HP search
HP logo

گارانتی HP برای دستگاه های کارکرده لیزری

نمایندگی پرینتر اچ پی
گارانتی HP برای دستگاه های کارکرده لیزری | موضوعی مهم در ارتباط با خرید دستگاه های کارکرده: آیا تا با به حال فکر کردید. که دلیل عدم اعتماد کاربران نسبت به دستگاه های کارکرده چیست ؟ موضوعات بسیاری می تواند ریشه در بی اعتمادی کاربران ...
موضوع مقاله:
مقاله های مرتبط:
5/5 - (2 امتیاز)

گارانتی HP برای دستگاه های کارکرده لیزری | موضوعی مهم در ارتباط با خرید دستگاه های کارکرده: آیا تا با به حال فکر کردید. که دلیل عدم اعتماد کاربران نسبت به دستگاه های کارکرده چیست ؟ موضوعات بسیاری می تواند ریشه در بی اعتمادی کاربران در ارتباط با خرید ماشین های اداری دست دوم داشته باشد. اما اگر به شما بگوییم که نمایندگی رسمی اچ پی تمامی پرینتر های لیزری خود را با گارانتی معتبر به صورت دراز مدت به کاربران خود ارائه می دهد. باز هم در مقابل خرید این دستگاه های مهیج و خوش قیمت مقاومت می کنید. ؟ با ما در ادامه همراه شوید تا از نحوه ی فروش دستگاه های کارده ی اچ پی تا خدمات پس از فروش آنها با خبر شوید. رد نظر داشته باشید که نمایندگی رسمی اچ پی در راستای کسب رضایت کاربران خود همواره به دنبال ارائه خدمات شرکتی اچ پی با بالاترین کیفیت به کاربران می باشد. جهت کسب اطلاعات بیشتر با ما در نمایندگی پرینترهای دست دوم hp همراه شوید.

 

گارانتی HP

همانطور که می دانید کمپانی اچ پی سازنده و فعال در زمینه ی ماشین های اداری و رایانه ای می باشد. این کمپانی به صورت روزانه تولیدات بسیاری در زمینه  ماشین های اداری دارد. همچنین محصولات جدید این کمپانی همواره راحت تر از گذشته در اختیار کاربران و مصرف کنندگان قرار می گیرد. اما بسیاری از مصرف کنندگان بنا به سلیقه ی شخصی ، نوع نیزا خود و یا حوزه ی فعالیتشان ، نیاز به خرید دستگاه کارکرده پیدا می کنند. از سری مزایا پرینتر های کارکرده ی نمایندگی رسمی فروش  اچ پی می توان به :

  • قیمت مقرون به صرفه و اقتصادی
  • خدمات پس از فروش متمایز
  • گارانتی معتبر به صورت طولانی مدت
  • پشتیبانی مستقیم و آنلاین

و… اشاره نمود. خدمات ذیل شده تماما در راستای خرید مطمئن کاربران بوده و نمایندگی رسمی طبق دستورالعملهای لازم می تواند. تمامی این خدمات را به کاربران خود ارائه دهد. اما بحث مهم گارانتی HP برای دستگاه های کارکرده لیزری… پس از بررسی های انجام شده توسط کارشناسانمان ، متوجه شدیم که بسیاری از کاربران درخواست خرید پرینتر های کارکرده را ثبت می نمایند. هر یک به دلیلی فرم خرید را پر کرده و آن را برای نمایندگی رسمی فروش پرینتر های اچ پی ارسال می کردند | گارانتی HP | برای دستگاه های نو و کارکرده پرینتر در تمام دسته بندی های لیزری تک کاره | چندکاره بصورت یکپارچه اتوماسیونی در تمام ایران ارائه میگردد | خدمات اچ پی پلاس نیز که لینک آن در پایین همین نوشته منتشر شده برای کلیه محصولات اداری و رایانه ای اچ پی بصورت خدمات اضافه بر گارانتی برای کاربران اچ پی به تازگی در نمایندگی اچ پی آبا راه اندازی و تجهیز شده است | تا انتهای این نوشته با ما همراه باشید.

 

گارانتی HP

 

 

 

نحوه ی خرید پرینتر استوک

خرید پرینتر های کارکرده ی اچ پی به دو صورت در نمایندگی رسمی فروش چاپگر ها انجام می شود. در مرحله ی اول شما می توانید به صورت آنلاین با پشتیبانی ما در ارتباط باشید. در این روش کارشناسان ما در سریعترین زمان ممکن پاسخگوی شما بوده و شما را راهنمایی خواهند نمود. اما در روش دوم شما می توانید از طریق ارتباط مستقیم و به صورت تلفنی ،با کارشناسان ما در ارتباط باشید. در این روش کارشناسان ما به شما طبق نوع کار ، چاپ روزانه ، کیفیت مورد نظر و … دستگاه های کارکرده مناسب را خدمت شما معرفی خواهند نمود | بعداز خرید دستگاه های اقتصادی اچ پی در صورت نیاز به  تعمیر پرینتر اچ پی با گارانتی میتوانید با مراجعه به نمایندگی hpaba.com از مزایای تعمیر در نمایندگی بهرمند شوید.

