HP search
HP logo

چاپگر های خانگی HP 107w لیزری مشکی

نمایندگی پرینتر اچ پی
چاپگر های خانگی HP 107w لیزری مشکی | در این بخش در کنار شما کاربران گرامی هستیم. تا در ارتباط با یکی از پر فروش ترین پرینتر های لیزری مشکی مقرون به صرفه و اقتصادی بررسی های لازم را انجام دهیم. در طب چند سال ...
موضوع مقاله:
مقاله های مرتبط:
Rate this post

چاپگر های خانگی HP 107w لیزری مشکی | در این بخش در کنار شما کاربران گرامی هستیم. تا در ارتباط با یکی از پر فروش ترین پرینتر های لیزری مشکی مقرون به صرفه و اقتصادی بررسی های لازم را انجام دهیم. در طب چند سال اخیر HP 107w و سری a ، به عنوان یکی از پر فروش ترین پرینتر های لیزری مشکی خانگی لقب گرفته اند . تقریبا می توان گفت این دستگاه ها در این نوع دسته بندی غوغایی به پا کرده اند. با توجه به این موضوعات ما در این بخش همراه شما هستیم. تا با بررسی مشخصات فنی ، مشخصات مصرفی و مشخصات ظاهری این دستگاه ، دلیل محبوبیت بالای آن را در بازار متوجه شویم. اگر شما هم قصد خرید پرینتر لیزری مشکی مقرون به صرفه را دارید در ادامه با ما همراه شوید.

 

چاپگر های خانگی 107w

همانطور که در بخش قبلی به آن پرداختیم. اچ پی 107W از سری پرینتر های لیزری تک کاره و تک رنگ در دسته بندی پرینتر های اچ پی می باشند. از سری مزایای این دستگاه می توان به وزن کم ، ابعاد مناسب با فضای خانگی ، سرعت بالا و کیفیت چاپ قابل توجه اشاره نمود. دسترسی و عملکرد این دستگاه به گونه ای است. که کاربران می توانند خیلی ساده و آسان با آن ارتباط گرفته و سپس چاپ خود را به سرانجام برسانند. کمپانی اچ پی با هدف ساخت دستگاهی میان رده و مقرون به صرفه برای فضای خانگی و اداری کوچک ، پروژه ی ساخت 107 را با کمک تکنسین و مهندسین خود در زمینه ی الکترونیک استارت زد. فرآیند این مجموعه پس از طراحی به دو مدل HP Laser Jet Pro M 107a و HP Laser Jet Pro M 107w خلاصه شد.

پرینتر اچ پی 107w بنا به آشپن چاپ از طریق بی سیم ، به مراتب گزینه ی مناسب تری نسبت به نسل a می باشد. شما می توانید با راه اندازی این قابلیت اسناد خود را بدون نیاز به کابل Usb و اتصال مستقیم ، تنها با چند کلیک از گوشی ، تبلت و یا لپ تاپ خود به صورت بی سیم به چاپ برسانید. همچنین اچ پی 107w به کاربران خود با استفاده از افزونه ی Air و E-print این امکان را می دهد. تا بدون واسطه از طریق سیستم عاملهای Android و Ios چاپ مستقیم صورت گیرد. جهت کسب اطلاعات بیشتر در ارتباط با تعمیرگاه اصلی پرینتر های لیزری اچ پی با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

 

چاپگر های خانگی 107w

 

تک کاره

مشخصات ظاهری HP Laser Jet Pro M 107w ، همواره یکی از مهمترین بخش خرید هر چاپگر مربوط به بخش ظاهری و مهندسی ساخت آن می باشد. طبق روال همیشگی ، اچ پی در ساخت این دستگاه جمع و جور از طراحی ساده و شیک استفاده نموده است. طراحی ساده و رنگ سفید این دستگاه باعث می شود تا در هر فضای جلوه ی خاصی را به کاربران ارائه دهد. در طراحی سطح بالایی این دستگاه ا پی از یک LED Control panel جهت بررسی و استفاده از امکانات چاپ به صورت جزئی استفاده نموده است.

یکی از دلایل استفاده از ال سی دی های تاچ در این دستگاه مربوط به ابعاد کوچک و جمع و جور آن می شود. البته در نظر داشته باشید که این قابلیت عموما در دستگاهای میان رده استفاده نمی شود. در بخش پشتی این دستگاه هم شاهد یک پورت USB و یک پورت برق جهت برق رسانی به دستگاه می باشیم.  وزن این دستگاه چاپگر A4 تقریبا 4.16 کیلوگرم می باشد. متریال استفاده شده در ساخت این دستگاه قابل قبول بوده و همچنین استقامت مناسبی را به کاربران می دهد. جهت کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان واحد فروش همراه شوید.

 

 

 

تک کاره

 

مشخصات فنی HP 107W

پس از بررسی مشخصات ظاهری این دستگاه ، حالا نوبت به مشخصات فنی آن رسیده است. پرینتر لیزری مشکی اچ پی 107W از سری پرینتر های چاپ A4 – A5 – B5 بوده و توانایی چاپ 20 برگ در دقیقه را به کاربران خود ارائه می دهد. سینی ورودی این کاغذ 150 برگی می باشد. از این رو قابلیت نگهداری کاغذ مناسبی داشته و دیگر نیازی نیست که کاربران روزانه کاست کاغذ خود را شارژ نمایند. توانایی چاپ ماهانه ی این دستگاه از سوی کمپانی 1500 تا 1700 برگ معرفی و محاسبه شده است.

در نظر داشته باشید. که کیفیت چاپ این چاپگر جمع و جور 1200 DPI بوده و می توان گفت که 107 شما را در کیفیت چاپ شگفت انگیز می کند. در آخر نیز ، لازم است بدانید که HP 107 از یک کارتریج یک تیکه ( همراه با درام ) با کد فنی HP 107A استفاده می نماید. جهت کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان ما در نمایندگی رسمی فروش و خدمات پس از فروش HP همراه شوید. جهت کسب اطلاعات بیشتر با تنظیم سرعت چاپ در پرینتر ها وارد لینک قرار گرفته شده شوید.

 

 

مشخصات فنی HP 107W

چاپگر های خانگی 107w

🔔 اولین نفر باشید!!!
بدون نگرانی و محدودیتی سوال خود را بپرسید...
The comments are closed.