HP search
HP logo

پرینتر کارکرده hp 1536 چهارکاره

نمایندگی پرینتر اچ پی
پرینتر کارکرده hp 1536 چهارکاره | در این بخش همراه شما هستیم با بررسی HP LaserJet Pro M1536 ، این سری از پرینتر های چهار کاره اچ پی همراه شویم. نسل اچ پی 1536 ، چاپگری با قدرت پرینت بالا ، کپی و اسکن فول ...
موضوع مقاله:
مقاله های مرتبط:
Rate this post

پرینتر کارکرده hp 1536 چهارکاره | در این بخش همراه شما هستیم با بررسی HP LaserJet Pro M1536 ، این سری از پرینتر های چهار کاره اچ پی همراه شویم. نسل اچ پی 1536 ، چاپگری با قدرت پرینت بالا ، کپی و اسکن فول رزولوشن و فکس قدرتمند توسط کمپانی اچ پی طراحی و به بازار عرضه شده است. اچ پی 1536 همچون سایر چاپگر های اداری اچ پی دارای مزایا و معایب بوده اما به طور کلی از نسل 1536 به عنوان چاپگری کار آمد و مناسب در زمینه ی ماشین های اداری – سازمانی به حساب یاد می شود. در نظر داشته باشید ، شما می توانید در ادامه اطلاعات جامع و کافی را مبنی بر نوع عملکرد ، مشخصات فنی ، مشخصات ظاهری و … چاپگر HP 1536 دریابید. با ما در ادامه همراه شوید.

 

پرینتر کارکرده 1536

همانطور که گفته شد اچ پی LaserJet Pro 1536 از سری پرینتر های چهار کاره ی کمپانی اچ پی می باشد. در این بخش قرار است تا با مشخصات ظاهری این دستگاه بیشتر آشنا شویم. به طور کلی HP LaserJet 1536 دارای طراحی و شکل ظاهری دلچسبی نمی باشد..! پس می توان گفت این دستگاه را نمی شود برای ظاهرش انتخاب نمود. زیرا که خیلی از دستگاه های چهارکاره ی هم رده ی HP دارای طراحی جذاب و بهتری نسبت به HP 1536 می باشند. شکل قدیمی ، زاویه های نا مناسب و یک دستگاه با ارتفاعی نسبتا بلند. شاید بتوان برای معرفی HP 1536 از چنین القابی استفاده نمود. وزن این دستگاه با احتساب کارتریج درون آن معادل 12 کیلوگرم می باشد.

1536 از نظر وزنی به عنوان یک چاپگر ، چهارکاره ی قدرتمند ، داری وزن مناسبی می باشد. در نظر داشته باشید که ابعاد این دستگاه   373 * 441 * 343 بوده و در کل ابعاد قابل قبولی دارد.تریم رنگی این دستگاه به صورت یکدست مشکی می باشد. البته در بخش پنل این دستگاه ما شاهد استفاده از دو جنس و دو کد از رنگ مشکی می باشیم. مشکی مات و مشکی پیانو ای که تا حدودی دستگاه را از یک دست بودن نجات داده است. این دستگاه به عنوان یک چهار کاره ی لیزری مشکی دارای یک پنل بزرگ به همراه کلید های متعددی می باشد. با توجه به سن و سال این دستگاه و دسته ی میان رده ی HP 1536 ، ما شاهد استفاده از پنل های دارای LCD و سایر صفحه نمایش های دیگر نمی باشیم.

 

 

پرینتر کارکرده 1536

 

 

 

لیزری مشکی نت ورک

در این بخش همراه شما هستیم تا در ارتباط با مشخصات سخت افزاری این دستگاه بررسی های لازم را انجام دهیم. بر خلاف ظاهر غیر قبول  HP LaserJet Pro M1536 ، شما کاربران گرامی می توانید بروی مشخصات فنی و عملکرد این دستگاه حساب ویژه ای را باز نمایید. در ابتدا مجددا تکرار می کنیم که HP 1536 از سری چاپگر های لیزری مشکی با قابلیت چهارکاره ( پرینتر ؛ کپی ، اسکن و فکس ) می باشد. سایز کاغذ قابلی استفاده درون این دستگاه ها A4 – A5 – B5 بوده و همچنین این دستگاه دارای ظرفیت داخلی سینی کاغذ 250 برگی می باشد. نکته ی مثبت و پر طرفدار این کارتریج به اینجا بر می گردد که HP 1536 قابلیت ظرفیت تغذیه ی اتوماتیک یا همان ADF را داشته و شما می توانی اسنادتان را به راحتی اسکن ، کپی و فکس نمایید.

