HP search
HP logo

تعمیر HP 255DW نمایندگی اچ پی

نمایندگی پرینتر اچ پی
تعمیر HP 255DW نمایندگی اچ پی | در این بخش تصمیم به معرفی و ارائه ی مشخصات سری پرینتر های لیزری HP 255 را داریم . از این رو شما می توانید در جهت کسب اطلاعات بیشتر در ارتباط با پرینتر های لیزری تک کاره ...
موضوع مقاله:
مقاله های مرتبط:
Rate this post

تعمیر HP 255DW نمایندگی اچ پی | در این بخش تصمیم به معرفی و ارائه ی مشخصات سری پرینتر های لیزری HP 255 را داریم . از این رو شما می توانید در جهت کسب اطلاعات بیشتر در ارتباط با پرینتر های لیزری تک کاره ی رنگی با کارشناسان ما در نمایندگی رسمی فروش و خدمات پس از فروش HP همراه شوید. همچنین در نظر داشته باشید که شما می توانید با خرید و پک شرکتی این سری از محصولات اچ پی ، از خدمات متمایز شرکتی بهرمند شوید. همچنین شما می توانید در جهت کسب آگاهی بیشتر در ارتباط با عملکرد و معرفی پرینتر اچ پی با ما در نمایندگی رسمی فروش و خدمات پس از فروش HP همراه شوید.

 

تعمیر HP 255DW

تعمیرات به عنوان بخشی مهم در پرینتر ها و ماشین های اداری به حساب می آید . بسیاری از دستگاه ها بنا به شرایط محیطی و یا عملکردی کاربران دچار ایراداتی می شوند که نیاز به تعمیر پیدا می کنند . به طور کلی این سری از پرینتر های لیزری رنگی به عنوان پرینتر های Enterprise طراحی و به بازار عرضه شده اند. به طور کلی ایرادات این سری از دستگاه های اچ پی را می توان به دو بخش تقسیم نمود. که در ادامه در دو دسته ی جداگانه آنها را خدمت شما کاربران گرامی اراده خواهیم کرد.

دسته ی اول ایرادات چاپ و ایرادات مواد مصرفی می باشد. در ارتباط با ایرادات این چنین بسیاری از کاربران و مصرف کنندگان HP 255DW گزارش هایی را در ارتباط با ایرادات جزئی و کلی درون چاپ برای ما ارسال نموده اند. با توجه به این گزارشات ، بسیاری از کاربران مدعی شده بودند. که پس از مدتی ایراد رنگ پریدگی ، ایراد خط انداختن دستگاه روی اسناد ، ایجاد هاله و … شده اند. در نظر داشته باشید که ایراداتی از این قبیل عموما مربوط به کارتریج و قطعات بکار رفته درون آن می شود.

دسته ی دوم مربوط به ایرادات سخت افزاری و اصلی می شود..! ایراداتی همچون عدم دریافت فرمان توسط دستگاه ، صدا های ناهنجار ، ایراد چاپ ، بالا نیامدن دستگاه و پنل و … در دسته ایرادات سخت افزاری قرار گرفته است. برای پرینت هایی که  سیستم و پردازنده های پیچیده ای همچون HP 255DW دارند پیشنهاد می شود. تا در صورت مشاهده ی اینگونه ایرادات حتما با کارشناسان ما در نمایندگی رسمی فروش و خدمات پس از فروش اچ پی همراه شوید. شما می توانید پس از مراجعه به مارکت های مجاز اچ پی ایرادات بوجود آمده در سیستم دستگاه خود را برطرف نمایید.

 

تعمیر 255DW

 

تک کاره ی رنگی|تعمیر HP 255DW

برای اینکه بتوانیم با خصوصیات و ویژگی های این سری از پرینتر های اچ پی به خوبی آشنا شویم می توانیم در این بخش به مشخصات و نحوه ی عملکرد پرینتر لیزری رنگی HP 255DW بپردازیم . این سری از پرینتر های اچ پی به عنوان چاپگر های تک کاره لیزری رنگی به حساب می آید. تنها قابلیت این سری از پرینتر های سازمانی انجام تمامی امورات مربوط به چاپ می باشد. به طور کلی این دستگاه دارای سیستم چاپ به صورت دورو و چاپ از طریق وایرلس می باشد. از این رو شما می توانید از طریق گوشی و یا تبلت نیز به صورت بی سیم اسناد خود را مدیریت و به چاپ برسانید و عموما این سری از دستگاه های اچ پی با پشتیبانی از سیستم Air-print و E-print تمامی مراحل مدیریت و کنترل دستگاه را به سدت کاربران می دهند.

 

تک کاره ی رنگی|تعمیر 255DW

 

قطعات مصرفی و تعمیر HP 255DW

این سری از پرینتر های لیزری رنگی HP در جهت انجام امورات چاپ ، از کارتریج 206A استفاده می نماید. کارتریج 206 با ارائه ی کیفیت مناسب و درخور این دستگاه ، توانایی چاپ را در طیف لیزری رنگی محیا می کند . لازم به ذکر است که پرینتر سازمانی اچ پی 255DW قادر است تا اسناد کاربران را با کیفیت 600*600 DPI به چاپ برساند. از این رو شما می توانید با استفاده از این دستگاه به همراه کارتریج های سری 206 ، اسناد خود را در بالاترین کیفیت به چاپ برساندی . لازم به ذکر است که تعداد چاپ این کارتریج در پرینتر های اچ پی بین 1300 تا 1500 برگ محاسبه شده است .. جهت کسب اطلاعات بیشتر با ما در نمایندگی رسمی فروش و خدمات پس از فروش همراه شوید. جهت کسب اطلاعات بیشتر در ارتباط با تفاوت Enterprise چاپگر ها با کارشناسان ما در نمایندگی رسمی همراه باشید.

 

 

قطعات مصرفی و تعمیر 255DW

🔔 اولین نفر باشید!!!
بدون نگرانی و محدودیتی سوال خود را بپرسید...
The comments are closed.