HP search
HP logo

قطعات اورجینال چاپگر های اچ پی

نمایندگی پرینتر اچ پی
قطعات اورجینال چاپگر های اچ پی | در این بخش تصمیم داریم تا به صورت تخصصی به موضوع قطعات و لوازم اصلی پرینتر های اچ پی بپردازیم. پیش از شروع هر موضوعی لازم به یاد آوری است که اچ پی ، ریشه ی قابل توجه ...
موضوع مقاله:
مقاله های مرتبط:
5/5 - (1 امتیاز)

قطعات اورجینال چاپگر های اچ پی | در این بخش تصمیم داریم تا به صورت تخصصی به موضوع قطعات و لوازم اصلی پرینتر های اچ پی بپردازیم. پیش از شروع هر موضوعی لازم به یاد آوری است که اچ پی ، ریشه ی قابل توجه ای در زمینه ی تولید محصولات اداری داشته و دارد. از این رو این کمپانی مبدا بسیاری از خریداران در حوزه ی ماشین های اداری قرار گرفته است.

در نظر داشته باشید که ماشین های چاپگر بنا به نوع کار افراد و حوزه ی فعالیت کاربران دسته بندی منظم و قابل توجه ای دارند. از این‌ رو شما می‌توانید. با توجه به نوع کار خود نسبت به تهیه هر یک از این دستگاه ها اقدامات لازم‌ را انجام دهید. ما میز در نمایندگی اچ پی در ادامه تصمیم داریم‌ تا به صورت دقیق در ارتباط با قطعات این دستگاه ها توضیحات لازم را خدمت شما کاربران گرامی ارائه دهیم.

 

 

 

 

 

 

قطعات اورجینال چاپگر

چاپگر ها به عنوان یکی از اصلی ترین ماشین های اداری در زمینه ی چاپ ، تکثیر و خدمات مربوط به اسناد های اداری ، سازمانی ، خانگی و … به حساب می آیند. لذا در همین راستا ما تصمیم داریم تا در ارتباط با قطعات اورجینال این دستگاه ها اطلاعات بیشتری را به شما کاربران گرامی ارائه دهیم. در قدم اول لازم است بدانید که این دستگاه ها در دو دسته توسط کمپانی تقسیم شده اند. پرینتر های لیزری و پرینتر های جوهری HP .  اصلی ترین تفاوت بین این دو دستگاه نوع چاپ آنها می باشد. اگر‌ کمی با تمرکز بیشتر به روند کار این دو دستگاه توجه داشته باشیم متوجه خواهیم شد که پرینتر های لیزری و جوهری در بحث قطعات ، به ویژه قطعات مصرفی با یکدیگر تفاوت های بسیاری دارند.

 

 

 

قطعات اورجینال چاپگر

 

 

 

عمدتا لازم است تا همه ی کاربران پیش از خرید پرینتر های HP تحقیقات لازم را در زمینه های متفاوت کاری داشته باشند. همین موضوع باعث می شود. تا کاربر پس از تهیه ی پرینتر دچار هیچگونه مشکلی نشود. قطعات در بحث ماشین های اداری به خصوص چاپگر ها به دو دسته تقسیم می شوند. دسته ی اول قطعات اصلی و دسته ی دوم قطعات مصرفی. هر دو دسته دارای اهمیت بسیار بالایی در بحث ماشین های اداری دارند. که باید جهت سرویس ، تعمیر و یا تعویض آنها طبق استاندارد های لازم عمل نمود. جهت کسب اطلاعات بیشتر در ارتباط با نمایندگی چاپگر های رنگی اچ پی با ما همراه شوید.

