HP search
HP logo

پرینتر ارزان و قوی hp 507DN

نمایندگی پرینتر اچ پی
پرینتر ارزان و قوی hp 507DN | چه پرینتر هایی در دسته بندی چاپگر های ارزان قیمت کمپانی اچ پی قرار می گیرند. بسیاری از کاربران در راستای راه اندازی ، مجموعه ، شرکت ، بخش و ... به دنبال خرید یک چاپگر قوی اما ...
موضوع مقاله:
مقاله های مرتبط:
Rate this post

پرینتر ارزان و قوی hp 507DN | چه پرینتر هایی در دسته بندی چاپگر های ارزان قیمت کمپانی اچ پی قرار می گیرند. بسیاری از کاربران در راستای راه اندازی ، مجموعه ، شرکت ، بخش و … به دنبال خرید یک چاپگر قوی اما اقتصادی می گردند. HP 507DN پرینتر قوی و با کیفیت ، همراه با قیمتی مناسب و مقرون به صرفه. این چاپگر با قابلیت های مناسب در چاپ، تماما توانایی ارائه ی خدماتی نظیر چاپ سریع ، چاپ دورو ، چاپ از طریق شبکه ( network) و … ارائه می دهد. اچ پی 507DN از سری چاپگر های پر طرفدار و پر فروش کمپانی اچ پی می باشد. این دستگاه همواره به عنوان چاپگری مقرون به صرفه و با کیفیت در بازار شناخته می شود.

تجربه ای عالی با چاپ HP laserJet 507DN ، در ادامه در ارتباط با مشخصات و سایر ویژگی های این دستگاه بررسی های لازم را انجام می دهیم. در نظر داشته باشید که پرینتر مذکور از سری چاپگر های تک کاره ، با قابلیت چاپ سیاه و سفید می باشد از این رو شما می توانید به آسانی نسبت به خرید و مشاوره ی لازم در این راستا، اقدامات لازم را انجام دهید.

 

پرینتر ارزان

خرید پرینتر ابتدا به ساکن ، عملی ساده و بدون هیچگونه دشواری به حساب می آید. اما اگر خرید چاپگر را بدین گونه تصور می کنید باید به شما بگوییم که این تصور کاملا غلط و نادرست می باشد. خرید پرینتر نیز همانند سایر دستگاه های دیگر با چالش هایی رو به رو می باشد که کاربران پیش از اقدام به خرید باید به آن توجه ویژه ای داشته باشد. در نظر داشته باشید که هنگام خرید پرینتر، موارد زیر را بنا به نوع استفاده و کار خود مرور کرده باشد.

  1. نیازهای چاپ: ابتدا نیازهای خود را بررسی کنید؛ آیا نیاز به چاپ رنگی دارید یا فقط چاپ سیاه و سفید؟ آیا نیاز به چاپ دو رو دارید یا خیر؟
  2. کیفیت چاپ: بررسی کنید که پرینتر مورد نیاز شما توانایی چاپ با کیفیت و دقت مورد نظر را داراست یا خیر.
  3. سرعت چاپ: سرعت چاپ موضوعی مهم و اساسی در انتخاب دستگاه می باشد. مهم است که سرعت چاپ پرینتر با نیازهای شما هماهنگ هست یا خیر.
  4. قابلیت‌های اتصال: آیا پرینتر قابلیت چاپ از طریق وای‌فای یا دیگر روش‌های اتصال را داراست یا خیر؟
  5. هزینه‌ی مواد مصرفی: هزینه جوهر یا تونر و سایر مواد مصرفی پرینتر نیز موضوعی مهم و اساسی به حساب می آید. که پیشنهاد می شود پیش از خرید پرینتر آن را چک کنید.
  6. ابعاد و فضای ذخیره‌سازی: اگر فضای محدودی دارید، اندازه و ابعاد پرینتر نیز اهمیت دارد.
  7. امکانات اضافی: برخی پرینترها امکانات اضافی مانند اسکن، فکس، و کپی را نیز دارا می‌باشند. آیا به این امکانات نیاز دارید؟

به طور کلی با بررسی چنین نظرسنجی شما ی توانید به راحتی دستگاه مناسب با نوع کار خود را مشخص نموده و آن را خریداری نمایید. جهت کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

 

 

پرینتر ارزان

پرینتر ارزان

 

 

 

لیزری مشکی

اچ پی HP 507 از سری چاپگر ها با روند چاپ لیزری مشکی می باشد. این دستگاه با استفاده از کارتریج 89A توانایی چاپ را در بالاترین کیفیت به کاربران ارائه می دهد. کارتریج لیزری مشکی HP 89A از سری کارتریج های پر طرفدار و پر فروش کمپانی اچ پی می باشد. عمدتا خرید این کارتریج مربوط به دستگاه های سازگار با این قطعه ی مصرفی می باشد. از سری مشخصات چاپگر HP 507DN نیز می توانیم به موارد ذکر شده اشاره داشته باشیم:

پرینتر HP Color LaserJet Enterprise M507dn یک پرینتر لیزری مشکی پر قدرت بوده که برای استفاده در محیط‌های کاری و حرفه‌ای مناسب و سازگار می‌باشد. برخی از ویژگی‌های آن شامل موارد زیر می‌باشد:

