HP search
HP logo

اچ پی 177 لیزری رنگی

نمایندگی پرینتر اچ پی
اچ پی 177 لیزری رنگی | در این بخش تصمیم داریم تا در ارتباط ارتباط با یکی از پرینتر های لیزری چندکاره ی اچ پی اطلاعات مورد نظر شما کاربران گرامی را تهیه کرده و سپس به صورت خلاصه و فنی با تاییدیه بخش کارشناسی ...
موضوع مقاله:
مقاله های مرتبط:
Rate this post

اچ پی 177 لیزری رنگی | در این بخش تصمیم داریم تا در ارتباط ارتباط با یکی از پرینتر های لیزری چندکاره ی اچ پی اطلاعات مورد نظر شما کاربران گرامی را تهیه کرده و سپس به صورت خلاصه و فنی با تاییدیه بخش کارشناسی ، بررسی های انجام شده را خدمت شما ارائه دهیم. اچ پی با تلاش واحد مهندسی و طراحی خود ، هنگام ساخت سری HP color 177 به دنبال عملی کردن اهداف خود بود. رسیدن به این هدف ها در ساخت این دستگاه باعث می شد تا ویژگی های زیادی به پرینتر های لیزری افزوده شود. در ادامه آن ها را بررسی می کنیم.

 

اچ پی 177

یکی از اهداف اچ پی در زمینه ی ساخت پرینتر لیزری رنگی 177 ، کاربرد دقیق چاپگر رنگی در مقابل سادگی ظاهری می باشد. اکثر افرادی که از این دستگاه ها استفاده می کنند . در اداره جات و سازمان ها مشغول له فعالیت می باشند. همچنین این دستگاه نیز به عنوان یک چاپگر اداری و سازمانی طراحی و به بازار عرضه شد است. لذا از همین بابت این دستگاه بسیار ساده اما کاربردی و همه فن حریف ساخته شده است. سرعت و کیفیت بالای چاپ این دستگاه باعث می شود تا هر کاربری از نتایج چاپ HP color MFP 177 نهایت لذت را ببرد.

 

اچ پی 177

اچ پی 177

 

هدف بعدی این کمپانی هوشمند سازی این دستگاه و به روز رسانی امکانات آن نسبت به سایر چاپگر های نسل پیش می باشد. از این رو با تقویت بخش Smart HP ، این کمپانی قابلیت های جدیدی را برای دستگاه های خود طراحی و عملی کرد . از این رو شما می توانید با توجه به افزونه ها و اپلیکیشن مخصوص خود کمپانی اچ پی شما می توانید تنظیمات مورد نیاز خودتان را به صورت بهینه شخصی سازی کرده و بروی دستگاه اعمال کنید. پیشنهاد می شود تا از مارکت ها مجاز اپلیکیشن چاپگر های اچ پی را دانلود نمایید. جهت کسب اطلاعات بیشتر در ارتباط با اصلی ترین  تفاوت HP 177 و HP 477 وارد لینک قرار گرفته شوید تا با این ماشین ها اطلاعات بیشتری کسب کنید.

 

لیزری رنگی کارکرده

نمایندگی رسمی اچ پی بنا به نوع نیاز و درخواست کاربران خود تصمیم دارد. تا با ارائه ی محصولات خود به صورت دست دوم گزینه ی مناسبی را برای افرادی که به دنبال چاپگر جایگزین می باشند فراهم سازد. از این رو شما می توانید بدون صرف هزینه ی اضافی از خدمات شرکتی و چاپگر های دست دوم اچ پی بهرمند شوید. تنها کافیست جهت کسب اطلاعات بیشتر از طریق صفحه ی تماس با ما ، با کارشناسان ما در نمایندگی رسمی فروش و خدمات پس از فروش اچ پی همراه شوید.

 

لیزری رنگی کارکرده

لیزری اچ پی 177کارکرده

 

نمایندگی رسمی فروش اچ پی مفتخر است تا اعلام نماید. که جهت کسب رضایت کاربران خود تمامی پرینتر های دست دوم خود را با گارانتی معتبر خدمت شما کاربران گرامی ارائه دهند. از این رو شما می توانید با تماس و یا مراجعه به نمایندگی رسمی فروش و خدمات پس از فروش اچ پی  و خرید پرینتر های دست دوم ، از خدمات شرکتی و خدمات پس از فروش نمایندگی بهرمند شوید. جهت سفارش و ارسال قطعات پرینترهای HP با ما در نمایندگی در ارتباط باشید.

 

مشخصات فنی پرینتر HP color 177

پرینتر های لیزری رنگی اچ پی سری 177. در دسته چاپگر های چهارکاره ی لیزری رنگی می باشند که متناسب با نوع و فضای اداری می باشند. رزولوشن چاپ این دستگاه توسط کمپانی اچ پی 600 نقطه در اینچ محاسبه شده است. این حجم از کیفیت در پرینتر های لیزری اچ پی باعث می شود. تا شما بتوانید تمامی اسنادتان را با کیفیت و رزولوشن بسیار بالایی تهیه کنید. همچنین سرعت چاپ این دستگاه در لیزری رنگ مشکی به 18  و در لیزری رنگی به 17 برگ در دقیق می رسد. شما می توانید با توجه به سرعت کارکرد این دستگاه نتایج مثبتی را در چاپ بدست آورید. جهت کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

 

مشخصات فنی پرینتر HP color 177

لیزری اچ پی 177کارکرده

🔔 2 نفر پرسیدند!!!
  • Enterprise چاپگرهای گفته

    […] پرینتر های Enterprise چهار کاره ی لیزری رنگی می توانیم به HP M177 ، HP M181 ، HP M277 ، HP M281 ، HP M283 ، HP M477 ، HP M479 و HP M570 اشاره داشته […]

    ژوئن 1, 2022 - 1:41 ب.ظ
  • تعویض کارتریج نمایندگی اچ پی دردشت گفته

    […] گرامی قرار دهیم. جهت کسب اطلاعات بیشتر در ارتباط با اچ پی 177 لیزری رنگی با ما در ادامه همراه […]

    سپتامبر 12, 2022 - 5:51 ب.ظ
The comments are closed.