HP search
HP logo

پرینتر کارکرده HP 501DN | نمایندگی فروش پرینتر دست دوم اچ پی

نمایندگی پرینتر اچ پی
پرینتر کارکرده HP 501DN | نمایندگی فروش پرینتر دست دوم اچ پی در این پست تصمیم داریم تا در رابطه با یک فیلتر لیزری تک کاره کمپانی اچ پی با قدرتی بی نظیر و کیفیتی بی همتا به صورت کارکرده و دست دوم در نمایندگی ...
موضوع مقاله:
مقاله های مرتبط:
4.5/5 - (2 امتیاز)

پرینتر کارکرده HP 501DN | نمایندگی فروش پرینتر دست دوم اچ پی در این پست تصمیم داریم تا در رابطه با یک فیلتر لیزری تک کاره کمپانی اچ پی با قدرتی بی نظیر و کیفیتی بی همتا به صورت کارکرده و دست دوم در نمایندگی توضیحات لازم را برای شما کاربران و مصرف کنندگان این کمپانی ارائه دهیم. پیشنهاد می شود اگر شما به دنبال دستگاه دست دوم با ضمانت نامه های شرکتی می باشید با ما همراه باشید. همچنین در نظر داشته باشید که شما می توانید بدون صرف هیچ هزینه ای با کارشناسان ما در نمایندگی رسمی فروش پرینترهای دست دوم اچ پی تماس حاصل فرمایید.ما مفتخریم تا در این راه یاری رسان شما باشیم.

 

 

پرینتر کارکرده HP 501DN

در این پست قصد داریم تا مصرف کنندگان را با پرینتر تک کاره لیزری مشکی اچ پی سری 501DN بیشتر آشنا کنیم. پس پیشنهاد می شود تا انتهای این پست با ما همراه شوید . تا از ویژگی های بی نظیر این چاپگر لیزری تک کاره آگاهی کامل را بدست آورید. شما می توانید بدون هیچ ایرادی با استفاده از سری پرینتر لیزری تک رنگ LaserJet Pro M501dn از HP ، سریع ، کارآمد و ایمن اسناد خود را با بالاترین کیفیت ممکن چاپ کنید.

بدون هیچ مقدمه ایی به سراغ مشخصات فنی پرینتر لیزری مشکی اچ پی hp 501dn می رویم تا بتوانیم با چاپگر 501 مناسب ارگانی آشنا شویم. HP laserjet 501DN  قادر  به تولید 45 صفحه در هر دقیقه می باشد. در نظر داشته باشید که تعداد نامبرده برای یک چاپگر در دقیقه عدد قابل توجه ایی می باشد. شما می توانید بدون هیچ نگرانی اسناد خود را با بالاترین کیفیت و سرعت از طریق HP 501DN به چاپ برسانید.

 

پرینتر کارکرده HP 501DN

پرینتر کارکرده HP 501DN

 

مشخصات فنی HP 501DN

نکته ی جالبی که در این خصوص می توان به آن اشاره کرد سیستم خودکار سریع 501 می باشد. اچ پی با استفاده از پردازنده های قوی توانسته سرعت عملکرد این پرینتر ها را بیشت از پیش افزایش دهد. شما می توانید با استفاده از این دستگاه به اولین چاپ خود تنها پس از  5 ثانیه برسید. اگر به پسوند این پرینتری مشکی اچ پی دقت کرده باشید در میابید که این پرینتر قابلیت DN دارد . D در انتهای اسم پرینتر های اچ پی به معنای قابلیت چاپ به صورت دابلکس می باشد .  پس با این حساب 501 دارای دوبلکس خودکار تا حداکثر 36 ipm برای صرفه جویی در کاغذ های شما است. اچ پی لیزرجت 501 دورو با قتابلیت نصب نت یک سینی استاندارد ورودی 550 برگ برای کار با همه اندازه های معمول کاغذ استفاده می کند .

استفاده از آن نیز با USB 2.0 و اتصال اترنت و پشتیبانی از چندین پروتکل چاپ تلفن همراه آسان است. علاوه بر این ، یک چرخه وظیفه ماهانه 100000 صفحه دارد و یک LCD دو خطی با نور پس زمینه و یک صفحه کلید عددی برای بررسی وضعیت و وارد کردن داده ها ارائه می دهد.

