیت اسکنر در پرینترهای 428 نیز بصورت مجزا تعویض و در برخی موارد در صورت امکان تعمیر خواهد شد. کیفیت کارتریج های مصرفی داخل دستگاه در هنگاه اسکن نیز منوت به سلامت قسمت اسکنر دستگاه میباشد.

🔔 اولین نفر باشید!!!
بدون نگرانی و محدودیتی سوال خود را بپرسید...
The comments are closed.