HP search
HP logo

اچ پی 1312 نمایندگی قطعات

نمایندگی پرینتر اچ پی
اچ پی 1312 نمایندگی قطعات | در این پست با پرینتر رو به رو هستیم که قدرت و سرعت بسیار بالایی در زمینه ی چاپ به صورت لیزری رنگی را به کاربران خود ارائه می دهد. HP 1312  با عملکرد مناسب خود در چاپ اسناد ...
موضوع مقاله:
مقاله های مرتبط:
Rate this post

اچ پی 1312 نمایندگی قطعات | در این پست با پرینتر رو به رو هستیم که قدرت و سرعت بسیار بالایی در زمینه ی چاپ به صورت لیزری رنگی را به کاربران خود ارائه می دهد. HP 1312  با عملکرد مناسب خود در چاپ اسناد به صورت اداری و سازمانی ، از رقبا و سایر پرینتر های هم رده ی خود محبوب تر و پر فروش تر پا به میدان گذاشته است. همین موضوع باعث شده تا ما در نمایندگی رسمی اچ پی با بررسی این دستگاه و البته قطعات مورد نیاز آن ، برای انجام امورات چاپی ، توضیحات مورد نظر را خدمت شما مصرف کنندگان گرامی ارائه دهیم. از این رو شما می توانید تا در جهت کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان ما در نمایندگی رسمی HP همراه شوید.

 

اچ پی 1312

سوالات و پرسش های بسیاری در ارتباط با عملکرد دستگاه 1312 برای کارشناسان ما در پنل مربوط به مشتریان ارسال شده است. از این رو ما تصمیم داریم برای آشنایی بیشتر با این سری از پرینتر های اچ پی اطلاعاتی را در اختیار شما کاربران گرامی قرار دهیم. در قدم اول لازم است بدانید که اچ پی 1312 در دسته چاپگر های لیزری اچ پی به نوع کاربری اداری – سازمانی قرار گرفته اند. پرینتر لیزری اچ پی 1312 یک دستگاه لیزری رنگی با رنگ های مشکی ، آبی ، زرد و قرمز می باشد.

 

اچ پی 1312

 

توان چاپ این پرینتر به صورت ماهیانه 30.000 برگ در ماه محاسبه شده است. از این رو شما می توانید تمامی اسناد خود را با رزولوشن 600*600 DPI به چاپ برسانید. لازم به ذکر است که پرینتر لیزری رنگی HP 1312 در جهت چاپ اسناد از کیت کارتریج پر طرفدار و استاندارد  125A استفاده می نماید. شما نیز می توانید جهت حرید و یا شارژ کیت 125A در چهار رنگ با کارشناسان ما در نمایندگی رسمی فروش و خدمات پس از فروش HP همراه شوید.  همچنین شما می توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر در ارتباط با نمایندگی آفیس لیزر پرینترهای HP وارد لینک قرار گرفته شده شوید.

 

HP color

بسیاری از افراد در ارتباط با تفاوت اصلی بین پرینتر های HP Black و HP color  سوالاتی را مطرح نموده اند . ما نیز تصمیم داریم تا به صورت کلی با بررسی این دو دستگاه با شما همراه شویم. تفاوت بین Black و color در پرینتر های لیزری اچ پی کاملا مشهود است. پرینتر های HP black دستگاه هایی هستند که توسط کمپانی اچ پی تنها به صورت تک رنگ و سیاه و سفید ساخته شده اند . این دستگاه ها عموما دارای یک کارتریج می باشند. اما در دستگاه های HP color ما شاهد اضافه شدن سه عدد کارتریج دیگر به کارتریج مشکی هستیم. از این رو این دستگاه ها توانایی چاپ را به صورت لیزری رنگی به ما ارائه می دهند. و شما می توانید اسنادتان را با ترکیب و طیف دلخواه خود به چاپ برسانید.

 

HP color

 

همچنین در ارتباط با قطعات پرینتر لیزری رنگی ا پی CM1312 باید اضافه نماییم که. نمایندگی رسمی فروش و خدمات پس از فروش اچ پی در جهت کسب رضایت کاربران خود تصمیم دارد. تا تمامی قطعات پرینتر های لیزری رنگی اعم از. قطعات جانبی و قطعات اصلی در نمایندگی رسمی فروش و خدمات پس از فروش HP حاظر بوده. و شما می توانید جهت سفارش و خرید این محصولات با کارشناسان ما در نمایندگی رسمی در ارتباط باشید. جهت کسب آگاهی بیشتر در ارتباط با تفاوت Enterprise چاپگر ها وارد لینک قرار گرفته شده شوید.

 

🔔 اولین نفر باشید!!!
بدون نگرانی و محدودیتی سوال خود را بپرسید...
The comments are closed.