HP search
HP logo

پرینتر کارکرده HP 404DN | نمایندگی فروش پرینتر دست دوم اچ پی

نمایندگی پرینتر اچ پی
پرینتر کارکرده HP 404DN | نمایندگی فروش پرینتر دست دوم اچ پی . در این بخش تصمیم داریم تا با یک مدل پرینتر های دست دوم اچ پی با تکنولوژی کار تک رنگ شما کاربران و مصرف کنندگان را آشنا کنیم. در نظر داشته باشید ...
موضوع مقاله:
مقاله های مرتبط:
Rate this post

پرینتر کارکرده HP 404DN | نمایندگی فروش پرینتر دست دوم اچ پی . در این بخش تصمیم داریم تا با یک مدل پرینتر های دست دوم اچ پی با تکنولوژی کار تک رنگ شما کاربران و مصرف کنندگان را آشنا کنیم. در نظر داشته باشید که پرینتر های لیزری اچ پی در دسته ی پرینتر های پر قدرت و با کیفیت در صنعت چاپ ، ماشین های اداری و رایانه ایی به حساب می آیند. از همین رو تصمیم گرفتیم این محصول را به صورت کارکرده در نمایندگی رسمی قرار بدهیم. برای کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان ما در نمایندگی رسمی اچ پی تماس حاصل فرمایید. کارشناسان ما در نمایندگی رسمی اچ پی مفتخراند تا در این راه یاری رسان شما عزیزان باشند.

 

 

پرینتر کارکرده HP 404DN

شما می توانید با استفاده از چاپگر لیزری تک رنگ LaserJet Pro M404dn از کمپانی محبوب HP هوشمندتر کار کنید. شما می توانید با استفاده از پرینتر لیزری مشکی اچ پی 404 سری DN نتایج با کیفیتی را در چاپ اسناد خود بدست آورید. در ارتباط با کیفیت چاپ این ماشین اداری پر قدرت باید بگوییم که اچ پی HP 404DN وضوح چاپ تا 1200 در 1200 dpi را دارد. برای کسب اطلاعات بیشتر با ما همراه شوید.

از سری قابلیت های دیگر این دستگاه می توانیم به قابلیت چاپگر با دو سینی ورودی ، که در مجموع 350 برگ کاغذ را در خود جای می دهد و یک سینی خروجی 150 برگ ، متن واضح روی اسناد تجاری ، پاکت ها و برچسب ها ی خود را بدون هیچ دردسری انجام دهید. در ارتباط با سرعت این دستگاه باید اضافه کنم که سرعت چاپ این دستگاه در پردازش اولیه پس از اولین تلاش خود در  6.1 ثانیه به چاپ می رسد.

 

پرینتر کارکرده HP 404DN

پرینتر کارکرده HP 404DN

 

 

مشخصات فنی پرینتر اچ پی HP 404DN

سرعت چاپ این دستگاه در دقیقه یکی از قابلیت های است که بسیاری از مصرف کنندگان به آن می پردازند. در ارتباط با این دستگاه باید بگویم که پرینتر اچ پی 404DN توانایی چاپ 40 برگ در دقیقه را دارد. در ارتباط با پرینتر های اچ پی به صورت کارکرده و دست دوم باید اضافه کنیم که ، تمامی دستگاه های کارکرده ی اچ پی توسط نمایندگی با گارانتی و ضمانت نامه ی معتبر خدمت مصرف کنندگان ارائه می شود. از همین رو لازم دونستیم تا توضیحاتی را در این زمینه بدهیم.

 

مشخصات فنی پرینتر اچ پی HP 404DN

پرینتر کارکرده HP 404DN

 

کیفیت و سرعت پردازش بالای پرینتر های اچ پی همواره به طور واضحی در میان رقبا و شرکت های تولید کننده ماشین ها اداری و رایانه ایی ، زبان زد می باشد. در همین زمینه اچ پی همواره در تلاش است تا محصولات خود را با بالاترین کیفیت ممکن طراحی و به بازار عرضه کند. شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر در ارتباط با پرینتر های لیزری دست دوم اچ پی با کارشناسان ما در نمایندگی رسمی اچ پی تماس حاصل فرمایید.