  • سرعت چاپ: 507DN در دسته چاپگر های پر سرعت اچ پی ! ، به طور معمول 507DN تا 45 صفحه در دقیقه برای چاپ صفحات سیاه و سفید سرعت دارد.
  • کیفیت چاپ: با دقت و کیفیت بالا، این پرینتر توانایی چاپ با رزولوشن بالا 1200DPI را به کاربران ارائه می دهد. در نتیجه اسناد شما به نتایجی شفاف و واضح از نظر چاپ می رسند.
  • قابلیت پیشرفته امنیتی: این پرینتر دارای امکانات امنیتی مانند حالت‌های امنیتی چاپ و مدیریت امنیت شبکه است. که اطمینان کامل از حفظ اطلاعات حساس کاربران را به شما می دهد.
  • قابلیت اتصال: این دستگاه قابلیت اتصال به شبکه را دارد و از طریق USB و شبکه Ethernet قابلیت چاپ را برای شما کاربران گرامی فراهم می‌کند.
  • قابلیت چاپ دو رو: این پرینتر دارای قابلیت چاپ دو رو به صورت خودکار بوده و همین موضوع باعث افزایش بهره‌وری کاربران از چاپ می‌شود.
  • سازگاری با کارتریج‌ لیزری 89A  : کارتریج 89A از سری کارتریج ها با کیفیت با قابلیت چاپ 5000 برگ می باشد.

 

 

 

لیزری مشکی

پرینتر ارزان

 

 

خرید پرینتر HP 507DN اورجینال | پرینتر ارزان

امروزه خرید پرینتر های اچ پی به خودی خود با چالش هایی رو به رو می باشد. در نظر داشته باشید که شما می توانید با آگاهی کامل نسبت به این چالش ها پیش بروید. ابتدا به ساکن بسیاری از پرینتر ها ، همچون سری HP LaserJet M 507DN درون بازار می باشند که از حالت اورجینال و شرکتی خارج شده اند. عموما این دستگاه ها دارای قیمت پایین تری نسبت به قیمت نمایندگی در بازار می باشند. اما از نظر کارایی تفاوت بسیار زیادی با دستگاه های اورجینال درون بازار دارند.

از این رو پیشنهاد می شود تا در راستای خرید یک دستگاه ، به صورت اورجینال و شرکتی ، حتما با کارشناسان ما در بخش فروشگاهی و امور مشتریان همراه شوید. در نظر داشته باشید که کارشناسان بخش فروشگاهی اچ پی در نمایندگی پرینتر اچ پی ، توانایی راهنمایی شما کاربران گرامی را در هر دسته بندی از خدمات مربوط به فروش دارا می باشند. همچنین در نظر داشته باشید که شما کاربران گرمی می توانید با مشخص نمودن نوع کار ، تعداد چاپ ، ویژگی های مد نظر خود و … اطلاعات جامع تری در ارتباط با پرینتر های لیزری اچ پی از سوی کارشناسان ما بدست آورید. با کارشناسان ما در نمایندگی پرینتر اداری اچ پی همراه شوید.

 

مرکز ماشین های اداری | پرینتر ارزان

مرکز ماشین های اداری اچ پی در راستای کسب رضایت کاربران خود ، این امکان را به مصرف کنندگان گرامی می دهد. تا با هر بودجه بتوانند محصولات مورد نیاز خود را در بالاترین کیفیت با استفاده از خدمات شرکتی و گارانتی معتبر تهیه فرمایند. از این رو شما کاربران گرامی می توانید در راستای تحقق و پیشبرد اهداف خود در زمینه ی چاپ ، در سریعترین زمان ممکن خدمات مورد نیاز خود را در زمینه ی خرید ماشین های اداری و رایانه ای به صورت اورجینال و شرکتی انجام داده و از خدمات شرکتی و خدمات پس از فروش نمایندگی رسمی بهره مند شوند. جهت کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان ما در خرید پرینتر در نمایندگی اچ پی همراه شوید.

در نهایت لازم به ذکر است که بدانید پرینتر لیزری مشکی HP 507DN همراه با کارتریج لیزری HP 89A ، به عنوان دستگاه و قطعه ی مصرفی مقرون به صرفه و اقتصادی کمپانی اچ پی به حساب می آیند. شما می توانید در راستای خرید این دستگاه ، به صورت اورجینال با کارشناسان اچ پی همراه شوید. از طرفی دیگر خرید این دستگاه برای مراکز اداری ، مراکز سازمانی و یا حتی مصرف خانگی می تواند گزینه ی مناسب و مقرون به صرفه به حساب می آید. در نظر داشته باشید که شما می توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

 

مرکز ماشین های اداری | پرینتر ارزان

پرینتر ارزان

 

نحوه درخواست پرینتر در سایت اچ پی

با کلمه پرینتر ارزان اینگونه در سایت ما سرچ کنید تا مرتبط ترین ها را برای شما نمایش دهد : پرینتر ارزان لیزری مشکی | پرینتر ارزان لیزری رنگی | پرینتر ارزان تک کاره | پرینتر ارزان چندکاره | پرینتر ارزان A3 زن | پرینتر ارزان A4 زن | ثبت دقیق در کارتابل اچ پی نیز میتواند به ما کمک کند تا بهترین پیشنهاد کارشناس را بسته به نوع کار شما برای تان نمایش دهیم ثبت جزئیاتی چون تعداد چاپ روزانه که مدنظر دارید ،، تعداد پرینتی که از کارتریج انتظار دارید ،، نوع چاپ مشکی یا رنگی ،، دورو زن یا تک رو ،، نت وورک یا وایرلس ،، سرعت و دقت چاپ | این موارد را در کارتابل درخواست درج کنید در لینک موجود در پاراگراف بالا وارد صفحه خرید پرینتر در نمایندگی اچ پی آبا خواهید شد پس از ثبت درخواست منتظر تماس تکنسین باشید و 24 ساعته الی 48 ساعته دستگاه خود را در تمام نقاط ایران تحویل بگیرید.

🔔 اولین نفر باشید!!!
بدون نگرانی و محدودیتی سوال خود را بپرسید...
The comments are closed.