HP search
HP logo

تعمیر پرینتر فوری در محل HP

نمایندگی پرینتر اچ پی
تعمیر پرینتر فوری در محل HP | آیا تا به حال شده که هنگام کار با پرینتر های خود دچار ، خرابی و یا آسیب درون دستگاه خود شوید. بسیاری از کاربران هنگام استفاده از ماشین های اداری خود پس از مشاهده ی ایراد هیچگونه ...
موضوع مقاله:
مقاله های مرتبط:
Rate this post

تعمیر پرینتر فوری در محل HP | آیا تا به حال شده که هنگام کار با پرینتر های خود دچار ، خرابی و یا آسیب درون دستگاه خود شوید. بسیاری از کاربران هنگام استفاده از ماشین های اداری خود پس از مشاهده ی ایراد هیچگونه اطلاعاتی در ارتباط با نحوه ی به وجود آمدن و یا نحوه ی برطرف کردن آن ندارند. از این رو شما می توانید بدون هیچگونه معطلی تنها با ارتباط در شبکه های اجتماعی و یا به صورت تلفنی مشکل خود را برطرف سازید.

ما در این بخش تصمیم داریم تا در ارتباط نحوه ی تعمیر پرینتر ، تعمیرات در محل ، خدمات پرینتر های اچ پی و ایرادات متداول این دستگاه ها بررسی داشته باشیم. بسیاری از کاربران گرامی سوالاتی را مبنی بر نوع سرویس ، ایرادات دستگاه ها و خدمات در محل مطرح می سازند.

لذا با توجه به همین موارد ما تصمیم داریم تا در ارتباط تعمیرات فوری ماشین های اداری اچ پی بررسی های لازم را انجام داده. و سپس با توجه به این موضوعات ایرادات پرینتر ها را بر طرف سازیم. به طور کلی ایرادات پرینتر های اچ پی به دو دسته تقسیم می شود. دسته ی اول ایرادات سیستمی می باشند. اغلب این ایرادات مربوط به سیستم و درایور ثبت شده می باشد.

در صورت هرگونه تغییر در روند استاندارد درایور و سیستم شناسایی ،  لپ تاپ یا پی سی توانایی لینک به پرینتر را از دست می دهند. از این رو شما می توانید پس از مشاهده ی هرگونه آسیب و یا عدم ارتباط با کارشناسان ما در مرکز نرم افزار HP در ارتباط باشید. جهت کسب اطلاعات بیشتر در ارتباط با تعمیر دستگاه های اچ پی به صورت سخت افزاری در بخش بعدی همراه ما باشید.

 

تعمیر پرینتر فوری

به طور کلی پرینتر ها ، به عنوان یکی از اصلی ترین دستگاه ها در زمینه ی ماشین های اداری به حساب می آیند. لذا همین موضوع باعث شده تا هر اداره ، سازمان و هر فضای اداری ، تجاری در راستای پیشبرد اهداف خود از این دستگاه بهره ببرند. ایرادات این دستگاه ها بسته به مدل ، نوع چاپ و نحوه ی استفاده ی کاربران ممکن است متفاوت باشد.

اما در هر صورت نمایندگی رسمی اچ پی در راستای کسب رضایت کاربران خود این امکان را برای مصرف کنندگان فراهم نموده تا. بتوانند از خدمات سریع و فوری در جهت تعمیر پرینتر خود بهره مند شوند. تنها کافیست برای میسر نمودن مراحل تعمیرات دستگاه های خود از صفحه ی نخست منوی ارتباط با ما را انتخاب نموده و از طریق تماس و یا ثبت سفارش خود ، در سریعترین زمان خدمات لازم را دریافت نمایید.

تعمیرات فوری ماشین های اداری اچ پی به چه صورتی انجام می شود؟ به طور کلی خدمات فوری ماشین های اداری به دو صورت انجام می شود. دسته ی اول خدمات در مرکز مجاز تعمیرگاهی اچ پی می باشد. با استفاده از این روش شما می توانید پس از برقراری تماس دستگاه خود را تحویل نمایندگی رسمی داده و سپس ما در نمایندگی HP تمامی بررسی های لازم را بروی دستگاه شما انجام می دهیم.

در بخش دوم شما کاربران گرامی می توانید از خدمات در محل ماشین های اداری استفاده نمایید. البته در نظر داشته باشید که بخشی از ایرادات سخت افزاری ممکن است قابلیت تعمیر در محل را نداشته باشند. در صورت مواجه با چنین ایراداتی می بایست مجددا از روش اول استفاده نمایید.

 

 

تعمیر پرینتر فوری

تعمیر پرینتر فوری

 

تکنسین اچ پی

خدمات فوری ماشین های اداری ( پرینتر ) اچ پی شامل چه مواردی می شود؟ در نظر داشته باشید که پرینتر های اچ پی دارای خدمات بسیاری می باشند. این خدمات در دسته ی نرم افزاری ، مصرفی ، سخت افزاری و … تقسیم شده است. حال شما می توانید با مشخص نمودن ایرادات خود ، نوع خدمات مورد نیازتان را مشخص نمایید. به طور کلی تمامی خدمات تعمیرگاهی ، تعمیرات سخت افزاری ، تعمیرات نرم افزاری ، شبکه ، راه اندازی ، تعمیرات کارتریج و … جز دسته بندی خدمات فوری پرینتر های اچ پی می باشند.

