HP search
HP logo

به صرفه ترین چهارکاره ی اچ پی 1536

نمایندگی پرینتر اچ پی
به صرفه ترین چهارکاره ی اچ پی 1536 | اچ پی HP 1536، از سری محصولات Multifunction ، امروزه بازار خرید و فروش ماشین های اداری به خصوص دستگاه های چاپگر بسیار داغ می باشد. با تغییرات لحظه ای قیمت ها ، و افزایش آنها ...
موضوع مقاله:
مقاله های مرتبط:
Rate this post

به صرفه ترین چهارکاره ی اچ پی 1536 | اچ پی HP 1536، از سری محصولات Multifunction ، امروزه بازار خرید و فروش ماشین های اداری به خصوص دستگاه های چاپگر بسیار داغ می باشد. با تغییرات لحظه ای قیمت ها ، و افزایش آنها به صورت روز افزون ، جست و جو و خرید یک دستگاه چهارکاره ی به صرفه کمی سخت و دشوار به نظر می رسد. اما با این حال ما در این بخش تصمیم داریم تا با معرفی یکی از محبوب ترین دستگاه های مولتی ، شما را با چاپگر مقرون به صرفه و اقتصادی اچ پی آشنا نماییم. در همین راستا ما در این بخش تصمیم داریم تا با بررسی این دستگاه همراه شما باشیم.

 

به صرفه ترین چهارکاره

هنگامی که نام به صرفه ترین چاپگر ها به گوش می رسد. ناخودآگاه چندین فایل مهم توی ذهن ما مرور می شود. چه دستگاه هایی به عنوان پرینتر های مقرون به صرفه به حساب می آیند.؟ برخلاف نظر عموم ، تنها قیمت یک کالا نیست که آن را مقرون به صرفه می کند. شما باید در نظر داشته باشید که قطعات مصرفی و قطعات اصلی این دستگاه ها نیز مقرون به صرفه و اقتصادی باشند. در نظر داشته باشید که شما می توانید در راستای کسب اطلاعات بیشتر در ارتباط با پرینتر های چهار کاره ی مقرون به صرفه از کارشناسان بخش فروشگاهی تمامی اطلاعات لازم را دریافت نمایید.

اچ پی 1536 پرینتر اقتصادی اچ پی ، این دستگاه از سری چاپگر های چهار کاره ی اکونومی به حساب می آیند. HP 1536 از سری دستگاه های میان رده ی اچ پی می باشد. نمی توان به طور کامل مدعی شد که Multifunction 1536 یک دستگاه همه کاره و عالی می باشد. اما با توجه به قیمت و خصوصیات آن ، این دستگاه در دسته چاپگر های مناسب و کار راه انداز قرار می گیرد.

از سری نکات مثبت این دستگاه می توان  قدرت چاپ بالا به همراه کیفیتی مطلوب اشاره نمود. البته لازم به ذکر است که این سری از چاپگر های اچ پی دارای معایبی در زمینه ی ، ظاهری نیز می باشند. که البته این موضوع در مقابل آپشن های این دستگاه زیاد به چشم نمی آید. پشتیبانی این دستگاه از طریق کابل مستقیم و Ethernet بوده و این امکان را به کاربران خود میدهد. که به راحتی از طریق چند Device چاپ خود را انجام دهند. جهت آشنایی بیشتر با این دستگاه در ادامه همراه ما باشید.

 

 

 

 

به صرفه ترین چهارکاره

 

 

پرینتر اقتصادی HP

پرینتر لیزری مشکی HP 1536 از سری چاپگر های تک رنگ مولتی بوده که به دلیل قیمت مناسب و عملکرد بالا ، مورد استقبال بسیاری از کاربران در حوزه ی چاپ قرار گرفته است. از نظر ظاهری نکات مثبت زیادی را نمی توان درون این دستگاه مشاهده نمود. طراحی و کانسپت این دستگاه به صورت ایستاده طراحی شده است. در کارنامه ی طراحی های ظاهری ، اچ پی مدل های هم رده ی بسیار خوش نقش تری به چشم می خورد . جهت آشنایی بیشتر با سایر پرینتر مقرون به صرفه اچ پی  وارد لینک قرار گرفته شده شوید.

نکته ی مثبتی که در این دستگاه به چشم می خورد استفاده از پنل LCD کوچک اما کاربردی می باشد. با بررسی این پنل متوجه خواهید شد که چهار بخش اصلی این چاپگر یعنی  ، پرینت ، کپی ، اسکن و فکس به راحتی قابل کنترل می باشد. نکته ی اساسی که در این بخش به آن بر خوردیم. مبحث ADF این دستگاه می باشد. شما می توانید با استفاده از این آپشن درون دستگاه های اچ پی اسناد خود را با استفاده از تغذیه کننده ی خودکار ،اسکن ، کپی و چاپ نمایید. با ما در ادامه همراه باشید تا در ارتباط با مشخصات فنی اصلی این دستگاه نیز بررسی های لازم را انجام دهیم.

 

 

 

پرینتر اقتصادی HP

 

 

مشخصات فنی HP LaserJet 1536

اچ پی HP 1536 از سری چاپگر های متوسط اچ پی با ابعاد 441x343x373 mm می باشد. اسکنر این دستگاه از سری اسکنر های ADF و Flatbed بوده و این امکان را به کاربران می دهد. تا اسناد خود را با بالاترین کوالیتی اسکن و کپی نماید. در سری چاپگر های D ، آپشن چاپ دورو به صورت اتوماتیک در مشخصات فنی این دستگاه دیده می شود.

رنگ این محصول به صورت یک دست Black بوده و همچنین کیفیت چاپی 600 نقطه در اینچ (DPI) را به کاربران ارائه می دهد. در نهایت لازم است بدانید که این دستگاه 12 کیلوگرمی توانایی چاپ تا 8000 برگ در ماه را با استفاده از کارتریج لیزری 78A به کاربران خود ارائه می دهد. جهت کسب اطلاعات بیشتر در ارتباط با سایر مشخصات این دستگاه با کارشناسان واحد فروش همراه شوید. جهت کسب اطلاعات بیشتر در ارتباط کارتریج 78A لیزری مشکی ، سازگار با پرینتر HP 1536وارد لینک قرار گرفته شده شوید.

 

 

مشخصات فنی HP LaserJet 1536

به صرفه ترین چهارکاره

🔔 اولین نفر باشید!!!
بدون نگرانی و محدودیتی سوال خود را بپرسید...
The comments are closed.