HP search
HP logo

تفاوت Enterprise چاپگر ها

نمایندگی پرینتر اچ پی
تفاوت Enterprise چاپگر ها | در این بخش تصمیم داریم تا شما کاربران گرامی را با اصلی ترین تفاوت بین پرینتر های سازمانی و پرینتر های بیزینسی آشنا کنیم. روزهای اخیر گزارش های بسیاری در ارتباط با تفاوت این دو نصب پرینتر برای نمایندگی ارسال ...
موضوع مقاله:
مقاله های مرتبط:
Rate this post

تفاوت Enterprise چاپگر ها | در این بخش تصمیم داریم تا شما کاربران گرامی را با اصلی ترین تفاوت بین پرینتر های سازمانی و پرینتر های بیزینسی آشنا کنیم. روزهای اخیر گزارش های بسیاری در ارتباط با تفاوت این دو نصب پرینتر برای نمایندگی ارسال شده است. لذا در این بخش تصمیم گرفته شد تا با کمک کارشناسانمان در زمینه ماشین های اداری ، توضیحات لازم در این زمینه را خدمت شما کاربران گرامی ارائه دهیم. همچنین شما می توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان ما در نمایندگی رسمی فروش و خدمات پس از فروش همراه شوید.

 

تفاوت Enterprise

 

پرینتر های Enterprise در دسته چاپگر های مقاوم ، با حجم و عملکرد بالا قرار دارند. به طور کلی این پرینتر ها در دسته چاپگر های سازمانی طراحی و به بازار عرضه می شوند. کمپانی اچ پی با توجه به نوع درخواست و نیاز های کاربران خود ، در دسته های متفاوت ، چاپگر های سازمانی را تقسیم نموده است. به طور مثال شما می توانید برای پیشبرد اهداف خود در چاپ از ماشین های تک کاره ، سه کار و یا چهار کاره استفاده نمایید. همچنین این دستگاه ها در دو بخش سیاه و سفید و رنگی قابل استفاده می باشند. در نظر داشته باشید که عموما چاپگر های Enterprise ، دستگاه های لیزری می باشند. زیرا که پرینتر های لیزری توانایی کار بیشتری در فضا های سازمانی به کاربران ارائه می نماید.

 

تفاوت Enterprise

تفاوت Enterprise

 

از سری پرینتر های لیزری تک کاره مشکی در دسته ی Enterprise می توانیم به اچ پی M609 ، M608، M506 ، M 401 و … اشاره کنیم. همچنین در نقطه ی مقابل یعنی لیزری رنگی های تک کاره نیز مدلهای محبوبی چون HP M454 و HP M452 اشاره داشته باشیم. هر دو دسته پرینتر های نامبرده ، تکنولوژی چاپ لیزری هستند. با این تفاوت که در دو زمینه ی رنگی و سیاه و سفید فعالیت می کنند.

 

small business

ما در این پست به دو دسته از پرینتر های محبوب اچ‌ پی اشاره داشتیم. پرینتر های سازمانی HP و پرینتر های بیزینسی کوچک اچ پی . حال با توجه به این دو موضوع تصمیم داریم تا کمی بیشتر با پربنتر های Small Business ، آشنایی کسب نماییم تا بتوانیم در مرحله ی آخر هر دوی این دستگاه ها را در جایگاه معرفی و مقایسه با یکدیگر قرار دهیم. از این رو پیشنهاد می شود تا با همراه شوید‌.اولین نکته در ارتباط با پرینتر های small business اچ پی ، نوع کاربری آنها می باشد.

اچ پی نوع کاربری این دستگاه ها را اداری با حجم کاری متوسط معرفی نموده. از این رو شما می توانید جهت تهیه ی یک پرینتر با پلتفرم اداری برای حجم کاری سبک تا متوسط ، از دسته ی HP small business ، چاپگر های مربوطه را مشاهده کرده و سپس با توجه به مشخصات ایده آل خود ، محصول مورد نظرتان را در سبد خرید قرار دهید.از سری پرینتر های محبوب اداری اچ‌پی در زمینه ی سه کاره سیاه و سفید می توانیم به M1132 ، M428 ، M227 و … اشاره کنیم. همچنین در دسته ی پرینتر های رنگی سه کاره مدلهای محبوب و پر فروش M180 گزینه ی مناسبی برای چاپ در اداره جات ها می باشد.

 

مقایسه Small Business و Enterprise

همانطور که در ابتدا خدمتتان اعلام کردیم ، چاپگر های لیزری اچ پی در دسته بندی های متفاوت به بازار عرضه می شوند. لازم به ذکر است که مقایسه ی این دو دسته تا حدی امکان پذیر نیست. زیرا که نوع کاربری آنها با یکدیگر متفاوت می باشند. اما برای اینکه بتوانیم اطلاعات بیشتری از این دو دسته بدست آوریم، میتوانیم به خصوصیات این دستگاه ها اشاره داشته باشیم. پرینتر های Enterprise به دلیل حجم کاری بالا ، عموما لیزری می باشند . به صورت خیلی محدود شده ، شاید بتوانیم در دسته ی آنها جوهر افشان پیدا نماییم.

 

مقایسه Small Business و Enterprise

 

اما پرینتر های Small Business بنا به نوع عملکرد و ارائه خدمات خود در دو دسته لیزری و جوهر افشان طراحی و به بازار عرضه می شوند. اچ پی enterprise و اچ پی Small Business بنا به نوع عملکرد خود کیفیتی بین 600 تا 1200 نقطه در اینچ را به کاربران ارائه می دهند. البته در بسیاری از محصولات تخصصی این پرینتر های کیفیت بالاتر چاپ نیز مشاهده می شود. از نظر سرعت و عملکرد چاپ نیز ، شما می توانید پس از انتخاب محصول ، در مشخصات فنی از اطلاعات بیشتری بهره مند شوید. همچنین کارشناسان ما در نمایندگی رسمی فروش و خدمات پس از فروش اچ پی مفتخراند تا در جهت راهنمایی و کارشناسی محصولات آفیس اچ پی همیار شما کاربران گرامی باشند.

🔔 4 نفر پرسیدند!!!
  • اچ پی 1312 نمایندگی قطعات گفته

    […] رسمی در ارتباط باشید. جهت کسب آگاهی بیشتر در ارتباط با تفاوت Enterprise چاپگر ها وارد لینک قرار گرفته شده […]

    آگوست 30, 2022 - 10:03 ق.ظ
  • پرینتر مقرون به صرفه اچ پی گفته

    […] همان کارکرد می شود. جهت کسب اطلاعات بیشتر در ارتباط با تفاوت Enterprise چاپگر ها وارد  لینک قرار گرفته شده […]

    سپتامبر 26, 2022 - 1:58 ب.ظ
  • تعمیر HP 255DW نمایندگی اچ پی گفته

    […] از فروش همراه شوید. جهت کسب اطلاعات بیشتر در ارتباط با تفاوت Enterprise چاپگر ها با کارشناسان ما در نمایندگی رسمی همراه […]

    اکتبر 15, 2022 - 2:05 ب.ظ
  • پرینتر HP 406dn لیزری مشکی گفته

    […] توانید در جهت خرید و یا کسب اطلاعات بیشتر در ارتباط با تفاوت Enterprise چاپگر ها با کارشناسان ما در نمایندگی رسمی فروش و خدمات پس از […]

    نوامبر 2, 2022 - 11:49 ق.ظ
The comments are closed.