HP search
HP logo

تعمیر پرینتر hp 401dn در نمایندگی اچ پی

نمایندگی پرینتر اچ پی
تعمیر پرینتر hp 401dn در نمایندگی اچ پی | اچ پی 401 ، پرینتر محبوب ، خوش قیمت همراه با ویژگی های مناسب در چاپ..! در این بخش تصمیم داریم تا به صورت اختصاصی در ارتباط با تعمیر پرینتر hp 401dn بررسی های لازم را ...
موضوع مقاله:
مقاله های مرتبط:
Rate this post

تعمیر پرینتر hp 401dn در نمایندگی اچ پی | اچ پی 401 ، پرینتر محبوب ، خوش قیمت همراه با ویژگی های مناسب در چاپ..! در این بخش تصمیم داریم تا به صورت اختصاصی در ارتباط با تعمیر پرینتر hp 401dn بررسی های لازم را انجام دهیم. کاربران و مصرف کنندگان چاپگر 401 در نظر داشته باشند که در این بخش شما می توانید در ارتباط با ویژگی های دستگاه خود ، نحوه ی استفاده از آن و همچنین ایرادات احتمالی HP 401 آشنا شوید. از این رو پیشنهاد می شود تا در جهت کسب اطلاعات بیشتر با ما در این بخش همراه شوید.

به طور کلی پرینتر 401DN ، از سری چاپگر های سری 400 می باشد. این دستگاه از سری چاپگر های تک کاره در دسته بندی اچ پی می باشد. علیرغم تمامی ویژگی های موثر و مهم ، این دستگاه به عنوان پر فروش ترین چاپگر در دسته چاپگر های تک کاره ی سری 400 به حساب می آید. از سری ویژگی های قابل اهمیت این دستگاه می توانیم به قابلیت چاپ دورو ، چاپ از طریق شبکه ، سرعت چاپ 35 برگ در دقیقه و رزولوشن کیفیتی 1200DPI اشاره داشته باشیم. در ادامه توضیحات کاملتری را در ارتباط با این دستگاه بیان خواهیم نمود.

HP 401 نیز همچون سایر پرینتر ها ، دارای مزایا و معایبی می باشد. از این رو اگر از این دستگاه به صورت استاندارد استفاده نشود ، ممکن است کاربران با ایراداتی رو به رو شوند. لذا در نظر داشته باشید که شما می توانید با استفاده ی استاندارد از این دستگاه ، بدون هیچ مشکلی تمامی چاپ خود را انجام داده  به راحتی از قابلیت های آن استفاده نمایید. با ما در ادامه همراه باشید تا کمی بیشتر با سایر قابلیت های این دستگاه آشنا شویم.

 

تعمیر پرینتر hp 401dn

تعمیر پرینتر ، به عنوان یکی از مهمترین بخش های سخت افزاری در دسته ی ماشین های اداری به حساب می آید. از این رو می بایست توجه داشته باشید که دستگاه خود را به کدام مرکز جهت تعمیر می سپارید. از سری ایراداتی که عموما 401DN با آن رو به رو می شود چند گزینه ی مهم را در ادامه بررسی خواهیم نمود. در نظر داشته باشید که چاپگر HP 401 به عنوان یکی از بهترین مدلهای تک کاره ی سیاه و سفید اچ پی می باشد. در صورتی که از این دستگاه به صورت استاندارد استفاده نمایید. هیچگونه آسیبی شما و دستگاهتان را تهدید نمی کند.

