HP search
HP logo

قطعات اصلی 137fnw در نمایندگی HP

نمایندگی پرینتر اچ پی
قطعات اصلی 137fnw در نمایندگی HP | در ابن بخش همراه شما هستیم. با بررسی یکی از مهیج ترین دستگاه های HP با کد فنی 137fnw، لازم است. بدانید که این دستگاه از سری چاپگر های چهار کاره ی لیزری مشکی کمپانی اچ پی می ...
موضوع مقاله:
مقاله های مرتبط:
Rate this post

قطعات اصلی 137fnw در نمایندگی HP | در ابن بخش همراه شما هستیم. با بررسی یکی از مهیج ترین دستگاه های HP با کد فنی 137fnw، لازم است. بدانید که این دستگاه از سری چاپگر های چهار کاره ی لیزری مشکی کمپانی اچ پی می باشد. کیفیت چاپ مناسب ، بازه ی قیمت اقتصادی و مقرون به صرفه دستگاه ، سرعت چاپ بالا ، هوشمندی بالا و خیلی از قابلیت های  دیگر باعث شده. تا HP 137FNW در مرکز دید بسیاری از کاربران اداری و سازمانی قرار بگیرد.

موضوع مهمی که در این بخش تصمیم به بررسی آن داریم ،مبحث قطعات ، خدمات ، قطعات مصرفی و کارکرد این سری از پرینتر های لیزری مشکی می باشد. در طی هفته های اخیر گزارشات بسیاری مبنی بر تهیه ی قطعات این سری از دستگاه ها به مرکز فنی HP ارسال شد. در نتیجه همین موضوع باعث شده. تا کارشناسان واحد فنی HP در جهت آگاهی بیشتر کاربران ، بررسی های خود را در این رابطه به صورت دقیق خدمت شما کاربران گرامی اعلام خواهیم نمود. جهت کسب اطلاعات بیشتر در ارتباط با ارسال قطعات HP به تمام نقاط ایران با ما همراه باشید.

 

قطعات اصلی 137fnw

قطعات اصلی ، بار ها و بارها در ارتباط با قطعات اصلی و نحوه ی آشنایی با آنها توضیحاتی را خدمت شما کاربران گرامی ارائه دادیم. اما در این بخش تصمیم داریم تا با بررسی موشکافانه در ارتباط با قطعات اصلی HP 137 مشخصات لازم را خدمت شما کاربران گرامی ارائه نماییم. در قدم اول همانطور که می دانید این دستگاه از سری پرینتر های لیزری مشکی کمپانی اچ پی به صورت چهار کاره می باشد.

قابلیت چاپ ، کپی ، اسکن و فکس در این سری از پرینتر های اچ پی باعث شده. تا این دستگاه از قابلیت های بیشتری بهره مند شود. استفاده از قابلیت های بیشتر در این نسل از پرینتر های لیزری موجب شده. تا کاربران بتوانند با صرفه جویی در فضا و هزینه های خود از چهار دستگاه در یک چاپگر بهره ببرند. طبیعتا ابن موضوع در راستای کاری خود هم دارای مزایا و هم دارای معایبی می باشد.

از سری مزایای این دستگاه ها می توان به توانایی همه کاره بودن و از سری معایب آن می توان به حساسیت بالای آنها در چاپ اشاره نمود. اچ پی 137 همانند همه ی دستگاه های چاپگر دارای قطعات اصلی چون ، برد فرمتر ، فیوزینگ ، گیربکس ، هیتر ، برد پنل ، پاور و … می باشند. اما اگر بخواهیم به صورت دقیق تری به این موضوع دقت کنیم ، متوجه خواهیم شد که اچ پی HP 137fnw از سری پرینتر های چهار کاره ی لیزری اچ پی می باشد. این بدین معنی است که این دستگاه یکسری قطعات به خصوص در بحث پرینت ، یکسری قطعات بخصوص در بخش اسکن و کپی و قطعات بیشتر دیگری در بخش فکس دارد که باید به آن توجه نماییم. همچنین این دستگاه دارای قابلیت چاپ از طریق شبکه ، شبکه ی بیسیم و ADF می باشد..!

 

 

 

قطعات اصلی 137fnw

 

 

پرینتر های لیزری

قطعات پرینتر های لیزری.! در نظر داشته باشید که بیس اصلی قطعات درون پرینتر های لیزری به صورت یکسان قرار گرفته است. فقط با توجه ه سری ساخت ، نوع کار ، مقاومت و کارکرد دستگاه ، توان قطعات بکار رفته متغیر لحاظ می شود. به طور مثال تمامی پرینتر های لیزری از فیوزینگ برای بررسی و چاپ اسناد استفاده می نمایند. اما قدرت فیوزینگ در دستگاه 107 با دستگاه 137 متغیر می باشد.

همین موضوع باعث شده تا یک دسته بندی منظم در محصولات اچ پی بدست بی آید. از طرفی دیگر تمامی این دستگاه ها برای شروع به چاپ نیازمند قطعاتی مهم همچون برد ( برای بررسی و ارسال و دریافت دستورات ) پاور ( برای برق رسانی به دستگاه و انتقال نیروی کافی ) گیربکس ( برای انتقال نیرو ، شروع به کار دستگاه ) و … دارند. الباقی قطعات نیز در راستای این قطعات اصلی وظایف خود را به درستی انجام می دهند. تا پروسه ی چاپ بدون هیچ مشکلی له سرانجام برسد.

قطعات اسکنر و کپی پرینتر های چند کاره.! بسیاری از دستگاه ها همچون سری HP 137 به عنوان یک چاپگر چند کاره در بازار عرضه شده اند. قطعاتی چون موتور مجزا ، سنسور های تشخیص ، یونیت اسکن ، لیزر و سنسور شناسایی به عنوان قطعات مهم اسکنر و کپی در این دستگاه های چند کاره به حساب می آید. البته در نظر داشته باشید ، چاپگر هایی چون 137 که دارای ADF می باشند. این اجازه را به کاربران خود می دهند تا اسناد خود را به صورت اتوماتیک و دسته ای کپی و اسکن نمایند. جهت کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان ما در تعمیرگاه اصلی پرینتر های لیزری اچ پی در ارتباط باشید.

 

 

پرینتر های لیزری

قطعات اصلی 137fnw

🔔 اولین نفر باشید!!!
بدون نگرانی و محدودیتی سوال خود را بپرسید...
The comments are closed.