HP search
HP logo

تعمیرگاه اصلی پرینتر های لیزری اچ پی

نمایندگی پرینتر اچ پی
تعمیرگاه اصلی پرینتر های لیزری اچ پی | پرینتر های اچ پی ، اگر بخواهیم این سری از دستگاه ها را معرفی کینم باید بگویم ، عموما پرینتر ها دستگاه هایی هستند که با توجه به دستورات کاربران ، توانایی چاپ ، کپی ، اسکن ...
موضوع مقاله:
مقاله های مرتبط:
5/5 - (2 امتیاز)

تعمیرگاه اصلی پرینتر های لیزری اچ پی | پرینتر های اچ پی ، اگر بخواهیم این سری از دستگاه ها را معرفی کینم باید بگویم ، عموما پرینتر ها دستگاه هایی هستند که با توجه به دستورات کاربران ، توانایی چاپ ، کپی ، اسکن و فکس اسناد را دارند. هر پرینتر بسته به نوع تکنولوژی خود دارای ویژگی های متفاوتی می باشد. از این رو طبق دستورالعملهای موجود در نمایندگی شما می توانید پیش از خرید دستگاه های خود ، با بررسی بیشتر پرینتری سازگار با منزل ، محل کار ، اداره ، سازمان و یا سایر نقاط دیگر تهیه نمایید و. در این بخش همراه شما هستیم تا در ارتباط با قطعات و نوع تعمیرات پرینتر های لیزری اچ پی بررسی های لازم را انجام دهیم. در همین راستا پیشنهاد می شود تا در ادامه همراه ما در نمایندگی رسمی باشید. جهت آشنایی بیشتر با قطعات اورجینال چهارکاره های اچ پی وارد لینک قرار گرفته شده شوید.

 

تعمیرگاه اصلی پرینتر

پرینتر های لیزری نیز همانند بسیاری از دستگاه های اداری نیاز به مراقبت دارند. اگر شما می خواهید در طول مصرف هزینه های کمتری در ارتباط با این دستگاه ها بپردازید باید به صورت استاندارد از آن استفاده کنید. هنگامی که شما به صورت استاندارد از دستگاه های لیزری استفاده کنید و توجه به بخش سرویس های دوره ای آن داشته باشید عمر مفید دستگاه شما نیز متقابلا بیشتر خواهد شد. چگونه می توانیم به صورت استاندارد از پرینتر های لیزری رنگی یا سیاه و سفید اچ پی استفاده نماییم. ؟ در قدم اول توجه داشته باشید که پرینتر را در سطحی صاف و بدون پستی و بلندی قرار دهید. پیشنهاد می شود برای پرینتر های کوچکتر ، سطحی چون میز کار را انتخاب نمایید. پرینتر های بزرگتر کمپانی اچ پی تماما دارای پایه و پدال ها رابط می باشد و بروی زمین قرار می گیرند.

 

 

 

 

تعمیرگاه اصلی پرینتر

 

دلیل قرار گیری دستگاه های اچ پی بروی سطح صاف چیست. ؟ اگر پرینتر ها بروی سطح صافی قرار نگیرند. پس از مدتی به دلیل کار و لرزش دستگاه حین چاپ ، با مشکلاتی چون به صدا افتادن ، شل شدن قطعات و … رو به رو خواهند شد. همچنین بهتر است تا از پرینتر های لیزری اچ پی در مکان هایی عاری از هر گونه گرد و غبار استفاده نمایید. زیرا که گرد و غبار می تواند عامل اصلی در ارتباط با خرابی های این دستگاه ها به حساب بی آید. به طور کلی تعمیرات پرینتر امری حساس می باشد. تعمیرات پرینتر های لیزری با توجه به ویژگی های این دستگاه ها تماما نیازمند دانش و تخصص در زمینه ی الکترونیک  می باشد. در همین راستا پیشنهاد می شود تا در صورت مشاهده هر گونه ایراد در پرینتر های لیزری ، با کارشناسان های ما در ارتباط باشید.