خطای چاپ دورو :  بسیاری از کاربران در راستای چاپ دوروی خود از کاغذ های نامناسب و غیر استاندارد استفاده می نمایند. همین موضوع باعث می شود تا قطعات کاغذکش ، موتور چاپ و قابلیت چاپ دورو دچار مشکل شود. استفاده از کاغذ استاندارد ، بر زدن کاغذ ، عدم وجود هرگونه شی خارجی بین کاغذ و … موضوعات مهمی می باشند که باید به آن توجه نمود. خطای شیر در نت وورک برای تعمیر پرینتر hp 401dn / ارور کارتریج در تعمیر پرینتر hp 401dn /

ایراد چاپ : این ایراد معمولا مربوط به کارتریج ها می شود. کارتریج سازگار با این دستگاه سری 80A بوده و کاربران می بایست پس از اتمام این قطعه ی مصرفی ، مجدد از کارتریج 80A استفاده نمایند. در برخی از مواقع دیده شده که کاربران با استفاده از کارتریج 05A غیر شرکتی ، چاپ خود را  از سر می گیرند که این موضوع می تواند آسیب جدی به دستگاه وارد نماید.ایراد شبکه : به طور کلی این دستگاه دارای یک برد شبکه می باشد. این برد با کیفیت و استقامت مناسبی درون دستگاه قرار گرفته است. پس در نظر داشته باشید که در اکثر مواقع ایراد Network error مربوط به شبکه ی سیستمی ( لپ تاپ – PC ) شما می باشد.

 

 

 

تعمیر پرینتر hp 401dn

تعمیر پرینتر hp 401dn

 

 

تعمیرات پرینتر اچ پی

ما در بخش قبلی در ارتباط با ایرادات متداول پرینتر های HP 401 ، بررسی های لازم را انجام دادیم. در این بخش تصمیم داریم تا در ارتباط با تعمیرات پرینتر اچ پی بررسی های لازم را انجام دهیم و ببینیم که  تعمیرات این دستگاه ها چگونه انجام می شود؟ علیرغم تمامی ویژگی های منحصر به فرد  محبوبیت بالای HP laserJet pro M401DN ، این دستگاه هم در صورت استفاده ی غیر استاندارد و یا عدم توجه به سرویس های دوره ای دچار مشکل می شود. آنچه در ارتباط با تعمیر پرینتر hp 401dn میتوانید از متخصصین ما در پنل تعمیرات بصورت آنلاین درخواست کنید | تعمیر پرینتر hp 401dn بصورت راه دور یا انی دسک / تعمیر پرینتر hp 401dn در محل کاربر با توجه به نوع ایراد و نوع قطعه / تعمیر پرینتر hp 401dn در واحد فنی شرکت در صورت عدم امکان تعمیر در محل کاربر

این دستگاه در بازار از نظر مقاومت و کیفیت چاپ در جایگاه های مشابه ای با پرینتر HP 2035 ، HP 2055 و سایر موارد مشابه قرار می گیرد. عدم توجه به ارور ، سرویس های دوره ای ، استفاده از قطعات نامرغوب و شرکتی ، بی توجهی به قابلیت های آن و استفاده غیر اصولی از این پرینتر باعث ایجاد صدمه و آسیب های زیادی به این دستگاه می شود. ضربه ، نفوذ آب و یا سایر شی های نا سازگار از جمله گرد و خاک و یا حتی تونر به درون دستگاه نیز از اصلی ترین ایرادات این سری به حساب می آیند.با توجه به تمامی این موضوعات پیشنهاد می شود تا در هنگام استفاده از این پرینتر ، توجه کاملی نسبت به توانایی چاپ و قطعات مصرفی داشته باشید.اما به هر دلیل اگر دستگاه شما صدمه دید به هیچ عنوان نگران نباشید. زیرا که نمایندگی رسمی اچ پی خدمات کامل و جامعی را در ارتباط با سرویس ، تعمیرات نرم افزاری و سخت افزاری HP 401dn به شما کاربران گرامی ارائه می نماید. جهت کسب اطلاعات بیشتر در ارتباط با تعمیر پرینتر در نمایندگی اچ پی با کارشناسان ما همراه شوید.