سرعت و کیفیت چاپ موضوع مهمی دیگریست ، که بیش از 90 درصد کاربران پیش از خرید هر محصول در زمینه ی ماشین های اداری و رایانه ای به آن اهمیت می دهند. در ارتباط با پرینتر لیزری مشکی HP 1536 لازم است بدانید که رزولوشن این دستگاه 600 DPI بوده و قادر است تا اسنادتان را با کیفیتی مطلوب به چاپ برساند. از نظر سرعت و قدرت عملکرد این دستگاه توانایی چاپ 25 برگ در دقیقه را به ما می دهد. در ادامه در ارتباط با سایر مشخصات این دستگاه اطلاعات بیشتری برای شما کاربران ارائه می دهیم. جهت کسب اطلاعات بیشتر در ارتباط با کارگاه مرکزی HP نمایندگی پرینتر با ما همراه باشید.

 

 

 

تصویر مرتبط با پرینتر کارکرده hp 1536 چهارکاره - HP LaserJet1536

 

 

عملکرد پرینتر HP LaserJet M1536

همانطور که مستحضر می باشید ، پرینتر HP 1536 از سری چاپگر های Multifunction این کمپانی می باشد. کیفیت چاپ مناسب ، ابعاد قابل قبول و وزنی منطقی نسبت به عملکرد این دستگاه ، باعث شده تا کاربران بسیاری در هنگام طراحی و عرضه ، این محصول را در سبد خرید خود قرار دهند. به طور کلی با در نظر داشتن عملکرد این دستگاه متوجه شدیم که HP 1536 ، نسبت به سال تولید و عرضه ی خود کوالیتی بسیار بالا و مناسبی را به کاربران ارائه می دهد. توان چاپ 25 برگی این دستگاه به صورت استاندارد و همچنین توان چاپ ماهیانه 8000 برگ این ندا را به ما می دهد. تا بتوانیم از قدرت عملکرد این دستگاه در مراکز بزرگ ، ادارات و سازمانها نیز بهره ببریم. چه کسب اطلاعات بیشتر در ادامه همراه ما باشید.

 

کارتریج HP 78A | پرینتر کارکرده 1536

می توان گفت که دیگر کمتر کسی پیدا می شود. که در ارتباط با مشخصات و کیفیت چاپ بالا و مناسب HP 78A اطلاعاتی نداشته باشد. کارتریج HP 78 از سری کارتریج های با کیفیت ، قابل شارژ ، حجم مناسب کمپانی اچ پی می باشد. عملکرد بالای این کارتریج درون پرینتر هایی نظیر HP 1536 ، HP 1606 و … باعث شده تا کاربران بسیاری با این قطعه ی مصرفی و خصوصیات آن آشنا شوند. لذا در همین راستا تصمیم داریم. تا در ارتباط با مشخصات فنی این سری از کارتریج های اچ پی اطلاعات بیشتری را خدمت شما کاربران گرامی عرضه نماییم. کارتریج HP 78A با قابلیت چاپ 2100 برگ این امکان را به ما می دهد. تا به آسانی تمامی اسناد و مدارک خود را به چاپ برسانیم. در نظر داشته باشید که کاربران این کارتریج را  با کد فنی CE749A نیز می شناسند .

 

 

کارتریج HP 78A | پرینتر کارکرده 1536

 

 

سایر مشخصات پرینتر کارکرده 1536

چاپگر اچ پی HP LaserJet Pro M1536 دارای مشخصات زیادی می باشد که بد نیست در این بخش به آن اشاره ای داشته باشیم. در ابتدا لازم است بدانید که این دستگاه دارای حافظه ی 128MB. بوده و اطلاعات شما را پیش از چاپ درون حافظه ی خود بررسی می نماید. روی این دستگاه خبری از صفحه ی ال سی دی و تاچ اسکرینی نمی باشد. اما این دستگاه از طریق پورت USB  و Ethernet. قابلیت چاپ را به شما ارائه می دهد. تکنولوژی اتصال Wi-Fi ، گوشی تلفن  ، شماره گیر خودکار نیز بروی این نسل از چاپگر های HP 1536. غیر فعال می باشد. در صورت نیاز به اطلاعات بیشتر در ارتباط با این محصول با کارشناسان ما در نمایندگی رسمی فروش و خدمات پس از فروش اچ پی در ارتباط باشید. جهت کسب اطلاعات بیشتر در ارتباط با تعمیرگاه اصلی پرینتر های لیزری اچ پی با ما همراه باشید.

🔔 اولین نفر باشید!!!
بدون نگرانی و محدودیتی سوال خود را بپرسید...
The comments are closed.