HP search
HP logo

پرینترهای خانگی HP 102a لیزری مشکی

نمایندگی پرینتر اچ پی
پرینترهای خانگی HP 102a لیزری مشکی | در این بخش تصمیم داریم تا در ارتباط با سری جدید پرینتر های تک کاره ی لیزری مشکی اچ پی بررسی های خود را شروع نموده و سپس پس از تیت این دستگاه نکات مثبت و منفی آن ...
موضوع مقاله:
مقاله های مرتبط:
Rate this post

پرینترهای خانگی HP 102a لیزری مشکی | در این بخش تصمیم داریم تا در ارتباط با سری جدید پرینتر های تک کاره ی لیزری مشکی اچ پی بررسی های خود را شروع نموده و سپس پس از تیت این دستگاه نکات مثبت و منفی آن را بیان نماییم. پس اگر شما هم به دنبال خرید یک چاپگر خانگی مقرون به صرفه می باشید می توانید در این بخش همراه ما بوده و از امکانات سری پرینتر های HP 102a با خبر شوید. در این بخش چاپگر HP Laser Jet Pro M102A تک کاره ی لیزری مشکی ، با ظاهری ساده و شیک ، ابعادی جمع و جور سبک و قیمتی مقرون به صرفه طراحی و به بازار عرضه شده است. از این دستگاه شما می توانید در دفاتر کار کوچک و یا خانه استفاده نمایید. جهت کسب اطلاعات بیشتر در ادامه همراه ما باشید.

 

پرینترهای خانگی 102a

به طور کلی در طی چند سال اخیر ، میزان خرید و محبوبیت پرینتر های خانگی تا حد قابل توجه ای افزایش داشته است. بسیاری از افراد ب منزله ی نوع کار خود ( شغل ، تدریس ، دانشجویان و … ) نیازمند خرید یک دستگاه چاپگر ارزان و مقرون به صرفه می باشد. همانطور که گفته شد طراحی این سری از دستگاه های به صورت میکرو و کوچک می باشد. از این رو شما توانایی قرار دهی این دستگاه در هر فضایی را دارید. به راحتی می توانید آن را بروی میز کار و یا در اتاق خود جای دهید.

از سری مزایای این دستگاه می توان به سرعت مطلوب ، کیفیت بالا و هزینه ی چاپ مقرون به صرفه اشاره نمود. از سری معایب این دستگاه نیز می توان به عدم قابلیت چاپ دورو در این نوع دستگاه ها اشاره کرد ( البته در نظر داشته باشید که شما کاربران گرامی می توانید به صورت دستی چاپ اسنادتان را به صورت دورو انجام دهید. در نظر داشته باشید شما می توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر در ارتباط با قطعات اصلی چاپگر های اچ پی وارد صفحه ی مرکز تعمیرات پرینتر های لیزری شوید.

 

 

پرینترهای خانگی 102a

 

 

تک کاره

در بخش ظاهری این دستگاه نکات زیادی برای بررسی وجود ندارد. طراحی ساخت این دستگاه طبق معمول ، همانند سایر دستگاه های اچ پی به صورت ساده می باشد. عموما طراحی این دسته از ماشین های اداری اچ پی دارای طرفداران بسیاری در زمینه ی چاپ می باشد. HP Laser Jet Pro M102a با وزنی 4.7 کیلوگرمی کمی بزرگ تر از یک لپ تاپ 15.6 اینچ می باشد.  ابعاد این دستگاه 19.05 * 36.83 * 24.13 سانتی متر می باشد.این کلاس چاپگر ها عموما دارای آپشتن و امکانات زیادی نمی باشند. در طراحی ظاهری آنها نیز خبری از دکمه های کاربردی ، ال سی دی و سایر آشپن ها این چنینی نمی باشد. در نظر داشته باشید که اچ پی HP 102A قابلیت اتصال مستقیم به تلفن همراه را به شما کاربران گرامی  ارائه می دهد. شما می توانید با نصب افزونه های مرتبط ، این قابلیت را درون دستگاه خود برقرار نمایید.

 

 

تک کاره

 

مشخصات فنی پرینترهای خانگی 102a

در آخرین بخش تصمیم داریم تا در ارتباط با مشخصات فنی این پرینتر لیزری بررسی های لازم را انجام دهیم. با ما در ادامه همراه باشید. در بخش اول لازم است بدانید که این سری از پرینتر های اچ پی به صورت تک کاره و تک رنگ توسط مهندسین اچ پی طراحی و به بازار عرضه شده اند. نوع کاربری این دستگاه ها به صورت اداری – خانگی بوده و شما می توانید برای چاپ اسنادتان در این زمینه از این دستگاه ها استفاده نمایید. شایان ذکر است که این دستگاه توانایی چاپ 15.2 صفحه ( در ویندوز 10 ) در دقیقه را داشته و به ما سرعت مطلوبی را ارائه می دهد.

در مقایسه با سایر رقبای خود در این دسته می توان گفت که 102 دارای مشخصات مهیج تری می باشد.  توان کار ماهانه ی این دستگاه از سوی نمایندگی رسمی 10000 برگ تشخیص داده شده است. بحث کیفیت چاپ ، موضوعی هیجان انگیز و مهمی می باشد که حتما باید به آن توجه ویژه ای داشت. اچ پی 102A توانایی چاپ اسناد را با رزولوشن 600DPI به کاربران ارائه می دهد. در آخر نیز لازم است بدانید که HP 102a در راستای چاپ خود از کارتریج HP 17A استفاده می کند. به طور کلی HP 17a کارتریجی شناخته شده و محبوب در بین قطعات مصرفی پرینتر های لیزری مشکی اچ پی می باشد.   جهت کسب اطلاعات بیشتر در ارتباط با HP پرطرفدار محبوب ترین پرینتر های اچ پی با کارشناسان ما همراه شوید.

 

 

 

مشخصات فنی HP Laser Jet Pro M102a

🔔 اولین نفر باشید!!!
بدون نگرانی و محدودیتی سوال خود را بپرسید...
The comments are closed.