HP search
HP logo

یونیت درام اچ پی 177fw

نمایندگی پرینتر اچ پی
یونیت درام اچ پی 177fw | به طور کل اگر بخواهیم تعریفی از درام داشته باشیم باید اضافه کنیم. که ، درام قطعه ای به شکل یک استوانه با بار الکتریکی می باشد. عموما در یونیت یا درون کارتریج ها به رنگ سبز طراحی و ...
موضوع مقاله:
مقاله های مرتبط:
Rate this post

یونیت درام اچ پی 177fw | به طور کل اگر بخواهیم تعریفی از درام داشته باشیم باید اضافه کنیم. که ، درام قطعه ای به شکل یک استوانه با بار الکتریکی می باشد. عموما در یونیت یا درون کارتریج ها به رنگ سبز طراحی و جای گذاری شده است. وظیفه ی اصلی درام در پرینتر های لیزری اچ پی است. که تونر را روی کاغذ برای ایجاد متن و تصاویر ذوب می کند. تونر و درام دو بخش مهم از قطعات مصرفی هر یک از پرینتر های لیزری به حساب می آیند.

همچنین ساختار این قطعه در پرینتر ها با یکدیگر متفاوت می باشد. در بسیاری از پرینتر ها درام بروی کارتریج و در دسته ی دیگری از پرینتر ها این قطعه به صورت یونیت جدایی از کارتریج قرار گرفته اند. شما می توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر در ارتباط با درام کیت اورجینال HP با کارشناسان ما در نمایندگی رسمی فروش و خدمات پس از فروش HP در ارتباط باشید.

 

یونیت درام اچ پی

مطمئنا تمامی کاربران پرینتر های لیزری با قطعاتی چون تونر و کارتریج دستگاه های خود آشنایی کامل دارند. اما بسیاری از افراد در ارتباط با این قطعات و اهمیت درام ها اطلاعات کافی ندارند.  همین موضوع باعث پیچیدگی بسیاری در زمینه ی تعمیر ، تعویض و یا شارژ این قطعه می شود. ابتدا تصمیم داریم تا این قطعه را به صورت مختصر و مفید خدمت شما کاربران گرامی معرفی نماییم. در مرحله ی اول لازم است.بدانید که تمامی پرینتر ها در راستای چاپ دستورات ارسال شده توسط کاربران نیاز به کارتریج دارند. حال این کارتریج ها ممکن است در دسته جوهری و یا لیزری باشند. در نظر داشته باشید که کارتریج های لیزری در جهت چاپی از پودری به نام تونر استفاده می نمایند.

 

یونیت درام اچ پی

 

این پودر با کمک درام بروی رسانه مورد نظر ذوب و آماده به خروج می شود. در صورتی که درام کار خود را به درستی انجام ندهد. ما شاهد اسناد بی کیفیت و به اصطلاح کثیف می باشیم. همچنین درام با استفاده از بار های الکتریکی و قطعات چون فیوزینگ و هیتر درون دستگاه اسناد را بروی کاغذ رسم می نماید. در نظر داشته باشید که جهت، ایجاد یک چاپ بی نقص هر دوی این موارد ( تونر و درام ) الزامی می باشند. اما در ارتباط با یونیت درام ها بازم است بدانید که این قطعه به صورت جداگانه از کارتریج درون کاست پرینتر ها قرار می گیرند. پرینتر هایی چون HP 177fw از درام و کارتریج های جداگانه از یکدیگر استفاده می نمایند.

 

اورجینال لیزری رنگی HP

پرینتر لیزری رنگی HP 177fw از سری کارتریج های 130A جهت انجام چاپ کاربران استفاده می کند. طبق توضیحات ارائه شده این دستگاه از یونیت درام جداگانه در جهت انجام امورات چاپ استفاده می نماید. در نظر داشته باشید که کارتریج HP 130 به عنوان کارتریج های بدون درام ، طراحی و در دستگاه 177fw قرار گرفته اند. کارکرد هر کدام از رنگ های HP 130 با توجه به استاندارد های اچ پی ، بین  1100 تا 1200 برگ محاسبه شده است. اچ پی 130 نیز همانند سایر کارتریج های لیزری رنگی در چهار رنگ طراحی و به بازار عرضه شده اند. پس با این حساب ما شاهد چهار کارتریج با کد شناسایی CF350A ، CF351A ، CF352A و CF353A می باشیم . در نظر داشته باشید که کارتریج 130 علاوه بر سازگاری با مدل 177 اچ پی، با سری 176 نیز سازگار می باشد.

 

اورجینال لیزری رنگی HP

 

سرویس یونیت درام های اچ پی

اگر تجربه ی شارژ کارتریج را داشته باشید قطعا با تعویض درام در این قطعات مصرفی آشنا هستید. در کارتریج هایی که درام بروی آنها می باشد ممکن است. کارگاه ها شارژ پس از یک یا چند بار شارژ نسبت به تعویض درام کارتریج اقداماتی را انجام دهند. قطعه ی درام بروی این کارتریج ها در راستای انجام چاپ تمیز و بدون نقص تعویض می گردد. اما در پرینتر هایی که درام از کارتریج جدا می باشند خدمات درام چگونه است.

لازم به ذکر است که در این سری از پرینتر ها درام به صورت جداگانه در قالب یونیت. از دستگاه خارج شده و سپس پس از بررسی ، تعمیر ، سرویس و یا تعویض می گردد. شما می توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر در ارتباط با نحوه ی انجام امورات و خدمات مربوط به یونیت درام ها با کارشناسان ما در نمایندگی رسمی فروش و خدمات پس از فروش HP همراه شوید. همچنین جهت کسب اطلاعات بیشتر در ارتباط با نمایندگی قطعات ماشین های اداری HP وارد صفحه ی قرار گرفته شده شوید.

 

سرویس یونیت درام های اچ پی

🔔 اولین نفر باشید!!!
بدون نگرانی و محدودیتی سوال خود را بپرسید...
The comments are closed.