HP search
HP logo

رفع صدای گیربکس در پرینتر های لیزری اچ پی

نمایندگی پرینتر اچ پی
رفع صدای گیربکس در پرینتر های لیزری اچ پی | گاه ممکن است هنگام چاپ با پرینتر های لیزری خود ، صدایی نا مربوط و ناهنجار به گوش شما برسد. این صدا ممکن است مشابه ی چرخش نامنظم و روی یکدیگر چرخ دنده ها باشد. ...
موضوع مقاله:
مقاله های مرتبط:
Rate this post

رفع صدای گیربکس در پرینتر های لیزری اچ پی | گاه ممکن است هنگام چاپ با پرینتر های لیزری خود ، صدایی نا مربوط و ناهنجار به گوش شما برسد. این صدا ممکن است مشابه ی چرخش نامنظم و روی یکدیگر چرخ دنده ها باشد. پیشنهاد می شود تا در هنگام بروز چنین ایراداتی دستگاه خود را سریعا خاموش کرده و طبق راه حل های زیر ، پرینتر خود را چک کنید.  همچنین در نظر داشته شاید ، شما می توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان ما در مرکز تعمیرات پرینتر لیزری همراه ما باشید.

  • ابتدا پس از ایجاد صدا های ناهنجار ، دستگاه را خاموش کنید.
  • سپس با یک بازدید کلی ، اطراف و درون دستگاه خود را مشاهده کنید.
  • کاغذ و کارتریج درون دستگاه خود را در بیاورید.
  • با یک نگاه دقیق از عدم وجود کاغذ درون پرینتر خود مطمئن شوید.
  • دستگاه خود را روشن کنید و وضعیت آن را بررسی کنید.

پس از گذر از مراحل بالا اگر همچنان دستگاه شما صدای ناهنجار تولید می کرد. می بایست دستگاه را خاموش کرده و به نمایندگی رسمی و یا مرکز تعمیرات معتبر اچ پی مراجعه کنید. پیشنهاد می شود تا در جهت کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان امور فنی HP در ارتباط باشید و از توصیه های مهندسین و تکنسین های اچ پی بهرمند شوید.

 

رفع صدای گیربکس

گیربکس و جعبه ی انتقال نیروی پرینتر ، به عنوان یکی از اصلی ترین اجزای سخت افزاری درون چاپگر ها به حساب می آیند. نحوه ی باز ، بسته ، تعمیرات و اسمبل کردن این قطعات باید به گونه ای استاندارد انجام شود. از این رو شما نمی توانید به راحتی این کار را در منزل و یا در محل کار خود انجام دهید. عموما ایرادات این چنینی ،  قابلیت رفع در محل بسیار سخت و دشواری دارند. از این رو طبق دستورالعملهای لازم ، کاربران موظف اند جهت بر طرف ساختن ایرادات این چنینی به نمایندگی رسمی مراجعه فرمایند.

طبق توضیحات بخش قبلی متوجه شدیم که کاربران باید در نمایندگی رسمی اچ پی حضور پیدا کنند. لذا در نظر داشته باشید پس از حضور کاربران ، دستگاه ها توسط کارشناسان و تکنسین های حاضر چک و بررسی شده و سپس پس از کارشناسی های اولیه جهت تعمیر به واحد تعمیرات اعزام می شود. در نظر داشته باشید که در بخش های بعدی در ارتباط با عملکرد گیربکس و اصلی ترین عامل خرابی این قطعات نیز بررسی های لازم را انجام می دهیم.

 

 

رفع صدای گیربکس

 

 

علل خرابی

در نظر داشته باشید که عوامل بسیار زیادی مبنی بر خرابی گیربکس ها در واحد فنی گزارش میشود. استفاده از کاغذ های غیر استاندارد تا استفاده از تونر نا مرغوب ، استفاده ی بیش از حد از چاپگر ، ضربه زدن به پرینتر و … می تواند اصلی ترین مسائل در زمینه ی آسیب به گیربکس ماشین های اداری HP باشد. در همین راستا پیشنهاد می شود تا از این دستگاه ها در مقابل آسیب های این چنینی محافظت بیشتری شود. کارتریج های نامرغوب ، یکی از دلایل مهم در راستای ورود آسیب به دستگاه ها اچ پی می باشد. کارتریج های غیر فابریک در روند چاپ دارای عملکردی نا مناسب و غیر اصولی می باشند. لذا همین موضوع باعث می شود تا چرخ دنده و گیربکس دستگاه نیز آسیب جدی ببیند.

 

 

علل خرابی

 

 

 

ورود هرگونه ضربه و استفاده ی بیش از حد از دستگاه های اچ پی می تواند گزینه های دوم و سوم خرابی گیربکس ها به حساب بی آیند. در نظر داشته باشید که هر دستگاه با توجه به مشخصات فنی خود ، مورد استفاده ی فضا های خاص و مشخصی می باشد. لذا استفاده ی بیش از حد و چاپ اسناد بیش از توان دستگاه می تواند در مرحله ی اول بروی فیوزینگ و در مرحله ی دوم بروی قطعات چرخ دنده و گیربکس تاثیر بسزایی بگذارد. پیشنهاد می شود تا پیش از خرید چاپگر های اچ پی نسبت به عملکرد و نوع کار خود اطمینان کامل را حاصل فرمایید.

 

عملکرد گیربکس در پرینتر های اچ پی | رفع صدای گیربکس

عملکرد و وظیفه ی گیربکس در پرینتر های اچ پی بسیار مهم و حیاتی می باشد. در نظر داشته باشید که گیربکس شامل تعداد بسیار زیادی از چرخ دنده ها می باشد که طی چرخش و عملکرد آنها دستگاه پردازش خود را مبنی بر چاپ ، ورودی کاغذ ، زمان پردازش ، زمان بررسی و زمان چاپ ( تایم )  ، خروجی کاغذ و … انجام می دهد. پس با توجه به چنین وظیفه هایی مهم درون دستگاه ، می توانیم گیربکس را به عنوان یکی از مهمترین قطعات سخت افزاری درون دستگاه های چاپگر اچ پی به حساب بی آوریم. جهت کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان ما در نمایندگی رسمی فروش و خدمات پس از فروش اچ پی در کارگاه مرکزی HP ارتباط باشید.

 

 

 

عملکرد گیربکس در پرینتر های اچ پی | رفع صدای گیربکس

🔔 اولین نفر باشید!!!
بدون نگرانی و محدودیتی سوال خود را بپرسید...
The comments are closed.