HP search
HP logo

مقایسه 283 FDW HP و 277DW

نمایندگی پرینتر اچ پی
مقایسه 283 FDW HP و 277DW | در این بخش تصمیم داریم تا در ارتباط با ویژگی و خصوصیات دو دستگاه ویژه از سری لپ تاپ های اچ پی مطلع شویم. در نظر داشته باشید که نمایندگی رسمی فروش و خدمات پس از فروش اچ ...
موضوع مقاله:
مقاله های مرتبط:
Rate this post

مقایسه 283 FDW HP و 277DW | در این بخش تصمیم داریم تا در ارتباط با ویژگی و خصوصیات دو دستگاه ویژه از سری لپ تاپ های اچ پی مطلع شویم. در نظر داشته باشید که نمایندگی رسمی فروش و خدمات پس از فروش اچ پی در نظر دارد تا در جهت کسب رضایت کاربران خود ، ویژگی پرینتر های لیزری را از طریق شبکه های اجتماعی به صورت کامل به مصرف کنندگان معرفی نماید. همچنین شما می توانید در جهت کسب آگاهی بیشتر در ارتباط با نحوه ی خرید و استفاده از خدمات پس از فروش اچ پی با کارشناسان ما در نمایندگی همراه شوید.

 

مقایسه HP

 

کمپانی اچ پی در جهت پیشبرد اهداف کاربران خود ، همواره در تلاش است . تا بتواند پرینتر های لیزری را در دسته بندی متفاوت و مناسب به کاربران خود ارائه نماید. از این رو برای تمامی مدلها با ، ویژگی های خود دسته بندی مخصوصی ایجاد نمود. تا شما بتوانید برای تهیه و یا استفاده از خدمات پس از فروش ، سریعتر و دقیق تر با دستگاه خود رو به رو شوید. امکان مقایسه ی هر محصول در ماشین های اداری باعث می شود تا شما کاربران گرامی حق انتخاب بیشتری در حوزه ی ماشین های اداری داشته باشید. از این رو شما می توانید با در نظر گرفتن تمامی موارد و انتظارات خود در بحث چاپ ، دستگاه خود را تهیه کنید.

 

مقایسه HP

مقایسه HP

 

پرینتر های اچ پی عموما در دو دسته ی اصلی تقسیم بندی می شوند. دسته ی اول مربوط به سری دستگاه می شود. پرینتر های HP عموما یا با تکنولوژی لیزری و یا تکنولوژی جوهرافشان طراحی و به بازار عرضه می شوند. این دستگاه ها بنا به نوع عملکرد خود در دسته های متفرقه ی رنگی و سیاه و سفید قرار می گیرند. شما می توانید با در نظر گرفتن تمامی انتظارات خود در چاپ از توانایی های منحصر به فرد هر یک از دستگاه های نامبرده استفاده نمایید.

 

بررسی چهارکاره های لیزری رنگی

 

آشنایی با 277DW ، در این بخش تصمیم داریم. تا پرینتر لیزری اچ پی سری 277 را با در نظر گرفتن تمامی مشخصات فنی و تجربه ی مصرف کنندگان ،بررسی نموده. و سپس در ارتباط با نکات مثبت و منفی آن توضیحات مربوطه را ارائه دهیم. با ما همراه باشید. پرینتر لیزری اچ‌پی سری 277 از پرینتر های چهار کاره ی لیزری رنگی اچ پی می باشد.

حدود وزن این دستگاه با کارتریج 18 کیلوگرم بوده و توانایی بازدهی در تمامی فضا های اداری را به کاربران ارائه می دهد. کارکرد کارتریج این دستگاه چهار کاره به صورت استاندارد 1500 برگ در لیزری رنگی و 1400 برگ در بخش لیزری مشکی به کاربران خود ارائه می دهد.  همچنین سرعت چاپ 20 برگ در دقیقه باعث شده تا این دستگاه مورد توجه بسیاری از کاربران در مارکت ها می شود. در بخش بعدی در ارتباط با مزایا و معایب این دستگاه توضیحاتی بیشتری را ارائه کرد.

 

آشنایی با 277DW

آشنایی با 277DW

 

از سری مزایای پرینتر لیزری رنگی اچ پی M 277DW می توان به کیفیت بالای چاپ ، سرعت بالای چاپ ، قابلیت وایرلس ، چاپ دورو به صورت اتوماتیک ، پنل لمسی و … اشاره نمود. همچنین تجربه ی بسیاری از مصرف کنندگان در ارتباط با این دستگاه مثبت بوده و همواره بسیاری از کاربران از طریقه ی چاپ ، کیفیت و سرعت عملکرد بالای HP 277DW رضایت داشتند. اما عوامل بسیاری چون ، سنگین بودن دستگاه و عدم امکان جا به جایی باعث شده. تا کاربران این موارد را جزء معایب پرینتر لیزری چهار کاره قرار دهند .

 

آشنایی با 283FDW

پرینتر لیزری اچ پی 283FDW نیز به عنوان یک چاپگر چهار کاره ی لیزری رنگی ، به عنوان یکی از محصولات نمایندگی اچ پی به حساب می آید. این دستگاه تقریبا با چاپگر 277 در یک رده قرار می گیرد. همین موضوع باعث شده تا کاربران این دستگاه ها را با یک دیگر بررسی نمایند. اگر بخواهیم به سراغ مشخصات فنی این دستگاه برویم باید از کیفیت چاپ و سرعت عملکرد آن در زمینه ی چاپ اطلاعاتی را خدمت شما کاربران گرامی ارائه دهیم.

 

تصویر مرتبط با مقایسه 283 FDW HP و 277DW - HP printetr283

 

این دستگاه با توان چاپ 40000 برگ در ماه و رزولوشن کیفیت چاپ .1200 نقطه در اینچ ، خیلی سریع در زمینه ی چاپ به محبوبیت رسید. این دستگاه توانایی پشتیبانی از برنامه کاربردی Eprint ، Airprint و … را به مشتریان خود دارد. سرعت چاپ این دستگاه در دقیقه به 21 برگ A4 استاندارد می رسد. شما می توانید جهت کسب آگاهی بیشتر در ارتباط با نحوه ی خرید و یا بهره مندی از خدمات شرکتی و پس از فروش. پرینتر های لیزری رنگی اچ پی با کارشناس های ما در نمایندگی رسمی همراه شوید. همچنین شما می توانید جهت آموزش لازم در ارتباط با راه اندازی وایرلس پرینتر های HP با ما همراه شوید .

🔔 اولین نفر باشید!!!
بدون نگرانی و محدودیتی سوال خود را بپرسید...
The comments are closed.