HP search
HP logo

تفاوت تک کاره های مشکی 402n & 404n

نمایندگی پرینتر اچ پی
تفاوت تک کاره های مشکی 402n & 404n | هر کدام از انواع پرینتر های لیزری یا جوهر افشان ؛ انواع مختلفی از جمه چند کاره یا تک کاره را شامل می شوند . که در ادامه این پست به بررسی تفاوت تک کاره ها ...
موضوع مقاله:
مقاله های مرتبط:
Rate this post

تفاوت تک کاره های مشکی 402n & 404n | هر کدام از انواع پرینتر های لیزری یا جوهر افشان ؛ انواع مختلفی از جمه چند کاره یا تک کاره را شامل می شوند . که در ادامه این پست به بررسی تفاوت تک کاره ها ی سری HP Laserjet Pro 400n  می پردازیم . پرینتر های تک کاره به طور کلی ؛ قابلیت اسکن ؛ کپی ؛ فکس ؛ ندارند . و هرکدام باهم از لحاظ میزان کارکرد و سرعت و موارد جزیی تر مانند ظرفیت و میزان حافظه دستگاه و همچنین ویژگی های ظاهری و مواردی در ارتباط با قطعات پرینتر های تک کاره اچ پی ؛ متفاوت هستند. که هریک برای استفاده مشخصی مناسب تر است . پیشنهاد می شود جهت آشنایی بیشتر و تصمیم مناسب تر به نمایندگی HP مراجعه کنید .

تفاوت تک کاره

 

 

تفاوت تک کاره

 

  • پرینتر تک کاره HP laserjet pro M 402n : تکنولوژی چاپ این دستگاه ؛ لیزری می باشد . نوع چاپ آن سیاه سفید است . سینی کاغذ آن حدود ۲۵۰ برگ را شامل می شود . که در نوع خود بسیار خوب و مناسب جهت چاپ اسناد در ابعاد وسیع می باشد . البته این دستگاه قابلیت چاپ دو رو را ندارد و با پشت و رو کردن کاغذ توسط شخص امکان پذیر است . از ویژگی های جالب توجه این پرینتر ؛ سرعت چاپ بسیار بالای آن و حدود ۳۸ برگ در دقیقه ؛ می باشد . البته این چاپگر ؛ قابلیت اتصال بی سیم یا wifi را ندارد ؛ و اتصال آن به رایانه ؛ از طریق کابل USB ؛ امکان پذیر است . این دستگاه طراحی بسیار ظریف و زیبایی دارد و دارای یک صفحه نمایش متشکل از چند دکمه و چراغ LED ؛ جهت کارکرد آسان تر آن وجود دارد . ابعاد این دستگاه با ارتفاع ۲۱۶ میلی متر و طول ۳۸۱ میلی متر و عرض ۳۵۷ میلی متر ؛ می باشد . که در نوع خود با توجه به کارکرد بالا ؛ حجم کمی را شامل می شود و وزن آن حدود ۹ کیلوگرم  است . و قابلیت خاموش شدن به صورت خود کار دارد . حافظه دستگاه ۱۲۸ مگابایت است و هارد دیسک ندارد .

 

  • پرینتر تک کاره HP laserjet Pro M 404n : تکنولوژی چاپ دستگاه ؛ لیزری می باشد . چاپ معمولی و تک رنگ دارد . ظرفیت چاپ کمتری حدود ۱۰۰ برگ دارد . چاپ دو رو ندارد . این دستگاه چاپگر سرعت چاپ بسیار بالایی با بیش از ۴۰ صفحه در دقیقه دارد . و قابلیت اتصال بی سیم به شبکه wifi را ندارد و نیازمند اتصال با کابل USB  می باشد . دارای صفحه نمایشگر می باشد . ابعاد دستگاه حدود ۲۴cm ( ارتفاع ) و ۳۸cm ( طول ) و ۳۷cm ( عرض ) ؛ می باشد . حافظه دستگاه ۲۵۶ مگابایت می باشد . و هارد دیسک ندارد .

 

 

نمایندگی HP

کمپانی اچ پی با توجه به نیاز و سلیقه و نوع استفاده کاربران از محصولات خود به خصوص در زمینه چاپگر ها ؛ محصولات بسیار متنوعی را با کارایی های مختلف ارائه می دهد . به طور مثال هر کدام از انواع پرینتر های لیزری یا جوهر افشان ؛ انواع مختلفی از جمه چند کاره یا تک کاره را شامل می شوند . که در این پست به بررسی دو نوع پرینتر لیزری تک کاره از سری HP Pro Laserjet 400n  و تفاوت تک کاره ها پرداختیم . پرینتر های تک کاره به طور کلی ؛ قابلیت اسکن ؛ کپی ؛ فکس ؛ ندارند . و هرکدام باهم از لحاظ میزان کارکرد و سرعت و موارد جزیی تر متفاوت هستند. پیشنهاد می شود جهت آشنایی بیشتر با پرینتر های تک کاره اچ پی و تصمیم مناسب تر به نمایندگی HP مراجعه کنید .

 

نمایندگی HP

 

 

کارتریج مناسب دستگاه پرینتر اچ پی (HP Laserjet Pro 400n) | تفاوت تک کاره

کارتریج مناسب دستگاه پرینتر تک کاره  HP Laserjet Pro 402 n  ؛ از نوع HP 26A  با کد فنی CF226A می باشد که ظرفیت چاپ بالا و بیش از ۳۱۰۰ برگ را شامل می شود . و کارتریج مناسب دستگاه پرینتر تک کاره HP Laserjet Pro 404 n ؛ از نوع HP 59A با کد فنی CF259A می باشد . که ظرفیت چاپ بالا حدود ۳۰۰۰ برگ را شامل می شود . هر دو نوع کارتریج به صورت تک رنگ ( مشکی ) ؛ موجود هستند . البته کارتریج های نام برده شده از پرفروش ترین محصولات اچ پی محسوب می شوند . که با اکثر دستگاه های چاپگر سری HP Laserjet Pro 400n ؛ سازگاری دارند . توصیه می شود جهت خرید کارتریج مناسب با دستگاه خود ؛ و کسب اطمینان از اصل بودن آن ؛ به مراکز معتبر و نمایندگی رسمی اچ پی مراجعه کنید .

🔔 اولین نفر باشید!!!
بدون نگرانی و محدودیتی سوال خود را بپرسید...
The comments are closed.