 

 

مرکز HP

بسیاری از کاربران در گزارشات خود ایراداتی به پریدگی رنگ و تغییر شکل پرینتر ها اشاره نمودند. در نظر داشته باشید که به هیچ عنوان از پرینتر های اچ پی مخصوصا پرینتر های لیزی نباید در مکان های گرم مانند کنار شوفاژ ، بخاری ، در مقابل نور آفتاب و … استفاده نمود. این امر باعث می شود تا به مرور زمان این دستگاه ها دچار ایرادات جدی در بخش های داخلی و خارجی شوند. همچنین پیشنهاد می شود تا پس از اتمام کار خود با پرینتر حتما روی آن را با کاور های مخصوص بپوشانید تا گرد و غبار و سایر عوامل خارجی راه نفوذ به دستگاه را نداشته باشند.

 

 

 

مرکز HP

 

 

 

نکته ی دیگری که هنگام استفاده از پرینتر های لیزری باید به آنها توجه داشته باشید بحث کاغذ ها می باشد. پرینتر های لیزی اچ پی با توجه به قابلیت چاپ خود نیاز به کاغذ های استاندارد دارند. کاغذ استاندارد برای پرینتر های لیزری HP سری 80 گرم می باشد. چنانچه نیاز به استفاده از کاغذ های گلاسه یا کاغذ های سنگین تر دیگر داشتید می توانید از کاغذ های مخصوص پرینتر های لیزری در بازار استفاده نمایید.( طبق دستورالعملهای کمپانی اچ پی ، کاغذ های گلاسه و کاغذ های روغنی مورد مناسبی برای استفاده در پرینتر های HP نمی باشند. از این رو پیشنهاد می شود تا از این نوع کاغذ ها درون پرینتر های لیزری استفاده نکنید.)

 

تعمیرگاه مرکزی اچ پی | تعمیرگاه اصلی پرینتر

در نظر داشته باشید که اگر تعداد چاپ شما بیش از حد استاندارد می باشد ، حتما به دستگاه خود در بازه های زمانی مشخص استراحت بدهید. زیرا که تعداد چاپ بالا پرینتر های لیزری را بیش از حد داغ می کند و این امر باعث می شود تا در دستگاه دچار آسیب های جدی شده و هزینه های زیادی را برای شما در بر داشته باشد. شما می توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر در ارتباط با نحوه ی کار و تعمیر پرینتر های لیزری اچ پی با کارشناسان ما در نمایندگی رسمی فروش و خدمات پس از فروش در ارتباط باشید. جهت کسب اطلاعات بیشتر در ارتباط با توان چاپ پرینتر های لیزری رنگی با ما در نمایندگی رسمی همراه شوید.

 

 

 

تعمیرگاه مرکزی اچ پی

🔔 5 نفر پرسیدند!!!
  • چهارکاره 480F اچ پی لیزری رنگی گفته

    […] و حافظه ی 2GB می باشد.جهت کسب اطلاعات بیشتر در ارتباط با تعمیرگاه اصلی پرینتر های لیزری اچ پی با ما همراه […]

    فوریه 22, 2023 - 1:40 ب.ظ
  • پاور پرینتر های لیزری رنگی اچ پی گفته

    […] بدست آورید. جهت کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان ما در تعمیرگاه اصلی پرینتر های لیزری اچ پی همراه […]

    مارس 18, 2023 - 4:08 ب.ظ
  • یونیت اسکن hp 428DW فابریک گفته

    […] ما در نمایندگی رسمی فروش و خدمات پس از فروش HP | تعمیرگاه اصلی پرینتر های لیزری اچ پی در ارتباط […]

    آوریل 4, 2023 - 4:01 ب.ظ
  • چاپگر های خانگی HP 107w لیزری مشکی گفته

    […] مستقیم صورت گیرد. جهت کسب اطلاعات بیشتر در ارتباط با تعمیرگاه اصلی پرینتر های لیزری اچ پی با کارشناسان ما در ارتباط […]

    جولای 15, 2023 - 3:43 ب.ظ
  • پرینتر کارکرده hp 1536 چهارکاره گفته

    […] پی در ارتباط باشید. جهت کسب اطلاعات بیشتر در ارتباط با تعمیرگاه اصلی پرینتر های لیزری اچ پی با ما همراه […]

    آگوست 7, 2023 - 3:04 ب.ظ
The comments are closed.