HP search
HP logo

یونیت درام 179fdw اچ پی چهارکاره

نمایندگی پرینتر اچ پی
یونیت درام 179fdw اچ پی چهارکاره | یونیت درام قطعه ای درون پرینتر های لیزری رنگی و لیزری مشکی می باشد. شاید بسیاری از افراد در ارتباط با کار و نحوه ی عملکرد این قطعه اطلاعاتی نداشته باشند. از این رو ما در این بخش ...
موضوع مقاله:
مقاله های مرتبط:
Rate this post

یونیت درام 179fdw اچ پی چهارکاره | یونیت درام قطعه ای درون پرینتر های لیزری رنگی و لیزری مشکی می باشد. شاید بسیاری از افراد در ارتباط با کار و نحوه ی عملکرد این قطعه اطلاعاتی نداشته باشند. از این رو ما در این بخش تصمیم داریم تا به صورت کامل شما را با قطعه ی یونیت درام و نحوه ی کارکرد این محصول در سری HP 179fdw آشنا کنیم. در همین راستا پیشنهاد می شود تا در جهت کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان ما در نمایندگی رسمی فروش و خدمات پس از فروش HP در ارتباط باشید.

اما در همین ابتدا خالی از لطف نیست که بدانید واحد درام یک استوانه با بار الکتریکی است. که پودر تونر را روی کاغذ برای ایجاد متن و تصاویر مورد نظر کاربران ذوب می کند. در نظر داشته باشید که در بخشی از دستگاه ها درام بروی کارتریج و در بخشی دیگر قطعه ی درام به صورتی یونیت درون دستگاه ها قرار گرفته اند.

 

یونیت درام 179fdw

یونیت درام به عنوان یک قطعه مهم در زمینه ی چاپ اسناد ، درون دستگاه های لیزری اچ پی ، وظایف خود را آغاز می کند. طراحی اچ پی به گونه ای شکل گرفته است. که دستگاه هایی که فاقد درام روی کارتریج می باشند. موظف اند. تا جهت تکمیل چاپ برای اتمام و خروجی سند از یونیت درام ها استفاده کنند. این بدین معنی است که اچ پی با انتقال قطعه ی درام از روی کارتریج به بخش مرکزی دستگاه باعث شده. تا نوع تکنولوژی چاپ کمی متفاوت تر ظاهر شود. شاید فکر کنید که در مجموع این کار روی کیفیت چاپ ما تاثیر بسزایی نداشته باشد. اما در نظر داشته باشید که از نظر هزینه و صرفه جویی در قطعات مصرفی اچ پی توانست با این عمل روند مثبتی را ثبت نماید.

 

 

 

یونیت درام 179fdw

 

 

 

 

بسیاری از کاربران و مصرف کنندگان پرینتر های HP 179 لیزری رنگی  در ارتباط با قطعه ی یونیت درام ، نحوه ی سرویس و تعویض آن سوالات بسیاری را ثبت و به گوش کارشناسان ما در نمایندگی رسمی رساند اند. در همین راستا ما تصمیم داریم تا با بررسی این سوالات نکات مثبتی را راجب به عملکرد یونیت HP 179FDW ذکر نماییم. در قدم اول با حذف درام از روی این پرینتر لیزری رنگی و انتقال آن به یونیت ، می توان تاثیرات مثبتی بروی ابعاد و وزن دستگاه می توانیم احساس کرد. همچنین پس از شارژ و یا تعویض کارتریج الزاما نیازی به تعویض درام نمی باشد. اما نکته ی مهمی که در این بخش وجود دارد. این است که شما کاربران گرامی حتما باید دوره های تخلیه و سرویس این درام را به صورت مرتب انجام دهند. جهت کسب اطلاعات بیشتر با ما همراه شوید.

 

لیزری رنگی HP

یکی از اصلی ترین دلیل محبوبیت در پرینتر های رنگی ، کیفیت بالای چاپ و ترکیب مناسب رنگها می باشد. پرینتر لیزری رنگی HP 179fdw از کیت لیزری رنگی 117A استفاده می کند. کیت HP 117A از سری کارتریج های چهار رنگ کمپانی اچ پی می باشد. که به صورت بدون درام طراحی و به بازار عرضه شده اند. کد کارتریج HP 117A به ترتیب W2070A  برای رنگ مشکی ، W2071A برای رنگ آبی ، W2072A برای رنگ زرد و W2073A برای رنگ قرمز می باشد.

از این رو شما می توانید. به صورت تکی نیز این کیت از کارتریج های اچ پی را سفارش داده و از قابلیت چاپ آنها بهره مند شوید. در نظر داشته باشد که پرینتر HP 179 نیز از سری پرینتر های درام جدا می باشد. علیرغم تمامی خصوصیات خوب این قابلیت باید در نظر داشته باشید. که این سری از یونیت ها نیاز به مراقبت و سرویس های منظمی دارند. از این رو اگر می خواهید دستگاهی منظم و با کیفیت داشته باشید. حتما باید این موضوع را جدی بگیرید. جهت کسب اطلاعات بیشتر با قطعات اورجینال چاپگر های اچ پی کارشناسان ما در نمایندگی رسمی در ارتباط باشید.

 

تصویر مرتبط با یونیت درام 179fdw اچ پی چهارکاره - HP179FDW

 

تعویض یونیت درام

عموما درام ها پس از مدتی نیاز به سرویس و یا تعویض دارند. از آنجایی که در یونیت ها بک تونر جمع می شود. لازم است که کاربران پس از دوره های مشخصی دستگاه خود را تمیز نموده و بک تونر را از مخزن خارج نمایند. شما کاربران گرامی می توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر و سرویس. و تخلیه ی بک تونر و درام خود با کارشناسان ما در نمایندگی رسمی فروش و خدمات پس از فروش HP در ارتباط باشید. همچنین شما می توانید جهت آشنایی بیشتر با مشکلات رایج پرینتر های HP ، وارد صفحه ی مورد نظر شده و از اطلاعات قرار گرفته استفاده نمایید.

 

 

 

تعویض یونیت درام

🔔 اولین نفر باشید!!!
بدون نگرانی و محدودیتی سوال خود را بپرسید...
The comments are closed.