 

اتصالات اچ پی 404DN دست دوم

 

پرینتر لیزری مشکی اچ پی 404 سری DN دارای ورودی USB 2.0 و اتصال اترنت است و برای چاپ روی موبایل M404dn با Apple AirPrint ، Google Cloud Print ، HP ePrint ، HP Smart App و Mopria سازگار می باشد. یکی از قابلیت های مهم در ارتباط با تکنولوژی چاپ پرینتر های اچ پی همین اتصال غیر مستقیم از طریق سیستم عاملها می باشد. شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه ی اتصالات پرینتر دست دوم اچ پی با کارشناسان ما در نمایندگی تماس حاصل فرمایید. چرخه کاری اچ پی 404DN کارکرده در ماه بین 50 تا 80 هزار برگ A4 می باشد.

پرینتر لیزری مشکی اچ پی HP 404DN دارای دو قابلیت ویژه در نحوه ی چاپ خود می باشد. قابلیت اول این دستگاه مربوط به واژه ی D می باشد. D در پسوند پرینتر های اچ پی به معنای توانایی چاپ به صورت دابلکس یا دورو می باشد. قابلیت دیگری که در پسوند این پرینتر دیده می شود N می باشد. N در پرینتر های اچ پی شامل اتصالات این دستگاه می شود.

 

اتصالات اچ پی 404DN دست دوم

پرینتر کارکرده HP 404DN

 

سایر مشخصات HP 404DN

  • چاپ خودکار دوبلکس و سرعت چاپ سیاه و سفید تا 40 برگ در دقیقه
  • سینی چند منظوره 100 برگ ، سینی ورودی 250 برگ و سینی خروجی 150 برگ اچ پی HP 404DN
  • وضوح چاپ 1200 x 1200 dpi برای نوشتار واضح روی اسناد تجاری ، پاکت ها ، برچسب ها و …
  • سرعت چاپ اولین برگه پس از 6 ثانیه
  • چاپ 40 برگ A4 در دقیقه
  • سازگاری اتصال با سیستم عاملهای Apple AirPrint ، Google Cloud Print  ، HP ePrint  ، HP Smart App و Mopria
  • چرخه کار ماهانه 80،000 صفحه ( مقدار توصیه ی شرکتی اچ پی )

 

سایر مشخصات HP 404DN

پرینتر کارکرده HP 404DN

نمایندگی رسمی فروش پرینتر دست دوم اچ پی

خرید محصولات اچ پی به صورت کارکرده می تواند کمک چشمگیری در زمینه ی ماشین های اداری و رایانه ایی به کاربران بکند. زیرا علاوه بر کاهش هزینه های اضافه جهت خرید دستگاه های نو، شما می توانید از پرینتر های دست دوم اچ پی با ضمانت شرکتی بهرمند شوید. برای کسب اطلاعات بیشتر در ارتباط با نحوه ی خرید پرینتر دست دوم اچ پی تنها کافیست تا با مشاوران ما در نمایندگی رسمی اچ پی تماس حاصل فرمایید. کارشناسان ما در تلاش اند تا بتوانند در کوتاه ترین زمان ممکن پاسخگوی شما عزیزان باشند. برای ارتباط با ما تنها کافیست با شماره ی 89392 تماس حاصل فرمایید.

 

نمایندگی رسمی فروش پرینتر دست دوم اچ پی

پرینتر کارکرده HP 404DN

🔔 دومین نفر باشید!!!
  • پرینتر HP404dn تک کاره لیزری مشکی گفته

    […] عالی است. جهت کسب اطلاعات بیشتر در ارتباط با مشخصات پرینتر کارکرده HP 404DN با کارشناسان ما در نمایندگی رسمی فروش و خدمات پس از […]

    جولای 27, 2022 - 5:20 ب.ظ
You must be logged in to post a comment.