HP search
HP logo

قطعات پرینتر 402 DN اچ پی

نمایندگی پرینتر اچ پی
قطعات پرینتر 402 DN اچ پی | بسیاری از افراد در ارتباط با نحوه ی خرید و تعویض قطعات پرینتر های تک کاره سری 402 ، گزارشاتی را برای ما در نمایندگی رسمی ارسال می نمایند. از این رو ما در نمایندگی رسمی فروش و ...
موضوع مقاله:
مقاله های مرتبط:
Rate this post

قطعات پرینتر 402 DN اچ پی | بسیاری از افراد در ارتباط با نحوه ی خرید و تعویض قطعات پرینتر های تک کاره سری 402 ، گزارشاتی را برای ما در نمایندگی رسمی ارسال می نمایند. از این رو ما در نمایندگی رسمی فروش و خدمات پس از فروش پرینتر های اچ پی ، تصمیم داریم تا قطعات پرینتر های اچ پ یرا با همدیگر بررسی نمایم. از این رو شما می توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر در ارتباط با نحوه ی تهیه قطعات و بررسی پرینتر HP lasaerJet M402 با ما در نمایندگی رسمی همراه شوید.

 

قطعات پرینتر

یکی از اصلی ترین موضوعاتی که در پرینتر های لیزری اچ پی باید به ان بپردازیم . بحث قطعات می باشد. پرینتر های لیزری HP نیز همانند سایر محصولات در زمینه ی ماشین های اداری برای نگهداری و مصرف نیاز به قطعات زیادی دارند. حال اگر مصرف کنندگان به صورت استاندارد از این محصولات استفاده نمایند. قطعات کمتری را جهت نگهداری پرینتر خود استفاده می شود. در نظر داشته باشید که اگر مصرف شما خارج از محدوده ی استاندارد باشد ممکن است که زودتر از زمان سرویس های دوره ای نیاز به تعویض قطعات داشته باشید. با ما در ادامه همراه شوید.

 

 

قطعات پرینتر

 

سوال بسیاری از کاربران در ارتباط با خرید قطعات به نمایندگی گزارش می شود. در مرحله ی اول پیش از اینکه بخواهیم مرکز خرید و نمایندگی های فروش را معرفی کنیم . لازم دانستیم تا در ارتباط با قطعات پرینتر لیزری مشکی 402 توضیحات بیشتری را به شما کاربران گرامی ارائه دهیم. در ارتباط با قطعات ، پرینتر هایی چون HP 402 ، باید بگوییم که این دستگاه ها دارای قطعات جانبی اصلی و فرعی می باشند. از سری قطعات اصلی می توانید کارتریج های ، قطعات کاغذکش ، قطعات فیوزینگ و … اشاره کینم. قطعات فرعی مربوط به لوازمی چون کابل های برق ، USB و … می باشند. پس در این بخش توانستیم با واژه ی قطعاتت پرینتر آشنایی بیشتری را کسب نماییم. جهت کسب اطلاعات بیشتر در ارتباط با تک کاره سیاه و سفید جدید با ما همراه باشید.

 

نمایندگی HP

در این بخش به صورت تخصصی تر به سری 402  و نحوه ی تهیه ی قطعات آن می پردازیم . پیش از اشاره به هر موضوعی لازم است بدانید که HP 402 از سری پرینتر های لیزری مشکی با وزن 8  الی 9 کیلوگرم می باشد. نوع کاربری این دستگاه به صورت تک کاره بوده و 402 تنها توانایی چاپ را به کاربران ارائه می دهند. سایز مورد استفاده ی این دستگاه به صورت استاندارد A4 ،  A5 ، B5 در 402 DN دیده می شود. ظرفیت سینی کاغذی این دستگاه بین 250 تا 300 می باشد. از سری مشخصات مهم این دستگاه می توانیم به کیفیت بالای و وضوح مناسب 1200 آن اشاره داشته باشیم. همچنین توان کار بالای این دستگاه به صورت ماهانه تا 80000 برگ محاسبه شده است. زمان چاپ این دستگاه از حالت Sleep تا  Ready 8  الی 10 ثانیه زمانبندی شده است.

اما در ارتباط با نحوه ی تهیه ی قطعات جانبی این دستگاه باید بگویم که : متاسفانه در چند سال اخیر قطعات ماشین های اداری به صورت فیک به شدت در بازار دیده می شود. بسیاری از کاربران به دلیل نداشتن آگاهی ، در جهت استفاده ی مجدد از دستگاه خود ، قطعات فیک را خریداری می کنند. اما نمایندگی رسمی فروش و خدمات پس از فروش در نظر دارد تا در جهت خرید مناسب قطعات توسط کاربران ، تمامی خدمات پرینتر های HP 402DN را در نمایندگی در اختیار مصرف کنندگان قرار دهد. همچنین شما می توانید در جهت ارسال قطعات پرینترهای HP با کارشناسان ما در نمایندگی رسمی HP همراه شوید.

 

 

نمایندگی HP

🔔 اولین نفر باشید!!!
بدون نگرانی و محدودیتی سوال خود را بپرسید...
The comments are closed.