تعمیرات فوری ماشین های اداری در محل : برای دریافت خدمات فوری در محل ، کاربران گرامی می بایست ابتدا در سایت یا به صورت تلفنی خرابی دستگاه خود را مشخص نمایند. پس از مشخص نمودن خرابی ، گزارش شما کاربران گرامی در کارتابل تکنسین قرار گرفته و سپس نسبت به تعمیرات دستگاه های شما در سریعترین زمان اقدامات لازم را انجام خواند داد. جهت کسب اطلاعات بیشتر در ارتباط با تعمیرات پرینتر HP با کارشناسان ما در نمایندگی رسمی تعمیرگاهی اچ پی همراه شوید.

 

 

تکنسین اچ پی

 

 

ایرادات متداول پرینتر های اچ پی

همانطور که در بخش ابتدایی به آن اشاره کردیم ، ایرادات پرینتر های اچ پی به دو دسته مستقیم می شوند. ایرادات نرم افزاری و ایرادات سخت افزاری. در این بخش ابتدا به ایرادات متداول نرم افزاری اشاره خواهیم نمود. ایرادات نرم افزاری پرینتر ممکن است. بنا به دلایل متفاوتی ایجاد و مشاهده شوند. از اصلی ترین دلایل خرابی نرم افزاری در این دستگاه ها می توان به ، تداخل سیستمی ، درایور ها ، ویندوز و سایر نرم افزار های دیگر اشاره نمود.عموما برای رفع جنین ایراداتی کاربران می بایست :

  • ریست نمودن سیستم ( PC یا لپ تاپ)
  • حذف درایور و بارگزاری مجدد آن
  • بررسی افزونه ها
  • بررسی نرم افزار ها وابسته به چاپگر

و … را انجام دهند. در بسیاری از مواقع با چک نمودن ایرادات ذکر شده دستگاه مجددا آماده به چاپ می شود. اما در ارتباط با تعمیرات سخت افزاری مبحث به دو دسته ی جداگانه تقسیم می شود. تعمیرات سخت افزاری پرینتر ، قطعات مصرفی چاپگر ها. این بخش بیشتر از سایر بخش های دیگر مهم و قابل اهمیت می باشد. عموما ممکن است بنا به دلایل متفاوتی پرینتر های اچ پی با آسیب هایی در زمینه ی سخت افزاری رو به رو شوند.

این آسیب ها از عدم کاغذکشی پرینتر شروع می شود و تا اختلالات بردی نیز پیش می رود. از این رو تشخیص ایراد ، برای کاربران و یا مصرف کنندگان موضوعی پیچیده می باشد. از اصلی ترین ایرادات ماشین های اداری در دسته ی سخت افزار می توانیم به :

  • عدم برقراری ارتباط کاغذ کش ها
  • ایرد و صدا در بخش گیربکس
  • اختلال و داغی بیش از حد هیتر
  • ایرد در بخش فیوزینگ
  • پخش رنگ ها در بخش ترنسفرکیت  ( مربوط به چاپگر های لیزری رنگی )

و … اشاره داشته باشیم.

 

ایرادات مصرفی چاپگر های اچ پی

تعمیر پرینتر فوری لیزری مشکی | تعمیر پرینتر فوری لیزری رنگی | همانطور که می دانید تمامی چاپگر های اچ پی بدون کارتریج ، عمدتا تاثیر و توانایی خاصی ندارد. کارتریج ها به عنوان اصلی ترین قطعات مصرفی در پرینتر های اچی پ به حساب می آیند. حال ممکن است با توجه به تکنولوژی چاپ دستگاه ها ، کارتریج به صورت لیزری و یا جوهرافشان باشد. به هر حال هر یک از این دو دسته کارتریج دارای اهمیت بسیاری برای دستگاه و کاربارن می باشند. از سری ایرادات متداول کارتریج ها می توان به :

  • چاپ ناقص
  • خطوط ناقص عمودی و افقی
  • انداختن هرگونه سایه ی اضافی درون اسناد
  • ایجاد نقطه های کوچک و بزرگ
  • ترکیب رنگی غیر مناسب
  • جذب نشدن کامل تونر و یا جوهر بروی کاغذ

و … اشاره داشت. در نظر داشته باشید که کارتریج ها تاثیر زیادی بروی روند عملکرد چاپگر های اچ پی دارند. از این رو شما میتوانید با تهیه و استفاده از کارتریج های اورجینال ، علاوه بر ثبات بالای خروجی اسناد خود ، طول عمر چاپگر را نیز افزایش دهید. جهت کسب اطلاعات بیشتر در ارتباط با تعمیر کارتریج و تعمیر پرینتر در نمایندگی اچ پی ، با کارشناسان و تکنسین های مربوط در در ارتباط باشید.

 

ایرادات مصرفی چاپگر های اچ پی

تعمیر پرینتر فوری لیزری مشکی

تعمیر پرینتر فوری | برای این کلمه میتوانید کلمات اصلی موجود در دیسکریپشن سایت را ببینید | تعمیر پرینتر فوری لیزری مشکی در محل / تعمیر پرینتر فوری لیزری رنگی در محل / تعمیر پرینتر فوری نصب و راه اندازی / تعمیر پرینتر فوری رفع ارور چاپ / تعمیر پرینتر فوری از طریق انی دسک بدون نیاز به اعزام تکنسین اچ پی در تمام ایران از طریق سیستم ریموت از راه دور که معمولا بصورت انی دسک انجام پذیرست / تعمیر پرینتر فوری و ارزان برای تعداد بالا کاربران سازمانی / تعمیر پرینتر فوری با فاکتور رسمی برای شرکت های حقیقی / تعمیر پرینتر لیزری رنگی در نمایندگی اچ پی

🔔 اولین نفر باشید!!!
بدون نگرانی و محدودیتی سوال خود را بپرسید...
The comments are closed.