HP search
HP logo

فیدر 443nda اچ پی A3 سه کاره

نمایندگی پرینتر اچ پی
فیدر 443nda اچ پی A3 سه کاره | قابلیت auto document feeder ، قابلیتی که بسیاری از کاربران پیش از خرید به آن توجه بسیار زیادی دارند. قابلیت ADF یا فیدر درون دستگاه های اچ پی را می توان به عنوان آپشنی پر طرفدار و ...
موضوع مقاله:
مقاله های مرتبط:
Rate this post

فیدر 443nda اچ پی A3 سه کاره | قابلیت auto document feeder ، قابلیتی که بسیاری از کاربران پیش از خرید به آن توجه بسیار زیادی دارند. قابلیت ADF یا فیدر درون دستگاه های اچ پی را می توان به عنوان آپشنی پر طرفدار و مهم در دسته ماشین های اداری به حساب آورد. از این رو شما کاربران گرامی می توانید پیش از خرید هر یک از دستگاه های اچ پی به قابلیت منبع تغذیه ی خودکار آن توجه داشته باشید. لذا در همین راستا تصمیم داریم تا با کمک واحد فنی و کارشناسان حاضر در نمایندگی ، قابلیت و عملکرد فیدر 443nda را بررسی نموده. و نکات مثبت و منفی این قطعه را خدمت شما کاربران گرامی ارائه نماییم.

 

فیدر 443nda

پیش از اینکه بخواهیم در ارتباط با قطعه ی فیدر در دستگاه های HP 443nda بررسی های لازم را انجام دهیم. باید بدانیم که فیدر چیست و چه کاربردی در پرینتر های HP دارد. تغذیه خودکار اسناد یا همان auto document feeder  یک ویژگی در پرینترها، دستگاه‌های فتوکپی، دستگاه‌های فکس یا اسکنرهای اچ پی می باشد. به طور مرتب شما می توانید در دسته ماشین های اداری HP قابلیت ADF را مشاهده نمایید. کاربرد و نوع عملکرد این قطعه در ماشین های اداری بدین صورت است که کاربران در سینی کاغذی آن دسته کاغذ گذاشته و سپس با ارسال دستورات. مد نظر خود قابلیت چاپ به صورت خودکار را به این دستگاه می دهند. از این رو شما می توانید اسنادتان را به صورت خودکار در سریعترین زمان ممکن با قابلیت ADF به چاپ برسانید.

 

 

 

 

فیدر 443nda

 

 

 

 

همچنین در نظر داشته باشید که ADF در ماشین های اداری به دو شکل در دسترس می باشد دسته ی اول RADF می باشد. این سری از تغذیه کننده های خودکار تنها توانایی چاپ برگه به صورت تک رو را دارند. عموما از این تکنولوژی از قطعات ADF بیشتر در دستگاه های سه کاره ی خانگی استفاده می شود. تکنولوژی دوم مربوط به DADF می باشد. این بخش از ADF به شما این امکان را می دهد تا شما کاربران گرامی بتوانید اسنادتان را به صورت دورو و دابکس به چاپ برسانید. جهت کسب اطلاعات بیشتر در ارتباط با قطعات ADF اچ پی و تکنولوژی ADF ، نحوه ی خرید و تعمیر آن با کارشناسان ما در نمایندگی رسمی فروش و خدمات پس از فروش HP در ارتباط باشید.

 

لیزری مشکی HP

پرینتر HP 443nda لیزری ، از سری چاپگر های لیزری مشکی می باشد. این دستگاه سه کاره در دسته ماشین های اداری Multifunction اچ پی قرار گرفته. و این امکان را به شما می دهد. تا در سریعترین زمان کاربران بتوانند از Print ، Copy و scan  این دستگاه استفاده نمایند. Auto document feeder  یا منبع تغذیه کننده ی اسناد در این دستگاه به صورت A3 نیز امکان پذیر می باشد. همچنین تکنولوژی فیدر قرار گرفته در این دستگاه با تکنولوژی DADF می باشد. درون ADF نیز ما شاهد بکارگیری قطعات سخت و نرم افزاری می باشیم.

هر ADF برای کشیدن کاغذ به درون دستگاه نیاز به قطعات مصرفی چون کاغذ کشی ، موتور ، شفت و چرخ دنده های رابط دارد. قلب تپنده ی این قطعه نیز موتور و برد ADF می باشد. برد پس از بررسی دستور ارسال شده توسط کاربران ، دستورات را بررسی نموده. و سپس با انتقال قدرت لازمه به موتور مرحله ی اول چاپ را به سرانجام می رساند. قطعات کاغذ کش ، چرخ دنده ها و شفت نیز وظیفه ی کشش کاغذ و رسانه ی مورد نظر را به دستگاه های چون HP 443nda دراند. جهت کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان در ارتباط باشید.

 

 

لیزری مشکی HP

بررسی پرینتر HP 443nda | فیدر

443 nda از سری پرینتر های سه کاره با تکنولوژی سیاه و سفید می باشند. واژه ی NDA در این سری از محصولات اچ پی خبر از قابلیت چاپ از طریق شبکه و توانایی چاپ دورو بودن 443 می دهد. رزولوشن 1200 DPI این دستگاه 25 کیلوگرمی باعث شده. تا بسیاری از کاربران این دستگاه را به عنوان یک چاپگر اداری در مجموعه ی خود قرار دهند.همچنین در نظر داشته باشید. که اچ پی کارتریج HP 335A را مناسب و سازگار با پرینتر لیزری مشکی 443 قرار داده است. از این رو این دستگاه قابلیت چاپ به صورت A3- A4- A5- A6- B4 به کاربران خود ارائه می دهد. شما می توانید جهت خرید و یا تعمیر این دستگاه ، با کارشناسان واحد قطعات اورجینال چاپگر های اچ پی همراه شوید.

 

 

 

 

بررسی پرینتر HP 443nda

🔔 اولین نفر باشید!!!
بدون نگرانی و محدودیتی سوال خود را بپرسید...
The comments are closed.