 

نمایندگی چاپگر های HP

حال چه راه هایی برای تشخیص قطعات اورجینال نسبت به قطعات فیک می باشد. در نظر داشته باشید که همواره کمپانی اچ پی بر موضوع استفاده از قطعات اورجینال تاکید نموده است. اما این تاکیدات بر چه پایه و اساسی هستند.! عموما دستگاه های چاپگر دارای حساسیت های بالایی در بخش قطعات به خصوص قطعات مصرفی می باشند. در همین راستا ما به عنوان کاربر یا مصرف کننده باید المان های بسیاری را هنگام استفاده از این دستگاه ها رعایت نماییم. سرویس پرینتر های و تعویض قطعات مصرفی آنها موضوعی است که باید به  آن توجه ویژه ای داشته باشیم.( قطعات مصرفی پرینتر های اج پی به مجموعه قطعاتی گفته می شود که پس از یک دوره طول مصرف نیاز به تعویض دارند. از سری این قطعات می توان به کارتریج ، پد ، پیکاپ ، رول کاغذ کش و …. اشاره نمود).

تهیه قطعات اورجینال به شما این کمک را می کند تا در طول استفاده از دستگاه خود به ایرادات کمتری برخورد کنید. همچنین انجام دوره های مشخص سرویس به ما این امتیاز را می دهد تا از دستگاه خود در مقابل آسیب های احتمالی محافظت کنیم. به طور کلی تمامی قطعات اصلی و مصرفی کمپانی اچ پی دارای کد رهگیری ، کد شناسایی و کد پیگیری می باشند که شما می توانید با مراجعه به نمایندگی یا سایت HP نسبت به اصالت آنها مطمئن شوید.جهت کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

 

 

 

نمایندگی چاپگر های HP

جمع بندی نهایی در ارتباط با قطعات اورجینال HP

به طور کلی پرینهاد می شود تا در صورت نیاز به تهیه هر گونه قطعات مصرفی و یا قطعات اصلی پرینتر های لیزری و یا جوهرافشان با کارشناسان کمپانی HP همراه شوید. کارشناسان اچ پی این در نظر دارند تا در همین راستا تماما به شما اطلاعات و راه حل های مناسب را جهت تهیه ی قطعات مصرفی و قطعات اصلی پیشنهاد نمایند. از این رو شما می توانید با مراجعه به سایت و یا مارکت های مجاز نزدیک به محل خود نسبت به تهیه تمامی قطعات پرینتر های HP اقدامات لازم را به عمل آورید. همچنین جهت کسب اطلاعات بیشتر در ارتباط با ارسال قطعات HP به تمام نقاط ایران می توانید با ما در HP همراه شوید.

 

 

 

جمع بندی نهایی در ارتباط با قطعات HP

قطعات اورجینال چاپگر

🔔 4 نفر پرسیدند!!!
  • فیدر 443nda اچ پی A3 سه کاره گفته

    […] جهت خرید و یا تعمیر این دستگاه ، با کارشناسان واحد قطعات اورجینال چاپگر های اچ پی همراه […]

    فوریه 13, 2023 - 4:34 ب.ظ
  • یونیت درام 179fdw اچ پی چهارکاره گفته

    […] باید این موضوع را جدی بگیرید. جهت کسب اطلاعات بیشتر با قطعات اورجینال چاپگر های اچ پی کارشناسان ما در نمایندگی رسمی در ارتباط […]

    فوریه 22, 2023 - 1:21 ب.ظ
  • سه کاره 176n اچ پی لیزری رنگی گفته

    […] یا اسکن سویچ کنیم. جهت کسب اطلاعات بیشتر در ارتباط با قطعات اورجینال چاپگر های اچ پی وارد صفحه گرفته شده […]

    مارس 18, 2023 - 4:08 ب.ظ
  • ترنسفرکیت HP 554DN اصلی گفته

    […] کاغذ منتقل می کند. جهت کسب اطلاعات بیشتر در ارتباط با قطعات اورجینال چاپگر های اچ پی با کارشناسان ما در نمایندگی رسمی فروش و خدمات پس از […]

    آوریل 19, 2023 - 4:08 ب.ظ
The comments are closed.