HP search
HP logo

چاپگرهای دست دوم قیمت مناسب

نمایندگی پرینتر اچ پی
چاپگرهای دست دوم قیمت مناسب ، در این بخش تصمیم داریم تا یکسری از پرینتر های خوش قیمت و مقرون به صرفه ی نمایندگی رسمی را خدمت شما کاربران و مصرف کنندگان برند اچ‌پی معرفی نماییم. با توجه به این موضوع پیشنهاد می شود . ...
موضوع مقاله:
مقاله های مرتبط:
1/5 - (1 امتیاز)

چاپگرهای دست دوم قیمت مناسب ، در این بخش تصمیم داریم تا یکسری از پرینتر های خوش قیمت و مقرون به صرفه ی نمایندگی رسمی را خدمت شما کاربران و مصرف کنندگان برند اچ‌پی معرفی نماییم. با توجه به این موضوع پیشنهاد می شود . اگر نیاز به خرید چاپگر با قیمت مناسب دارید حتما در ادامه از موضوعات و کارشناسی نمایندگان ما استفاده نمایید ‌.

 

 

چاپگرهای دست دوم

خرید پرینتر های لیزری و جوهر افشان دست دوم ، یک راهکار ساده برای کاهش هزینه های ما در زمینه ماشین های اداری و رایانه ای می باشد. همچنین لازم به ذکر است که بسیاری  از افراد ترجیح به خرید چاپگر دست دوم دارند. با افزایش ناگهانی قیمت ماشین های اداری ، طبیعت است که بسیاری از افراد برای صرفه جویی در هزینه های خود به دنبال دستگاه های جایگزین باشند‌ . اما خرید پرینتر های لیزری و جوهر افشان دست دوم نیز قواعد خاصی دارد که در ادامه به آن خواهیم پرداخت.

 

چاپگرهای دست دوم

چاپگرهای دست دوم

 

توجه داشته باشید که جهت خرید هوشمندانه پرینتر ، باید یکسری از نکات را در نظر بگیریم. اولین نکته سلامت فنی می باشد. توجه داشته باشید که پرینتر HP که آن را انتخاب نموده اید . باید طبق استاندارد های مدل و سری ساخت عملکرد داشته باشد. حال می توانید برای تست و کارشناسی پرینتر های دست دوم به نمایندگان مجاز مراجعه نمایید. لازم به ذکر است که بررسی و مقایسه ی این دستگاه ها پیش از خرید ، امری بسیار مهم و قابل توجه می باشد.

 

HP 127FDW

چاپ، اسکن، کپی، و فکس ، ندا از پرینتر لیزری چهارکاره به ما می دهد.چاپگر چهار کاره لیزری اچ پی سری 127 به عنوان یکی از پرینتر های لیزری تک رنگ به حساب می آید. پرینتر لیزری اچ پی 127 به عنوان پرینتر لیزری با قابلیت چاپ دورو و وایرلس به بازار عرضه نموده است . این سری از پرینتر های لیزری اچ پی سرعت مناسبی از چاپ را به کاربران ارائه می دهد. اچ پی 127 به عنوان یک دستگاه چهار کاره ، پس از 7 ثانیه آماده به کار می شود. تکنولوژی جدید این دستگاه ها باعث می شود تا صرفه جویی بالایی در زمینه ی مصرفی داشته باشد . بررسی وظایف و اسکن ایمیل، USB، و پوشه های شبکه از صفحه نمایش لمسی رنگی 2.7 اینچی (6.9 سانتی متری) بهره می برد.

 

HP 127FDW

HP 127FDW

 

پرینتر لیزری اچ پی سری 127 چهارکاره از کد CF230A در قطعات مصرفی خود استفاده می کند. کد CF230A مربوط به کارتریج 30A اچ پی می شود. این سری از کارتریج های اچ پی ، به دو بخش تقسیم می شوند. بخش اول مربوط به کارتریج و تونر می باشد. اما بخش دوم به صورت مجزا مربوط به درام و یونیت درام می شود که از تونر و سایر قطعات جدا می باشند. تکنولوژی جدید این قطعات مصرفی مزایای بسیاری را برای کاربران همراه دارد که ما در ادامه با آن خواهیم پرداخت .

 

خرید پرینتر استوک

لازم است بدانید که تفاوت پرینتر های دست دوم و استوک با یکدیگر بسیار زیاد است که ما در ارتباط با آنها توضیحات بسیاری را داریم. اما در این بخش به صورت مختصر این دستگاه ها را خدمت شما کاربران گرامی معرفی خواهیم کرد. ابتدا لازم است بدانید که پرینتر های استوک چه تفاوتی با پرینتر های دست دوم دارند؟ علیرغم اشتباهی که بسیاری از کاربران می کنند‌. باید بگویم که استوک پرینتر های HP  به معنی دست دوم نیست. بلکه فرآیند آنها در خط تولید باعث میشه تا به عنوان استوک به بازار عرضه شوند.