 

مشخصات فنی HP 501DN

پرینتر کارکرده HP 501DN

 

چاپ با استفاده از پرینتر لیزری HP 501DN کارکرده

پرینتر لیزری مشکی اچ پی 501 سری دابلکس فناوری HP FastRes و ProRes با چاپ لیزری تا 4800 در 600 نقطه در اینچ یا همان واحد ورودی DPI را دارد. در نظر داشته باشید که شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان ما در نمایندگی رسمی اچپی تماس حاصل فرمایید. کارشناسان ما در نمایندگی رسمی فروش و خدمات پس از فوش اچ پی مفتخراند تا شما را در راه خرید و مشاوره ی خرید پرینتر دست دوم HP همراهی نمایند.  در نظر اداشته باشید که اچ پی 501 DN می تواند. اسناد شما را با سرعت چاپ تا 45 صفحه در دقیقه و همچنین چاپ دو طرفه تا 36 اینچ در دقیقه با بالاترین کیفیت خروجی به شما کاربران ارائه دهد.

 

چاپ با استفاده از پرینتر لیزری HP 501DN کارکرده

پرینتر کارکرده HP 501DN

 

از سری قابلیت هایی که باید از این پرینتر قدرتمند به آن اشاره کنیم. قابلیت های نرم و سخت افزاری چون چاپ  از طریق موبایل با استفاده از HP ePrint ، Apple AirPrint ، Google Cloud Print 2.0  و پروتکل های دارای مجوز Mopria  می باشد. شما قادرید تا بدون اتصال از طریق هیچ درگاهی تنها با اتصال تلفن هوشمند خود اسناد مورد نظرتان را چاپ نمایید. یکی از مضوعاتی که برای بسیاری از مصرف کنندگان هنگام خرید پرینتر لیزری مشکی اچ پی 501 دست دوم حائز اهمیت می باشد. نگاه به توان کارایی دستگاه به صورت ماهانه است. LaserJet Pro M501dn  دارای چرخه ماهانه 100000 صفحه با حجم توصیه شده ماهیانه 1500 – 6000 صفحه ی A4 می باشد.

سایر مشخصات HP laserjet 501dn دست دوم

این دستگاه دارای دو سینی ورودی کاغذی و یک سینی خروجی می باشد. در نظر داشته باشید که سیتی ابتدای این محصول ، توانایی نگهداری تا 100 برگ  را دارد . همچنین سینی دوم به شما قابلیت نگهداری  550 برگ A4 را می دهد. در نهایت سینی خروجی این دستگاه قدرتمند به شما یک سینی خروجی 250 برگی می دهد. تا بتوانید از آن در هر فضایی بدون دغدغه ی و نگرانی نگهداری کاغد استفاده نمایید. برای کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان ما در نمایندگی رسمی فروش و خدمات پس از فروش تماس حاصل فرمایید.

 

سایر مشخصات HP laserjet 501dn دست دوم

پرینتر کارکرده HP 501DN

 

لازم به ذکر است که تمامی پرینترهایی که در مرکز تخصصی فروش و خدمات پس از فروش چاپگرهای دست دوم اچ دی قرار دارند. توسط تیم کارشناسی و متخصص نمایندگی رسمی به طور کامل مورد تست قرار گرفتند. از این نظر شما می‌توانید در ارتباط با خرید پرینتر دست دوم بدون هیچ نگرانی اقدامات لازم را انجام دهید. همچنین نمایندگی رسمی فروش و خدمات پس از فروش پرینتر دست دوم اچ پی در نظر دارد تا برای رضایت کامل شما کاربران عزیز تمامی دستگاه های خود را به مدت معلومی دارای ضمانت معتبر شرکتی کند. پس با این حساب شما می توانید تمامی پرینترهای کمپانی اچ پی را در نمایندگی فروش چاپگر دست دوم با ضمانت نامه معتبر دریافت کنید.

 

تصویر مرتبط با پرینتر کارکرده HP 501DN | نمایندگی فروش پرینتر دست دوم اچ پی - 6 2

🔔 اولین نفر باشید!!!
بدون نگرانی و محدودیتی سوال خود را بپرسید...
You must be logged in to post a comment.