HP search
HP logo

تعویض پنل پرینتر های سه کاره ی اچ پی

نمایندگی پرینتر اچ پی
تعویض پنل پرینتر های سه کاره ی اچ پی | در این بخش تصمیم داریم. تا در ارتباط با بخش تعویض پنل ، در پرینتر های سه کاره ی اچ پی توضیحات لازم را خدمت شما کاربران گرامی ارائه دهیم . از این رو پیشنهاد ...
موضوع مقاله:
مقاله های مرتبط:
Rate this post

تعویض پنل پرینتر های سه کاره ی اچ پی | در این بخش تصمیم داریم. تا در ارتباط با بخش تعویض پنل ، در پرینتر های سه کاره ی اچ پی توضیحات لازم را خدمت شما کاربران گرامی ارائه دهیم . از این رو پیشنهاد می شود ، تا اگر به دنبال راهکاری برای تعویض این قطعه می باشید. با ما در ادامه همراه شوید. در نظر داشته باشید که پیش از انجام هر گونه خدمات بروی پنل پرینتر های سه کاره ؛ حتما برق چاپگر را خاموش کنید. سپس کابل برق را جدا کرده و مطمئن شوید که هیچگونه ریان برقی در دستگاه وجود ندارد.

هشدار: برای جلوگیری از آسیب رساندن به چاپگر، خاموش کردن دستگاه به صورت الزامی می باشد. سپس پس از خاموش نمودن چاپگر حتما 30 ثانیه صبر کنید. در نظر داشته باشید که قبل از اقدام به تعمیر چاپگر، سیم برق را بردارید. همچنین باید کابل USB یا کابل اترنت شبکه را نیز کامل جدا کنید. به طور کلی تعویض پنل پرینتر های اچ پی به عنوان یک تخصص در زمینه ی ماشین های اداری به حساب می آید. از این رو پیشنهاد می شود در صورت عدم آگاهی و آشنایی کامل دست به تعویض این قطعه ی مهم نزنید. جهت کسب اطلاعات بیشتر در ارتباط با پرینتر های سازمانی در نمایندگی HP با ما در نمایندگی رسمی همراه شوید.

 

 

تعویض پنل پرینتر

بسیاری از کاربران در ارتباط با ابزار های لازم در زمینه ی تعویض قطعات پرینتر سوالاتی را مطرح نموده اند. تعمیرات ماشین های اداری ، همانند سایر تعمیرات در هر زمینه ی نیاز به ابزارآلات مخصوص و خاص می باشد. اما در ارتباط با تعویض پنل پرینتر های سه کاره ، ما نیازی به ابزار خاصی نداریم. در این بخش به صورت خلاصه بخشی از مراحل تعویض پنل پرینتر های HP سه کاره را با هم دیگر بررسی خواهیم نمود.

برای تعویض این قطعه ابتدا باید ، بخش ورودی پنل را پیدا نموده و آن را باز کنیم. سپس با برداشتن پوشش دسترسی پشت صفحه کنترل ، می توانیم وارد مرحله ی بعدی شویم. بسیاری از پنل ها در پرینتر های سه کاره دارای اهرم هایی نگهدارنده می باشند. از این رو شما باید اهرم قفل را در خلاف جهت عقربه های ساعت بچرخانید تا آزاد شوند. در بخش انتهایی کنترل پنل ما شاهد سه کانکتور می باشیم. جهت تعویض و تعمیر پنل شما باید سه سیم Callout 1  و سیم  Callout 2را از یکدیگر جدا کنید. پس از انجام این مراحل پنل جدید را آماده ی تعویض می باشد.

پنل جدید را نیز می توانید مجدد با ارتباط کانکتورها ، چرخاندن اهرم جهت نگهداری و بستن پنل به اتمام برسانید. پیشنهاد می شود تا به هیچ عنوان مراحل سخت افزاری و تعمیراتی را بدون آگاهی قبلی انجام ندهید. زیرا کوچکترین اشتباه در باز و بسته نمودن قطعات پرینتر های سه کاره می تواند. هزینه های مضاعفی را جهت تعمیرات دستگاه برای ما به همراه داشته باشد.

 

 

تعویض پنل پرینتر

 

نمایندگی اچ پی

در نظر داشته باشید که همواره پیش از حذف و یا نصب نمودن هر قطعه ای ، دستور العمل مربوط به آن را به صورت کامل بررسی نمایید. همچنین در نظر داشته باشید. که اگر قسمت جایگزین پنل شما دارای اجزایی غلتکی یا پد شکل می باشد به هیچ عنوان به آن ضربه نزنید. همچنین از دست زدن به قسمت اسفنجی قطعات نیز به صورت جدی خودداری کنید. چه نکاتی را هنگام تعویض قطعات سخت افزاری پرینتر های سه کاره اچ پی باید رعایت نماییم. در نظر داشته باشید که عملکرد پرینترهای سه کاره مبنی بر ویژگی و خصوصیاتشان کمی حساس و پیچیده می باشد. پیشنهاد می شود پیش از تعویض قطعات پرینتر های سه کاره ؛ حتما جهت تعمیر آن با کارشناسان متخصص در این زمینه مشورت لازم را انجام دهید.

همچنین برای جلوگیری از گم شدن و آسیب دیدن قطعات پرینتر های به خصوص قطعه ی حساس پنل ، دستگاه را در فضایی تمیز و مرتب باز نموده و قطعات ، پیچ و سایر ابزارآلات خود را در مکانی مشخص قرار دهید. در نظر داشته باشید که به هیچ عنوان اتصالات اصلی دستگاه را جدا یا قطع نکنید. همواره در بخش آخر باید اضافه نماییم که نمایندگی رسمی اچ پی مفتخر است تا در زمینه ی تعمیرات سخت افزاری پرینتر های HP در سریعترین زمان ممکن خدمات لازم را به شما کاربران گرامی ارائه نماید. جهت کسب اطلاعات بیشتر با ما در نمایندگی رسمی در ارتباط باشید.

 

نمایندگی اچ پی

🔔 اولین نفر باشید!!!
بدون نگرانی و محدودیتی سوال خود را بپرسید...
The comments are closed.