 

 

 

تعمیر پرینتر hp 401dn

 

 

ویژگی های HP 401DN |تعمیر پرینتر hp 401dn

همانطور که گفته شد ، HP 401DN به عنوان یکی از محبوب ترین پرینتر های تک کاره ی اچ پی در بازار محسوب می شود. این دستگاه با توانایی چاپ سیاه و سفید در دسته چاپگر های اداری و Enterprise قرار می گیرند. از سری خصوصیات این دستگاه می توان به ابعاد و وزن مناسب ( حدودا 12 کیلوگرم با احتساب کارتریج ) سرعت چاپ بالا ( 35 برگ در دقیقه ) رزولوشن چاپ مناسب ( 1200 نقطه در اینچ ) توان کار ماهانه ی بالا ( حدود 50000 برگ به صورت ماهانه ) و سایر موارد این چنینی اشاره نمود.

در نظر داشته باشید که شما می توانید در صورت نیاز به یک دستگاه اداری ، پر سرعت و مناسب از هر جهت ، HP 401DN را انتخاب نموده و آن را در سبد خرید خود قرار دهید. در نظر داشته باشید که خرید این دستگاه به صورت اورجینال و شرکتی نیز چالش بزرگی برای شما می باشد. از این رو پیشنهاد می شد دستگاه خود را از نمایندگان معتبر با گارانتی HP خریداری نمایید.

 

ویژگی های HP 401DN

تعمیر پرینتر 401dn

 

 

پرینتر لیزری اچ پی 401 توان کار بالایی در دسته چاپگر های تک کاره دارد. قابلیت های مناسب و توانایی چاپ بالای این دستگاه باعث می شود تا شما کاربران گرامی ، رضایت بسیاری را در راستای چاپ از این محصول بدست آورید. در نظر داشته باشید که شما می توانید با انجام سرویس های دوره ای منظم ، استفاده از قطعات مصرفی شرکتی و اورجینال ( به خصوص کارتریج ها ) سالیان سال بدون هیچ مشکلی از این دستگاه استفاده نمایید.در صورت نیاز به کسب اطلاعات بیشتر پیشنهاد می شود تا با ما در نمایندگی تعمیرات پرینتر hp همراه شوید. در این بخش شما می توانید تمامی موضوعات مهم در ارتباط با استفاده ی صحیح و استاندارد دستگاه های خود را مشاهده نموده و از آن استفاده نمایید. این بررسی موجب می شود تا شما استفاده ی صحیحی از دستگاه خود داشته و همچنین طول عمر چاپگر های خود را افزایش دهید.

 

تعمیرات نرم افزاری از راه دور با انی دسک

برای رفع ایرادات نرم افزاری و تعمیر پرینتر hp 401dn به جهت نصب و رفع مشکلات غیر سخت افزاری بدون نیاز به حضور تکنسین تعمیرات در محل شما یا ارسال برای تعمیر پرینتر hp 401dn میتوانید درخواست ثبت تعمیر پرینتر hp 401dn را در پنل فنی شرکت برای تعمیرات غیر حضوری و از راه دور بصورت آنلاین و از طریق انی دسک انجام دهید. نرم افزار انی دسک را برروی دیوایس خود نصب کنید کد انی دسک خودرا با کارشناس دهید تا از طریق ریموت برروی دستگاه شما ایرادات نرم افزاری را در ارتباط با تعمیر پرینتر hp 401dn بدون نیاز به حضور فیزیکی انجام دهد. این قابلیت در سال 98 و توام با بروز ویروس کرونا و ممنوعیت های مربوط به آن دوران از طریق اتوماسیون مرکزی در سایت شرکت راه اندازی و مورد استفاده قرار گرفت که به دلیل استقبال کاربران و کاهش هزینه های رفت و آمد متخصصین و مشتریان همچنان در نمایندگی اچ پی ادامه دارد.

 

 

🔔 اولین نفر باشید!!!
بدون نگرانی و محدودیتی سوال خود را بپرسید...
The comments are closed.