در نظر داشته باشید که خرید پرینترها کارکرده ی لیزری نیز ، همانند پرینتر های نو و آکبند نیازمند اطلاعات مکفی در زمینه ی کارکرد دستگاه و قطعات مصرفی می باشد. در همین راستا شما می بایست پیش از خرید پرینتر خود ، تماما نوع کار خود را با نوع کارکرد و آپشن های دستگاه مورد نظر مقایسه نموده. و سپس جهت خرید اقدامات لازم را مبذول فرمایید. لازم به ذکر است که  پرینتر های کارکرده در نمایندگی اچ پی باید ، قابلیت های ویژه ای داشته باشند تا توسط نمایندگی مجددا به فروش برسند. در ادامه در ارتباط با این قابلیت ها توضیحات بیشتری را ارائه خواهیم نمود.

 

 

 

نحوه ی خرید پرینتر استوک

 

 

 

قابلیت پرینتر های کارکرده

در وهله ی اول سلامت دستگاه ، برای نمایندگی بسیار مهم می باشد. در همین راستا دستگاه های موجود در نمایندگی بار ها توسط واحد QC تست و بررسی می شوند. تنها دستگاه هایی به نمایندگی فروش ارسال میش وند. که طبق استاندارد های لازم توانایی یک دستگاه آکبند را با همان کیفیت و سرعت به کاربران ارائه دهند. به همین منظور ، نمایندگی رسمی پس از عرضه ی این محصولات در نمایندگی فروش خود ، تماما این دستگاه ها را تحت گارانتی شرکتی به کاربران ارائه می دهد. گارانتی شرکتی این دستگاه ها به هیچ عنوان تفاوتی با دستگاه های نو و آکبند شرکت نداشته و خریداران هر دو محصول می توانند. از خدمات به یک صورت استفاده نمایند | گارانتی HP

 

 

 

قابلیت پرینتر های کارکرده

 

 

پرینتر های کارکرده ی اچ پی در دو دسته لیزری مشکی و لیزری رنگی جهت خرید ، موجود می باشند. از این رو شما می توانید با انتخاب یکی از سر شاخه ها و انتخاب فیلتر های لازم همچون نوع کاربری دستگاه ( تک کاره ، سه کاره ، چهار کاره ) ، رنگ ، قدرت چاپ ، رزولوشن چاپ . و … دستگاهی با ویژگی های مد نظر خود تهیه نمایید. همچنین شما می توانید پرینتر های کارکرده ی اچ پی را با ویژگی چاپ دورو اتوماتیک ، چاپ از طریق شبکه ی بی سیم ، چاپ به صورت وایرلس و … تهیه نمایید | کاربران اچ پی میتوانند در صورت خرید دستگاه های نو یا محصولات کارکرده اچ پی از نمایندگی از این پس از سرویس اچ پی پلاس | hp plus نمایندگی اچ پی استفاده کنند | در صفحه مربوطه میتوانید از مزایای این سرویس در کم کردن هزینه های جانبی پس از خرید دستگاه مطلع شوید | همچنین با مراجعه به لینک مربوطه در این صفحه امکان ثبت درخواست برای کاربرانی که به تازگی به خانواده اچ پی پیوسته اند فراهم شده است.

 

کارتریج پرینتر های استوک HP | گارانتی HP

در ارتباط با کارتریج این دسته از پرینتر های اچ پی سوالاتت بسیاری از را از کاربران دریافت نموده ایم. لذا تصمیم گرفتیم. تا در این بخش به صورت اساسی به این موضوع بپردازیم. مطمئنا کارتریج ها ، در این دستگاه ها نمی توانند به صورت نو و آکبند باشند..! زیرا که این دستگاه ها به صورت استوک به فروش می رسند. اما با این حال واحد QC پس از بررسی سلامت کارتریج ، تماما کارتریج را از دستگاه خارج نموده.  و پس از بررسی کلی قطعات مصرفی، تعویض آنها و شارژ مجدد کارتریج با تونر شرکتی سازگار با دستگاه ، قطعه ی مصرفی را درون دستگاه گذاشته و سپس مهر تایید کارکرد را بروی دستگاه اضافه می نماید. QC یا همان واحد Quality center  در به ثمر رسیدن روند فروش دستگاه های کارکرده وظایف خطیری را بر دوش دارد. چک کردن صحت ، سلامت دستگاه ، قطعات مصرفی ، قطعات سخت افزاری ، سلامت بدنه ، کارکرد پرینتر ، لیزر ، شبکه ، خدمات نرم افزار و … از سری وظایف این واحد می باشد. شما نیز می توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر در ارتباط با کارگاه مرکزی HP نمایندگی پرینتر و واحد امور مشتریان با ما همراه شوید.

🔔 اولین نفر باشید!!!
بدون نگرانی و محدودیتی سوال خود را بپرسید...
The comments are closed.