 

خرید پرینتر استوک

چاپگرهای دست دوم

 

کمپانی اچ پی در بخش مرکزی تولید خود روزانه تعداد قابل توجه ای از پرینتر های لیزری و جوهر افشان را تولید می کند. حال ممکن است بنا به هر دلیلی ، یکسری مشکلات در ارتباط با این دستگاه ها در خط تولید به وجود آید. پس از اینکه دستگاه ها در مرحله ی آخر تست می شوند. کارشناسان متوجه ی ایرادات دستگاه که به وجود می آیند می شوند . سپس با پیگیری و برگشت دستگاه به بخش اولیه تکنسین ها شروع به رفع ایراد این دستگاه ها می کنند. در نهایت این دستگاه ها به عنوان پرینتر های استوک به بازار عرضه می شوند. در ارتباط با فروش پرینتر های استوک نیز باید بگوییم که این چاپگر ها همچون پرینتر های نو قابلیت خدمات پس از فروش را به کاربران ارائه می دهند. با ما در ادامه همراه باشید.

 

قطعات مصرفی چاپگر دست دوم

طی گزارشات اخیر کاربران مبنی بر قطعات مصرفی و لوازم جانبی پرینتر های اچ پی. در این بخش تصمیم گرفت ایم تا یکسری از مهمترین آنها را خدمت شما کاربران گرامی معرفی نماییم. جهت مشاهده ی پرینترهای چهارکاره اچ پی  HP 127fw تنها کافیست وارد لینک قرار گرفته شده بشوید.قطعات مصرفی در پرینتر های لیزری و جوهر افشان نقش بسیار مهمی را بر عهده دارند. در نظر داشته باشید که پرینتر های لیزری در نهایت برای چاپ خود وابسته به قطعات مصرفی مناسب چون ، تونر ، درام، جوهر ، هد و … می باشند‌. این همبستگی قطعات به یکدگیر  باعث می شود تا هر جز از چاپگر ها اچ پی  نقش اساسی دارا باشد.

 

قطعات مصرفی چاپگر دست دوم

چاپگرهای دست دوم

 

درام و تونر جداگانه باعث شده تا خود درام و عملکرد خود دستگاه به مراتب بالاتر رفته و همچنین کیفیت بخشبندی بالاتری به کاربران ارائه شود. به طور مثال می توانیم به 127FDW سر بزنیم. این چاپگر چهار کاره با توجه به نوع تکنولوژی چاپ خود ، از درام و تونر جداگانه استفاده می نماید. ممکن است کارتریج این دستگاه پس از مدت کوتاهی تعویض شود. اما با رسیدگی و سرویس به موقع ی یونیت درام ، درام این محصول قدرت بیشتری برای ادامه دادن راه چاپ می پردازد.

🔔 7 نفر پرسیدند!!!
  • تک کاره های دست دوم رنگی گفته

    […] چاپگر مشخص نمایید.جهت کسب اطلاعات بیشتر در ارتباط با چاپگرهای دست دوم قیمت مناسب با کارشناسان ما همراه […]

    می 7, 2022 - 11:55 ق.ظ
  • ترنسفرکیت های اورجینال در نمایندگی اچ پی گفته

    […] همچنین شما می توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر در ارتباط با چاپگر های دست دوم اچ پی بروی لینک قرار گرفته کلیک […]

    می 18, 2022 - 2:04 ب.ظ
  • نمایندگی رسمی پرینترهای hp neverstop گفته

    […] بی سیم نیز به دستگاه خود متصل شوید.جهت مشاهده ی کاتالوگ چاپگرهای دست دوم قیمت مناسب وارد لینک قرار گرفته […]

    می 18, 2022 - 3:30 ب.ظ
  • نمایندگی اچ پی رونمایی کرد hp 1200w گفته

    […] شما می توانید برای جهت کسب اطلاعات بیشتر در ارتباط با چاپگرهای دست دوم قیمت مناسب وارد صفحه ی قرار گرفته […]

    می 21, 2022 - 11:51 ق.ظ
  • سامانه تدارکات کارتریج های ایران اچ پی گفته

    […] به نمایش بگذارند. جهت کسب اطلاعات بیشتر در ارتباط با چاپگرهای دست دوم قیمت مناسب با ما در ارتباط […]

    می 22, 2022 - 12:50 ب.ظ
  • نمایندگی تک کاره های لیزری HP 607DN گفته

    […] این دستگاه باز کنید. جهت کسب اطلاعات بیشتر در ارتباط با چاپگرهای دست دوم قیمت مناسب با ما در ارتباط […]

    جولای 20, 2022 - 12:36 ب.ظ
  • تعویض فرمتر اصلی پرینتر های اچ پی گفته

    […] باشید. همچنین جهت کسب اطلاعات بیشتر در ارتباط با چاپگرهای دست دوم قیمت مناسب با کارشناسان ما در ارتباط […]

    ژانویه 3, 2023 - 3:57 ب.ظ
The comments are closed.